check engine
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 04 paź 2015, 10:36
- Lokalizacja: Przyszowa/Paderborn
check engine
Witam. mam pytanie do znających temat ostatnio często wyskakuje mi check sprawdzałem jest to podgrzewacz czujnika 02 bank2 czujnik1 P0155 czy to coś ze sondą?
Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, 10:45 przez lukasv6, łącznie zmieniany 1 raz.
WItam
Panowie co prawda nie dotyczny sie to samochodu A6 C6, a dokładnie A8 D3 4.2 PB + LPG.
Odrazu mówię, że mam problemy z aktywacją założonego konta na forum A8..
Mam problem a wraz z nim pytanko do Was.
Zacznijmy od błędów które pojawiły mi się na początku .
błędy na gazie : (taki go kupiłem)
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 001 - System too Lean - MIL ON
3 dni później na gazie :
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 001 - System too Lean
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 001 - System too Lean - MIL ON
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 001 - System too Lean - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 -
16688 - Cylinder 4
P0304 - 001 - Misfire Detected
17718 - Cyl. 10 Ignition Circuit
P1310 - 001 - Short to Ground - Intermittent
16692 - Cylinder 8
P0308 - 008 - Misfire Detected
i moja diagnoza jest taka ze na benzynie pali się tylko to :
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 -
16688 - Cylinder 4
P0304 - 001 - Misfire Detected
17718 - Cyl. 10 Ignition Circuit
P1310 - 001 - Short to Ground - Intermittent
16692 - Cylinder 8
P0308 - 008 - Misfire Detected
świece ? bo raczej nie moduł ?
nie wiem co jeszcze może być..
Problem pojawia się po odpaleniu auta.. Miga check a jak sie check zapali to zaraz ECU.
Czuje drgania auta przy powolnym ruszaniu..
Czy ma moc ? nie jestem w stanie tego jeszcze okreslic za krótko posiadam autko.
Wydaję mi się, że jest mniejsza moc ale nie aż taka duża różnica. ( musi być mniejsza moc bo 2 cylindry nie pala )
Poradźcie cos w serwisie coś mówia o wymianie katów.. czy jest sens ? nie wiem ja bym zaczął od przepływki... (oczywiście swiece, cewki, swoja droga)
Dodam jeszcze, że zanim miałem problem z tymi zapłonami to autko ogolnie szarpalo jak dawałem mu do pieca.. na benzynie było lepiej nawet znacznie lepiej ale tez było czuć poszarpywanie mocy głównie przy większych obrotach.
Wrzucam logi z przepływomierza wykonane na 2 biegu :
http://vaglog.pl/log_262418.html
troszke za mało - co ?
Panowie co prawda nie dotyczny sie to samochodu A6 C6, a dokładnie A8 D3 4.2 PB + LPG.
Odrazu mówię, że mam problemy z aktywacją założonego konta na forum A8..
Mam problem a wraz z nim pytanko do Was.
Zacznijmy od błędów które pojawiły mi się na początku .
błędy na gazie : (taki go kupiłem)
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 001 - System too Lean - MIL ON
3 dni później na gazie :
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 001 - System too Lean
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 001 - System too Lean - MIL ON
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 001 - System too Lean - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 -
16688 - Cylinder 4
P0304 - 001 - Misfire Detected
17718 - Cyl. 10 Ignition Circuit
P1310 - 001 - Short to Ground - Intermittent
16692 - Cylinder 8
P0308 - 008 - Misfire Detected
i moja diagnoza jest taka ze na benzynie pali się tylko to :
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 -
16688 - Cylinder 4
P0304 - 001 - Misfire Detected
17718 - Cyl. 10 Ignition Circuit
P1310 - 001 - Short to Ground - Intermittent
16692 - Cylinder 8
P0308 - 008 - Misfire Detected
świece ? bo raczej nie moduł ?
nie wiem co jeszcze może być..
Problem pojawia się po odpaleniu auta.. Miga check a jak sie check zapali to zaraz ECU.
Czuje drgania auta przy powolnym ruszaniu..
Czy ma moc ? nie jestem w stanie tego jeszcze okreslic za krótko posiadam autko.
Wydaję mi się, że jest mniejsza moc ale nie aż taka duża różnica. ( musi być mniejsza moc bo 2 cylindry nie pala )
Poradźcie cos w serwisie coś mówia o wymianie katów.. czy jest sens ? nie wiem ja bym zaczął od przepływki... (oczywiście swiece, cewki, swoja droga)
Dodam jeszcze, że zanim miałem problem z tymi zapłonami to autko ogolnie szarpalo jak dawałem mu do pieca.. na benzynie było lepiej nawet znacznie lepiej ale tez było czuć poszarpywanie mocy głównie przy większych obrotach.
Wrzucam logi z przepływomierza wykonane na 2 biegu :
http://vaglog.pl/log_262418.html
troszke za mało - co ?
Pozdrawiam
Bo benzyna płynie we krwi ...
Bo benzyna płynie we krwi ...
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Do gazownika na regulację. Auto ma za ubogo.ShArK5856 pisze:błędy na gazie : (taki go kupiłem)
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 001 - System too Lean - MIL ON
Pozostałe błędy z wypadania zapłonów to zapewne cewki, które w 4.2 lubią padać. Można w VAG-u podejrzeć z jaką częstotliwością wypadają zapłony na cylindrach. Można także wykręcić świece i zobaczyć w jakim są stanie.
A tak przy okazji podaj jakie masz kodowanie, bo jedna rzecz mi nie pasuje.
motostacja - części samochodowe.
Dzięki za szybką odpowiedź
Do gazownika pójdzie na pewno z tym, że najpierw kazali mi ogranąć go na benzynie.
A możesz mi powiedzieć o kodowanie czego Ci chodzi ? ;D Bo albo się zagubiłem albo nie rozumiem
EDIT :
kodowanie silnika
0011773
Dodam jeszcze, że jak pierwszy raz pokazało mi wypadanie zapłonu to po skasowaniu błędów, kolejny raz ten sam błąd pojawił się ok 20 km później.. No a teraz nawet po skasowaniu pojawia się odrazu..
Jak cewki to raczej po skasowaniu odrazu błąd by się pojawił i na dodatek jezdził by ciulowo tak jak teraz.. a był moment, że było normalnie.. natomiast teraz to jest spore szarpanie
z rana pojawiają się problemy z odpalaniem tzn odpali przydławiony oborty na max 300 i sie zadławi i zgaśnie.. drugie krecenie jest bardzo długie i albo odpali z dodaniem gazu w podloge albo odpali dopiero za 3 razem.
Do gazownika pójdzie na pewno z tym, że najpierw kazali mi ogranąć go na benzynie.
A możesz mi powiedzieć o kodowanie czego Ci chodzi ? ;D Bo albo się zagubiłem albo nie rozumiem
EDIT :
kodowanie silnika
0011773
Dodam jeszcze, że jak pierwszy raz pokazało mi wypadanie zapłonu to po skasowaniu błędów, kolejny raz ten sam błąd pojawił się ok 20 km później.. No a teraz nawet po skasowaniu pojawia się odrazu..
Jak cewki to raczej po skasowaniu odrazu błąd by się pojawił i na dodatek jezdził by ciulowo tak jak teraz.. a był moment, że było normalnie.. natomiast teraz to jest spore szarpanie
z rana pojawiają się problemy z odpalaniem tzn odpali przydławiony oborty na max 300 i sie zadławi i zgaśnie.. drugie krecenie jest bardzo długie i albo odpali z dodaniem gazu w podloge albo odpali dopiero za 3 razem.
Pozdrawiam
Bo benzyna płynie we krwi ...
Bo benzyna płynie we krwi ...
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
No nie koniecznie od razu by powrócił. Mi jak cewka padała to 2 tygodnie nie wiedziałam co się z autem dzieje. 5 mechaników ręce rozkładało, aż w końcu wywaliło błąd wypadania zapłonu, wymieniłam cewkę i jak ręką odjął. Przy kolejnej już wiedziałam co się święci, więc wleciał komplet i do tej pory spokój. Najłatwiejszy sposób weryfikacji to zamiana ich miejscami i sprawdzenie czy błąd na inny cylinder przejdzie czy nie.
W pierwszej kolejności zakręć butlę w bagażniku, skasuj błędy, pojeździj trochę. Zobacz które błędy wrócą. Później znowu skasuj i dalej polataj trochę. Będzie widać które błędy są z samej benzyny oraz tym sposobem można wyeliminować lub potwierdzić przyczynę lpg jako porannych problemów z odpalaniem.
W pierwszej kolejności zakręć butlę w bagażniku, skasuj błędy, pojeździj trochę. Zobacz które błędy wrócą. Później znowu skasuj i dalej polataj trochę. Będzie widać które błędy są z samej benzyny oraz tym sposobem można wyeliminować lub potwierdzić przyczynę lpg jako porannych problemów z odpalaniem.
motostacja - części samochodowe.
Jeśli chodzi o sprawdzenie które błędy pojawiają sie na benzynie a które na gazie to już mam to za sobą. Jeździłem na benzynie około tygodnia i mam już wyciągnięte wnioski.
Cewki w takim razie ogarnę w poniedziałek
A czy jazda na uszkodzonej cewce nie popsuje modułu silnika?
Cewki w takim razie ogarnę w poniedziałek
A czy jazda na uszkodzonej cewce nie popsuje modułu silnika?
Pozdrawiam
Bo benzyna płynie we krwi ...
Bo benzyna płynie we krwi ...
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Ciekawi mnie tylko co to za różnica na czym auto zgaśnie. Skoro i tak odpala sie na zimnym silniku tylko i wyłącznie na benzynie..
Cewki do zamiany miejscami na pewno w celu zdiagnozowanie czy to one czy jednak moduły. A powiedz mi czy wypadanie zapłonu ma cos wspólnego ze świecami ?
P.S co Cię wcześniej nie pokoilo, ze musiałaś poprosić mnie o kodowanie silnika?
Cewki do zamiany miejscami na pewno w celu zdiagnozowanie czy to one czy jednak moduły. A powiedz mi czy wypadanie zapłonu ma cos wspólnego ze świecami ?
P.S co Cię wcześniej nie pokoilo, ze musiałaś poprosić mnie o kodowanie silnika?
Pozdrawiam
Bo benzyna płynie we krwi ...
Bo benzyna płynie we krwi ...
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jak zgasisz na gazie to do końca jest w całym układzie.
Świece to także element układu zapłonowego. Zapewne na tych cylindrach na których jest problem z wypadaniem zapłonu będą okopcone.
O kurcze nie zauważyłam, że podałeś je. Generalnie błąd jaki auto zapisało na..... 10 cylindrze
Świece to także element układu zapłonowego. Zapewne na tych cylindrach na których jest problem z wypadaniem zapłonu będą okopcone.
O kurcze nie zauważyłam, że podałeś je. Generalnie błąd jaki auto zapisało na..... 10 cylindrze
motostacja - części samochodowe.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga