[ BRF 2.0 136 KM] Szarpanie silnikiem. Proszę o ocenę wtrysk
W sobote nic nie robiłem bo nie miało to sensu. Teraz w sobote będę robił generalną przemianę w silniku. Teraz mam prawie wszystkie graty.
Najpierw przerobienie smarowania od 1.9 TDI
Wymiana rozrządu , ustawienie synchronizacji wałków wyczyszczę EGR. po złożeniu napiszę co tym zyskałem a co straciłem .
Jutro jadę auto z czipować na 170km i programowo wyłączę EGR by w przyszłości nie mieć z nim problemów.
Najpierw przerobienie smarowania od 1.9 TDI
Wymiana rozrządu , ustawienie synchronizacji wałków wyczyszczę EGR. po złożeniu napiszę co tym zyskałem a co straciłem .
Jutro jadę auto z czipować na 170km i programowo wyłączę EGR by w przyszłości nie mieć z nim problemów.
- karolsieradz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
I auto zwirusowane na 170 Km, różnica jest kolosalna, bajka polecam. W sobotę modyfikacja silnika.
[ Dodano: 2016-06-29, 23:24 ]
A więc tak , jak zakładałem ten post mój silnik pracował tak
A teraz silnik pracuje tak
Co było robione.
Wymiana pompy olejowej, założona taka jak była w 1.9 Tdi na łańcuszku.
Wywalone wałki balansujące.
Wymiana rozrządu i tu dodam , że po zablokowaniu wszystkich kół na blokady wychodzi, że rozrząd przed modyfikacją na prawym wałku miałem przestawiony o ponad ząb, wychodzi to z tego , że ktoś zaznaczał na farbę i po tym widać było błędy w sztuce montażu. Ktoś kiedyś źle zmontował i potem już się powielało to . Więc nie wiem do końca czy przez rozrząd czy przez wałki. Ja uważam że przez rozrząd.
Teraz praca silnika inna, delikatniej motor pracuje, wiele osób pisze , że po zamontowaniu takiej pompy bez wałków silnik szarpie ok 2 tyś obr, nie wiem jak u innych ale u mnie nie ma takich objawów.
[ Dodano: 2016-06-29, 23:24 ]
A więc tak , jak zakładałem ten post mój silnik pracował tak
A teraz silnik pracuje tak
Co było robione.
Wymiana pompy olejowej, założona taka jak była w 1.9 Tdi na łańcuszku.
Wywalone wałki balansujące.
Wymiana rozrządu i tu dodam , że po zablokowaniu wszystkich kół na blokady wychodzi, że rozrząd przed modyfikacją na prawym wałku miałem przestawiony o ponad ząb, wychodzi to z tego , że ktoś zaznaczał na farbę i po tym widać było błędy w sztuce montażu. Ktoś kiedyś źle zmontował i potem już się powielało to . Więc nie wiem do końca czy przez rozrząd czy przez wałki. Ja uważam że przez rozrząd.
Teraz praca silnika inna, delikatniej motor pracuje, wiele osób pisze , że po zamontowaniu takiej pompy bez wałków silnik szarpie ok 2 tyś obr, nie wiem jak u innych ale u mnie nie ma takich objawów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga