Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRF 2.0 136 KM] Szarpanie silnikiem. Proszę o ocenę wtrysk

Silniki wysokoprężne
pancurp10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:56
Lokalizacja: legnica

Post autor: pancurp10 » 09 maja 2016, 17:31

W sobote nic nie robiłem bo nie miało to sensu. Teraz w sobote będę robił generalną przemianę w silniku. Teraz mam prawie wszystkie graty.
Najpierw przerobienie smarowania od 1.9 TDI
Wymiana rozrządu , ustawienie synchronizacji wałków wyczyszczę EGR. po złożeniu napiszę co tym zyskałem a co straciłem :).
Jutro jadę auto z czipować na 170km i programowo wyłączę EGR by w przyszłości nie mieć z nim problemów.

Awatar użytkownika
karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 10 maja 2016, 09:11

przepływke też odłącz

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 10 maja 2016, 13:46

... i klimatyzację. Też lubi nieraz stwarzać problemy.

pancurp10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:56
Lokalizacja: legnica

Post autor: pancurp10 » 29 cze 2016, 23:24

I auto zwirusowane na 170 Km, różnica jest kolosalna, bajka polecam. W sobotę modyfikacja silnika.

[ Dodano: 2016-06-29, 23:24 ]
A więc tak , jak zakładałem ten post mój silnik pracował tak

A teraz silnik pracuje tak

Co było robione.
Wymiana pompy olejowej, założona taka jak była w 1.9 Tdi na łańcuszku.
Wywalone wałki balansujące.
Wymiana rozrządu i tu dodam , że po zablokowaniu wszystkich kół na blokady wychodzi, że rozrząd przed modyfikacją na prawym wałku miałem przestawiony o ponad ząb, wychodzi to z tego , że ktoś zaznaczał na farbę i po tym widać było błędy w sztuce montażu. Ktoś kiedyś źle zmontował i potem już się powielało to . Więc nie wiem do końca czy przez rozrząd czy przez wałki. Ja uważam że przez rozrząd.
Teraz praca silnika inna, delikatniej motor pracuje, wiele osób pisze , że po zamontowaniu takiej pompy bez wałków silnik szarpie ok 2 tyś obr, nie wiem jak u innych ale u mnie nie ma takich objawów.

DEEX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 08 cze 2016, 18:20
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WLKP

Post autor: DEEX » 06 lip 2016, 17:05

U mnie w poprzednim aucie A4 B7 2.0 tdi winowajca był wytarty wałek rozrzadu , po wymianie wkoncu ustały drgawki :)

pancurp10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:56
Lokalizacja: legnica

Post autor: pancurp10 » 07 lip 2016, 21:58

Mówisz o tym wałku co napędza również pompowtryski czy oba wymieniałeś

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 08 lip 2016, 09:41

DEEX pisze:U mnie w poprzednim aucie A4 B7 2.0 tdi winowajca był wytarty wałek rozrzadu , po wymianie wkoncu ustały drgawki :)
O takie info mi chodziło. Skoro w nowym nic nie drga to coś się musi zużywać.
I pierwszym śladem jest wałek rozrządu. Może to to? Ale walki są dwa.
Oba wymieniałeś?

DEEX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 08 cze 2016, 18:20
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WLKP

Post autor: DEEX » 08 lip 2016, 09:59

U mnie był jeden , jak rozbierzesz to bedzie widac czy sa krzywki powycierane.

pancurp10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:56
Lokalizacja: legnica

Post autor: pancurp10 » 08 lip 2016, 17:53

U mnie wałki są w idealnym stanie, sprawdzone u znajomego co ma szlifiernie.

jarek01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: śląsk

Post autor: jarek01 » 12 lip 2016, 22:27

Witam. Koledzy czy może ktoś polecić jakąś firmę regenerującą pompowtryski, najlepiej z południa Polski. Pozdrawiam
jarek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga