Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Regulacja poziomu Xenonów

Elektryka
ODPOWIEDZ
BiaLy_MuDzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 10 kwie 2016, 21:16
Lokalizacja: Białystok

Regulacja poziomu Xenonów

Post autor: BiaLy_MuDzyn » 26 kwie 2016, 22:31

witam
jak w temacie - mam problem z regulacja xenonów.
mam wrażenie, że po dociążeniu dupci w mojej Avanturniczce xenony zamiast do dołu kierują się jeszcze bardziej do góry...
Błędów w Vagu nie ma, robiłem adaptację(może źle...?), sprawdzałem działanie silniczków przez vag(działają w każdej pozycji-najniżej,najwyżej i aktualne) - używam Foxwella NT500 VAG.
Samochód fabrycznie miał Xenony i automatyczną regulację - sprawdzone w ASO
Sprawdziłem również wartości z czujników na równej powierzchni bez obciążenia i pasażerów(1/2 baku PB i jakieś 3/5 lpg) i wyszło chyba wzorowo z tego co czytałem na innych tematach - przód 2.58V, tył 2.56V a silniczki regulacji były ustawione na 45.8%
Dodam jeszcze, że lampy to zamienniki firmy DEPO z bebechami z oryginalnych lamp(zostały już założone w niemczech przez poprzedniego właściciela)...

I teraz pytania:
1. Jeśli obciążę tyłeczek to w którą strone powinny zmienic się wartości napięcia z czujnika - na mniejsze czy większe?
2. Czy jest możliwość, że ktoś źle zamontował czujnik np. po wymianie/ demontażu zawieszenia(nie w tą stronę skierowane ramię czujnika)?

pako361
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 21 mar 2014, 18:57
Imię: Piotr
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: pako361 » 27 kwie 2016, 09:55

A czy przy teście lamp (tzn. jak je włączysz i uruchomisz silnik wykonują ruch w dół i do pozycji wyjściowej) działają prawidłowo?

BiaLy_MuDzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 10 kwie 2016, 21:16
Lokalizacja: Białystok

Post autor: BiaLy_MuDzyn » 28 kwie 2016, 21:09

tak...

pako361
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 21 mar 2014, 18:57
Imię: Piotr
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: pako361 » 29 kwie 2016, 09:37

Twój przypadek jest dość interesujący, odpowiadając na pytania:
1. podnosząc (u siebie) na lewarku tył wartości czujnika (tylnego) rosły, a więc analogicznie przy obciążeniu powinny maleć
2. małe prawdopodobieństwo, aczkolwiek wszystko jest możliwe (ja miałem niedokręcone śruby mocujące i czujnik pokazywał sobie co chciał)

BiaLy_MuDzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 10 kwie 2016, 21:16
Lokalizacja: Białystok

Post autor: BiaLy_MuDzyn » 07 maja 2016, 12:43

pako361 dzięki za odpowiedź <luzik>
okazało się(zresztą tak jak podejrzewałem) źle założył czujnik z tyłu i po obciążeniu tyłu napięcie wzrastało... a wiec i podnosiło(zamiast opuszczać) soczewki...

Dzięki za pomoc :>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja