Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Układ wydechowy 2.7 Bit

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

Układ wydechowy 2.7 Bit

Post autor: P.Froniu » 19 kwie 2016, 13:21

Witajcie, szukałem bezskutecznie na naszym forum informacji na temat wymiany katalizatorów, z tego co udało mi sie wyszukać były same sprzeczne informacje.

Mogłby ktos mi wyjasnic czym rożni sie tyłumik przelotowy od strumienicy?

Czy to nadawałoby sie do mojego auta?
http://allegro.pl/awg-tlumik-w-obudowie ... 37514.html
Znalazłem informacje ze to tego silnika tylko tłumiki przelotowe.

http://allegro.pl/tlumik-rurowy-przelot ... 76437.html
Czy to o to chodzi?



Pozdrawiam

Awatar użytkownika
PiterekQuattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmińsko

Post autor: PiterekQuattro » 19 kwie 2016, 14:28

Jezeli masz dobre katy to nie ruszaj ich.
Odnosnie tych tlumikow AWG ja mam je wstawione zamiast katow bo jeden mi zaczal gruchac i musialem cos zrobic albo inny kat albo cos zamiast katow wrzucilem wlasnie te tlumiki AWG jest spoko fajny dzwiek autko lepiej sie zbiera lepiej oddycha co do spalania to bujda ze jak wytniesz katy zaraz pali 2 3 l wiecej gorszej bzdury nie slyszalem i sam wycialem wiec widzialbym roznice na spalaniu a takowej niema. Podobno zamiast katow lepsze sa tlumiki przelotowe ale nie powiem Ci dlaczego ja u siebie je wrzucilem i jestem zadowolony.

P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: P.Froniu » 19 kwie 2016, 14:37

PiterekQuattro pisze:Jezeli masz dobre katy to nie ruszaj ich.
Odnosnie tych tlumikow AWG ja mam je wstawione zamiast katow bo jeden mi zaczal gruchac i musialem cos zrobic albo inny kat albo cos zamiast katow wrzucilem wlasnie te tlumiki AWG jest spoko fajny dzwiek autko lepiej sie zbiera lepiej oddycha co do spalania to bujda ze jak wytniesz katy zaraz pali 2 3 l wiecej gorszej bzdury nie slyszalem i sam wycialem wiec widzialbym roznice na spalaniu a takowej niema. Podobno zamiast katow lepsze sa tlumiki przelotowe ale nie powiem Ci dlaczego ja u siebie je wrzucilem i jestem zadowolony.

Ale tłumik przelotowy to jest to co w drugim linku? takie cos masz?
Powiedz mi jak z dzwiekiem? zapachem? dymieniem?
Pozdro
Katy mi brzeczą i denerwuje mnie to, musze cos wstawic.

Awatar użytkownika
PiterekQuattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmińsko

Post autor: PiterekQuattro » 19 kwie 2016, 14:51

Ja takie bralem z allegro 70zl/szt :

Obrazek

A wsrodku wyglada tak ten tlumik :

Obrazek

Co do dzwieku jest troszeczke glosniej przy wyzszych obrotach ale dzwiek na plus jak najbardziej. Jezeli masz ori caly wydech to nie odczujesz roznicy bo ja mam przerobiony caly wydech wiec napewno ciut glosniej ogolnie chodzilo niz na ori no ale ja lubie :D
Z dymieniem jakos nie zauwazylem wiekszej roznicy moze jak zimno jest troszke wiecej walilo z rur ale nie jak tzw parowoz no i jak mokrawo to troszke tak widac dymek ale nic pozatym
Co do smrodu u mnie nic niema zadnych nieprzyjemnych zapachow po tej operacji.
Wywalaj te katy i smialo wstawiaj te tlumiki ja nie zaluje.
A za katy jeszcze 400 zl wzialem :D

P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: P.Froniu » 19 kwie 2016, 14:58

PiterekQuattro pisze:Ja takie bralem z allegro 70zl/szt :

[url=http://images75.fotosik.pl/522/c9d6cab711a6a501.jpg]Obrazek[/URL]

A wsrodku wyglada tak ten tlumik :

[url=http://images75.fotosik.pl/522/aa76ab862f229e89.jpg]Obrazek[/URL]

Co do dzwieku jest troszeczke glosniej przy wyzszych obrotach ale dzwiek na plus jak najbardziej. Jezeli masz ori caly wydech to nie odczujesz roznicy bo ja mam przerobiony caly wydech wiec napewno ciut glosniej ogolnie chodzilo niz na ori no ale ja lubie :D
Z dymieniem jakos nie zauwazylem wiekszej roznicy moze jak zimno jest troszke wiecej walilo z rur ale nie jak tzw parowoz no i jak mokrawo to troszke tak widac dymek ale nic pozatym
Co do smrodu u mnie nic niema zadnych nieprzyjemnych zapachow po tej operacji.
Wywalaj te katy i smialo wstawiaj te tlumiki ja nie zaluje.
A za katy jeszcze 400 zl wzialem :D
To co pokazałes to strumienica chyba , z pierwszego mojego linku ?

Awatar użytkownika
PiterekQuattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmińsko

Post autor: PiterekQuattro » 19 kwie 2016, 15:20

Ja mam dokladnie takie :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tu masz jeszcze katy na funi :

Obrazek

A tu masz juz wrzucone AWG :

Obrazek

P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

wydech

Post autor: P.Froniu » 26 kwie 2016, 12:36

Koledzy i koleżanki, jaką kupic srednice tłumika przelotowego w miejsce katalizatora?

mechanik zmierzył rure i mowi ze 50.
Jednak przegladalem forum i podobno 55 tam podchodzi?
Mogłby ktos sie wypowiedziec? Chce zamowic AWG te ktore kolega wyzej montował

Awatar użytkownika
PiterekQuattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmińsko

Post autor: PiterekQuattro » 26 kwie 2016, 13:20

Ja bralem 55 rury mam 50 i tlumik ladnie na rure wchodzi lepiej do spawania jest. Bierz 55 beda ok.

P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

Wydech

Post autor: P.Froniu » 28 kwie 2016, 17:46

Witam, tłumiki przelotowe zamówione, po majówce jadę wstawić.
Chciałbym jeszcze zapytać o bezpieczeństwo.
Wycięcie katalizatorow i wstawienie przelotu nie zaszkodzi silnikowi i turbo?
Wyczytałem, że zwiększy się przepływ w turbo co spowoduje szybsze zużycie, czy to prawda?
Nie chce sobie narobić kosztów :/ ma ktoś w takim silniku podobna modyfikacje?

Silnik nie będzie wariowal? Sondy? ( mam tylko przed)

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 04 maja 2016, 08:38

Odwrotnie, zbyt maly przeplyw wydechy szkodzi dla silnika turbo.
Skoro sondy masz przed to nic nie bedzie.
AWRacing @ 329/494

Awatar użytkownika
PiterekQuattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmińsko

Post autor: PiterekQuattro » 04 maja 2016, 09:58

Tnij smialo jak niema sond za katami. Jak masz turbo lepiej odetchnie motor bez katow.

P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

wydech

Post autor: P.Froniu » 04 maja 2016, 11:15

W piątek o 15 będę już po, dam znać.
Dzięki chłopaki :)


Witajcie, ja juz po modyfikacji.
dzwiek jak najbardziej na plus dodal charakteru.
brak metalicznego pogłosu geeneralnie jestem zadowolony.

Jednak resztki ktatlizatora dostały sie chyba do tłumika srodkowego i nadal jest minimalne brzeczenie. ( bylo duzo gorzej przed wycieciem)

Jeden miałem 100% sprawny a drugi calowicie pusty :o jak to mogło sie stac?

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 27 maja 2016, 23:42

ja mam pytanie co do wydeszków. Konkretnie chodzi mi o środkowy do 1.8TQ czy kształtem pasuje od 2.7TQ, 4.2Q lub 2.8Q? Wszystko się uda powiesić na swoim miejscu? oraz jak z dzwiękiem będzie oraz całą resztą nie rozprężę przez to układu lub nie zrobi się dźwięk szlifierki?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga