Gdzie szukać żeby nie przepłacić
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Gdzie szukać żeby nie przepłacić
Witam, szukam zestawu wahaczy przód oraz sprężyn o konkretnym numerze. Gdzie szukać żeby nie przepłacić lub na jakiś fajans nie trafić?
Jak amortyzatory jakieś ktoś by znalazł też nie pogardzę.
Jak amortyzatory jakieś ktoś by znalazł też nie pogardzę.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
sprężyny możesz kupić z firmy D&D utwardzane, oni robią je na pierwszy montaż do samochodów i wysyłają do niemiec. Ja ostatnio szukałem i kupiłem u nich za 69 zł za sztukę i 5 lat gwarancji, mój mechanior jak zakładał to nie wierzył że w takiej kwocie kupiłem. Ogólnie bardzo dobrej jakości i fajnie autko teraz stoi
do samego końca, mojego lub jej
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
hurtownie gordon nawet w Łodzi znalazłem, ale amorków koni serii znaleźć nie mogę a jak już są w jakims sklepie to bez ceny i żadnego opisu i 3/4 to sportowe o innym skoku a ja w góre chce iść wyżej niż seria jak się daenduro7 pisze:wachacze lemforder polecam hurtownie gordon 3x kupowałem u nich każdy komplet wystarczył na 100.000 km
te z intercarsu nie zawsze się dobrze sprawują
amortyzatory tylko koni z netu reszta to fajans albo chińska podróba
sprężyny kayab są ok
Co do D&D to musze chyba do nich zadzwonić bo katalog na stronie mają dziwny...
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
koni str.t mają reg wysokości mocowania dolnego sprężyny
wysokość ustawiasz jak chcesz i dobrze tłumią i są komfortowe
zastąpią ci lepiej niż orginalne na 1 montaż
na 1 montaż szły sachs adventage już nie produkowane
produkowany jest sachs touring który udaje żę tłumi-
lepiej
zostaw swoje stare -taki sam efekt jak nowy sachs
możesz kupić monroe ale będziesz reklamował na głośną pracę -stuki rekl uwzględnią bez problemu
zostaje bilstein ale małe masz szanse żę trafisz na ori a nie na chińską podróbę
jest jeszcze kyb ultra sr ale tylko na przód -toretycznie do c5 nie produkowany ale pasi od a4 niektóre katalogi to crosują inne nie
od a4 ma tylko o 2 cm dłuższy skok sztycy pasi idealnie do c5
kyb ultra sr nie jest produkowany do tyłu quattro
i to wszystko -nie wyważaj otwartych drzwi masz podane na tacy co kupić
koni kupisz w necie w cenie sachsa -mają swoją stronę minusem jest to żę trzeba czekać ok 2 tyg
wysokość ustawiasz jak chcesz i dobrze tłumią i są komfortowe
zastąpią ci lepiej niż orginalne na 1 montaż
na 1 montaż szły sachs adventage już nie produkowane
produkowany jest sachs touring który udaje żę tłumi-
lepiej
zostaw swoje stare -taki sam efekt jak nowy sachs
możesz kupić monroe ale będziesz reklamował na głośną pracę -stuki rekl uwzględnią bez problemu
zostaje bilstein ale małe masz szanse żę trafisz na ori a nie na chińską podróbę
jest jeszcze kyb ultra sr ale tylko na przód -toretycznie do c5 nie produkowany ale pasi od a4 niektóre katalogi to crosują inne nie
od a4 ma tylko o 2 cm dłuższy skok sztycy pasi idealnie do c5
kyb ultra sr nie jest produkowany do tyłu quattro
i to wszystko -nie wyważaj otwartych drzwi masz podane na tacy co kupić
koni kupisz w necie w cenie sachsa -mają swoją stronę minusem jest to żę trzeba czekać ok 2 tyg
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
znalazłem koni str.t po 302zł za sztukę nie wiem czy to dużo czy mało, wszystkie inne firmy sa od 180 do 250zł
Czyli jak bym chcial aby auto stalo wyzej to mam mocowanie sprezyny do gory dac? co ze skokiem jak wjade w dziure lub na policjanta tego śpiącego oczywiście. nie beda jakoś bardziej eksploatowane przez to że pracują w innym miejscu?
Sprężyny szukam też z ostatniej klasy i znalazlem cos takiego:
Factory Number
SPIDAN 56877
SACHS 998 433
KYB RH3389
VW 8D0411105DT
SUPLEX 03239
KYB RH3474
TRW JCS911
Mnie interesuje TRW bo 190zł za sztuke lub SACHS 998 433 za 167zł a w aso ori z tym numerem 430zł
Nie musi być najtaniej ale musi byc wysoko.
[ Dodano: 2016-05-02, 16:34 ]
Hurtownia Gordon odpada. Osoba fizyczna bez firmy lemforder jest za 2870zł to w tej cenie mam 2 komplety ruvila z wymianą szkoda myślaem, że będzie w jakiejś rozsądnej cenie.
Czyli jak bym chcial aby auto stalo wyzej to mam mocowanie sprezyny do gory dac? co ze skokiem jak wjade w dziure lub na policjanta tego śpiącego oczywiście. nie beda jakoś bardziej eksploatowane przez to że pracują w innym miejscu?
Sprężyny szukam też z ostatniej klasy i znalazlem cos takiego:
Factory Number
SPIDAN 56877
SACHS 998 433
KYB RH3389
VW 8D0411105DT
SUPLEX 03239
KYB RH3474
TRW JCS911
Mnie interesuje TRW bo 190zł za sztuke lub SACHS 998 433 za 167zł a w aso ori z tym numerem 430zł
Nie musi być najtaniej ale musi byc wysoko.
[ Dodano: 2016-05-02, 16:34 ]
Hurtownia Gordon odpada. Osoba fizyczna bez firmy lemforder jest za 2870zł to w tej cenie mam 2 komplety ruvila z wymianą szkoda myślaem, że będzie w jakiejś rozsądnej cenie.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
zadzwoń do nich i zapytaj, jak nie bedą chcieli wysłać to ja Ci kupie i wyśle ewentulanie. U mnie wysoko przód stoi i to mi się podoba. Człowiek który sprzedaje sprężyny jest kumaty i Ci wszystko powie jak są produkowane i przy użyciu jakiej technologii.zarzyk pisze:hurtownie gordon nawet w Łodzi znalazłem, ale amorków koni serii znaleźć nie mogę a jak już są w jakims sklepie to bez ceny i żadnego opisu i 3/4 to sportowe o innym skoku a ja w góre chce iść wyżej niż seria jak się daenduro7 pisze:wachacze lemforder polecam hurtownie gordon 3x kupowałem u nich każdy komplet wystarczył na 100.000 km
te z intercarsu nie zawsze się dobrze sprawują
amortyzatory tylko koni z netu reszta to fajans albo chińska podróba
sprężyny kayab są ok
Co do D&D to musze chyba do nich zadzwonić bo katalog na stronie mają dziwny...
do samego końca, mojego lub jej
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
No nie wiem jak to jest, że taka różnica w cenie. Pani mi powiedziłe, że przy kupnie na firme może uda się zejść w okolice 2200 ale nie niżej. Chyba wahacze wezmę TRW bo o firmie nie słyszałem złego słowa a cena trosze niższa jak podajesz za lemfordera.
P.S
do amorków koni mam pytanie jak założe na środkowe nacięcie talerzyk a sprężyna będzie TRW lub innej firmy to jak to będie wyglądało? bo jak niżej niz mam teraz na ori amorkach i nowych sprężynach kyb ale numer to: RH1021 nie wiem od czego to ale jest zdecydowanie za nisko. 65cm na ori kołach.
a wygląda tak:
P.S
do amorków koni mam pytanie jak założe na środkowe nacięcie talerzyk a sprężyna będzie TRW lub innej firmy to jak to będie wyglądało? bo jak niżej niz mam teraz na ori amorkach i nowych sprężynach kyb ale numer to: RH1021 nie wiem od czego to ale jest zdecydowanie za nisko. 65cm na ori kołach.
a wygląda tak:
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Kolego, na forum był wspominany allegrowicz Daniellos. Sprzedawał lemfordera za ok połowę ceny. NIestety jak sprzawdzam teraz to już go nie ma... dałbym głowę że jeszcze miesiac temu go widziałem bo sam zastanawiałem się nas wymianą wahaczy. Jeśli Ci się nie spieszy to szukaj.
Apropos sprężyn i amorów. Ja zmieniałem na bilstein B4 oraz sprężyny tył bo okazało się że były pękniete. Na szybko w warsztacie wymienili mi na KYB. Nie jestem zadowlolony - wg mnie są za miekkie w zestawie z tym amorem. Gdybym wybierał jeszce raz to wpadły by sprężyny lemfordery utwardzane.
pzdr
Apropos sprężyn i amorów. Ja zmieniałem na bilstein B4 oraz sprężyny tył bo okazało się że były pękniete. Na szybko w warsztacie wymienili mi na KYB. Nie jestem zadowlolony - wg mnie są za miekkie w zestawie z tym amorem. Gdybym wybierał jeszce raz to wpadły by sprężyny lemfordery utwardzane.
pzdr
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
co do utwardzonych sprężyn to jak to działa? Niby jest krótsza/niższa nie wiem jak to nazwać. A auto będzie wyżej stało czy po prostu będzie mniej się uginało a może stać niżej?
Poszukam allegrowicza może warto coś jeszcze przemysleć. Co prawda dałem się namówić na amorki koni skoro każdy mówi, że to jedyny słuszny wybór tylko nie chce wydać kaski na wszystko poskładać a potem O.o stoi jak stało... dla tego tyle pytań mam bo budrzet ograniczony 12tyś na cześci i robocizne a do zrobienia sprzęgło turbo, zawias przód przynajmniej tył jeszcze nie wiem, magiel z pompą bo wyją i może zdjęcie czapki bo chyba uszczelniacze na zaworach do wymiany (czasami sobie pokopci na siwo lub śmierdzi olejem w środku na postoju jak auto długo postoi nieruszane)
Poszukam allegrowicza może warto coś jeszcze przemysleć. Co prawda dałem się namówić na amorki koni skoro każdy mówi, że to jedyny słuszny wybór tylko nie chce wydać kaski na wszystko poskładać a potem O.o stoi jak stało... dla tego tyle pytań mam bo budrzet ograniczony 12tyś na cześci i robocizne a do zrobienia sprzęgło turbo, zawias przód przynajmniej tył jeszcze nie wiem, magiel z pompą bo wyją i może zdjęcie czapki bo chyba uszczelniacze na zaworach do wymiany (czasami sobie pokopci na siwo lub śmierdzi olejem w środku na postoju jak auto długo postoi nieruszane)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Sorki, muszę sprostowac. Sprężyny nie lemforder a lesjofors.
Zmieniałem na takie w zafirze i wysokość była standardowa ale jednak były sztywniejsze. Gdybym teraz zmieniałł to byłby mój wybór. Druga opcja to eibachy -30 (ok 700PLN za komplet na stronie eibacha) ale tobie chodzi raczej o podniesienie auta...
Z zawiasem niestety jest ten problem że nie wiesz jak to będzie wyglądało na aucie, kwestia zbierania doświadczeń innych i domyślanie się czy o to mi chodziło
łeeee w takim budżecie to kupe rzeczy zrobisz.
powodzenia
Zmieniałem na takie w zafirze i wysokość była standardowa ale jednak były sztywniejsze. Gdybym teraz zmieniałł to byłby mój wybór. Druga opcja to eibachy -30 (ok 700PLN za komplet na stronie eibacha) ale tobie chodzi raczej o podniesienie auta...
Z zawiasem niestety jest ten problem że nie wiesz jak to będzie wyglądało na aucie, kwestia zbierania doświadczeń innych i domyślanie się czy o to mi chodziło
łeeee w takim budżecie to kupe rzeczy zrobisz.
powodzenia
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Mozna założyć amorki koni i sprezyne od diesla i powinno byc wysoko na srodkowym ustawieniu? Nie bedzie problemu z poduezkami czy cos, ze sprezyna za mocno pcha lub nie pracuje bo za mala dziura byla w jezdni? Mozna zamontowac mocowanie na sama gore i zqlozyc taka sprezyne? Duzo wyzej sie zrobi?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga