Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Gdzie szukać żeby nie przepłacić

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Gdzie szukać żeby nie przepłacić

Post autor: zarzyk » 28 kwie 2016, 20:07

Witam, szukam zestawu wahaczy przód oraz sprężyn o konkretnym numerze. Gdzie szukać żeby nie przepłacić lub na jakiś fajans nie trafić?

Jak amortyzatory jakieś ktoś by znalazł też nie pogardzę.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 30 kwie 2016, 22:30

wachacze lemforder polecam hurtownie gordon 3x kupowałem u nich każdy komplet wystarczył na 100.000 km
te z intercarsu nie zawsze się dobrze sprawują
amortyzatory tylko koni z netu reszta to fajans albo chińska podróba
sprężyny kayab są ok

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 01 maja 2016, 12:04

ja mam kayab-y i jestem niezadowolony, generalnie mialy pasowac a jakos nisko auto stoi...(chyba ze zamowie do innego modelu) zaraz zobacze te hurtownie i jak cos to dam znac :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

lukirks83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 13 sty 2016, 19:40
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lukirks83 » 01 maja 2016, 14:59

sprężyny możesz kupić z firmy D&D utwardzane, oni robią je na pierwszy montaż do samochodów i wysyłają do niemiec. Ja ostatnio szukałem i kupiłem u nich za 69 zł za sztukę i 5 lat gwarancji, mój mechanior jak zakładał to nie wierzył że w takiej kwocie kupiłem. Ogólnie bardzo dobrej jakości i fajnie autko teraz stoi
do samego końca, mojego lub jej :)

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 01 maja 2016, 19:58

enduro7 pisze:wachacze lemforder polecam hurtownie gordon 3x kupowałem u nich każdy komplet wystarczył na 100.000 km
te z intercarsu nie zawsze się dobrze sprawują
amortyzatory tylko koni z netu reszta to fajans albo chińska podróba
sprężyny kayab są ok
hurtownie gordon nawet w Łodzi znalazłem, ale amorków koni serii znaleźć nie mogę a jak już są w jakims sklepie to bez ceny i żadnego opisu i 3/4 to sportowe o innym skoku a ja w góre chce iść wyżej niż seria jak się da :)

Co do D&D to musze chyba do nich zadzwonić bo katalog na stronie mają dziwny...
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 01 maja 2016, 20:54

koni str.t mają reg wysokości mocowania dolnego sprężyny
wysokość ustawiasz jak chcesz i dobrze tłumią i są komfortowe
zastąpią ci lepiej niż orginalne na 1 montaż
na 1 montaż szły sachs adventage już nie produkowane
produkowany jest sachs touring który udaje żę tłumi-
lepiej
zostaw swoje stare -taki sam efekt jak nowy sachs
możesz kupić monroe ale będziesz reklamował na głośną pracę -stuki rekl uwzględnią bez problemu
zostaje bilstein ale małe masz szanse żę trafisz na ori a nie na chińską podróbę
jest jeszcze kyb ultra sr ale tylko na przód -toretycznie do c5 nie produkowany ale pasi od a4 niektóre katalogi to crosują inne nie
od a4 ma tylko o 2 cm dłuższy skok sztycy pasi idealnie do c5
kyb ultra sr nie jest produkowany do tyłu quattro
i to wszystko -nie wyważaj otwartych drzwi masz podane na tacy co kupić
koni kupisz w necie w cenie sachsa -mają swoją stronę minusem jest to żę trzeba czekać ok 2 tyg

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 02 maja 2016, 16:34

znalazłem koni str.t po 302zł za sztukę nie wiem czy to dużo czy mało, wszystkie inne firmy sa od 180 do 250zł :)

Czyli jak bym chcial aby auto stalo wyzej to mam mocowanie sprezyny do gory dac? co ze skokiem jak wjade w dziure lub na policjanta tego śpiącego oczywiście. nie beda jakoś bardziej eksploatowane przez to że pracują w innym miejscu?

Sprężyny szukam też z ostatniej klasy i znalazlem cos takiego:
Factory Number
SPIDAN 56877
SACHS 998 433
KYB RH3389
VW 8D0411105DT
SUPLEX 03239
KYB RH3474
TRW JCS911

Mnie interesuje TRW bo 190zł za sztuke lub SACHS 998 433 za 167zł a w aso ori z tym numerem 430zł

Nie musi być najtaniej ale musi byc wysoko.

[ Dodano: 2016-05-02, 16:34 ]
Hurtownia Gordon odpada. Osoba fizyczna bez firmy lemforder jest za 2870zł to w tej cenie mam 2 komplety ruvila z wymianą :) szkoda myślaem, że będzie w jakiejś rozsądnej cenie.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

lukirks83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 13 sty 2016, 19:40
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lukirks83 » 02 maja 2016, 18:00

zarzyk pisze:
enduro7 pisze:wachacze lemforder polecam hurtownie gordon 3x kupowałem u nich każdy komplet wystarczył na 100.000 km
te z intercarsu nie zawsze się dobrze sprawują
amortyzatory tylko koni z netu reszta to fajans albo chińska podróba
sprężyny kayab są ok
hurtownie gordon nawet w Łodzi znalazłem, ale amorków koni serii znaleźć nie mogę a jak już są w jakims sklepie to bez ceny i żadnego opisu i 3/4 to sportowe o innym skoku a ja w góre chce iść wyżej niż seria jak się da :)

Co do D&D to musze chyba do nich zadzwonić bo katalog na stronie mają dziwny...
zadzwoń do nich i zapytaj, jak nie bedą chcieli wysłać to ja Ci kupie i wyśle ewentulanie. U mnie wysoko przód stoi i to mi się podoba. Człowiek który sprzedaje sprężyny jest kumaty i Ci wszystko powie jak są produkowane i przy użyciu jakiej technologii.
do samego końca, mojego lub jej :)

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 02 maja 2016, 23:10

cena lemfordera w gordonie to 1500-1600zł brutto po rabatach
a tylnie koni -na amorku są 3 nacięcia w których montuje się dolny talerz sprężyny
1ba = środkowe położenie przy sprężynach kyb

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 04 maja 2016, 14:26

No nie wiem jak to jest, że taka różnica w cenie. Pani mi powiedziłe, że przy kupnie na firme może uda się zejść w okolice 2200 ale nie niżej. Chyba wahacze wezmę TRW bo o firmie nie słyszałem złego słowa a cena trosze niższa jak podajesz za lemfordera.

P.S

do amorków koni mam pytanie jak założe na środkowe nacięcie talerzyk a sprężyna będzie TRW lub innej firmy to jak to będie wyglądało? bo jak niżej niz mam teraz na ori amorkach i nowych sprężynach kyb ale numer to: RH1021 nie wiem od czego to ale jest zdecydowanie za nisko. 65cm na ori kołach.

a wygląda tak:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

markov
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 sie 2014, 22:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: markov » 04 maja 2016, 21:39

Kolego, na forum był wspominany allegrowicz Daniellos. Sprzedawał lemfordera za ok połowę ceny. NIestety jak sprzawdzam teraz to już go nie ma... dałbym głowę że jeszcze miesiac temu go widziałem bo sam zastanawiałem się nas wymianą wahaczy. Jeśli Ci się nie spieszy to szukaj.
Apropos sprężyn i amorów. Ja zmieniałem na bilstein B4 oraz sprężyny tył bo okazało się że były pękniete. Na szybko w warsztacie wymienili mi na KYB. Nie jestem zadowlolony - wg mnie są za miekkie w zestawie z tym amorem. Gdybym wybierał jeszce raz to wpadły by sprężyny lemfordery utwardzane.

pzdr

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 05 maja 2016, 13:21

co do utwardzonych sprężyn to jak to działa? Niby jest krótsza/niższa nie wiem jak to nazwać. A auto będzie wyżej stało czy po prostu będzie mniej się uginało a może stać niżej?

Poszukam allegrowicza może warto coś jeszcze przemysleć. Co prawda dałem się namówić na amorki koni skoro każdy mówi, że to jedyny słuszny wybór tylko nie chce wydać kaski na wszystko poskładać a potem O.o stoi jak stało... dla tego tyle pytań mam bo budrzet ograniczony 12tyś na cześci i robocizne a do zrobienia sprzęgło turbo, zawias przód przynajmniej tył jeszcze nie wiem, magiel z pompą bo wyją i może zdjęcie czapki bo chyba uszczelniacze na zaworach do wymiany (czasami sobie pokopci na siwo lub śmierdzi olejem w środku na postoju jak auto długo postoi nieruszane)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

markov
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 sie 2014, 22:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: markov » 05 maja 2016, 22:35

Sorki, muszę sprostowac. Sprężyny nie lemforder a lesjofors.
Zmieniałem na takie w zafirze i wysokość była standardowa ale jednak były sztywniejsze. Gdybym teraz zmieniałł to byłby mój wybór. Druga opcja to eibachy -30 (ok 700PLN za komplet na stronie eibacha) ale tobie chodzi raczej o podniesienie auta...
Z zawiasem niestety jest ten problem że nie wiesz jak to będzie wyglądało na aucie, kwestia zbierania doświadczeń innych i domyślanie się czy o to mi chodziło <rotfl>
łeeee w takim budżecie to kupe rzeczy zrobisz.
powodzenia

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 09 maja 2016, 19:08

Mozna założyć amorki koni i sprezyne od diesla i powinno byc wysoko na srodkowym ustawieniu? Nie bedzie problemu z poduezkami czy cos, ze sprezyna za mocno pcha lub nie pracuje bo za mala dziura byla w jezdni? Mozna zamontowac mocowanie na sama gore i zqlozyc taka sprezyne? Duzo wyzej sie zrobi?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga