Witajcie, zakupiłem nowy mikrostycznik
http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-au ... 71499.html
Przyszedł, nie ma problemu otworzyłem wszystko cacy, zapakowane.
Dzisiaj wykręciłem zamek, bardzo sprawnie i prosto poszło bez wyciągania ramy szyby.
Rozkręciłem caly zamek, co do jednej śruby, ładnie wyczyściłem i zabrałem się za mikrostycznik który odpowiada za wyświetlanie na FIS'ie, zamykanie drzwi/otwieranie i oświetlenie kabiny, no i wystąpił problem ponieważ po rozebraniu, nie wiem co dalej zrobić.
Cały mikrostycznik widziałem że jest stopiony od dołu, no jak to mikrostycznik. Wydaje mi się że trzeba wszystkie części z mikrostycznika starego wyciągnąć z dużą siłą i włożyć stare.
Niech ktoś kto już to robił coś powie na ten temat, bo narazie to załamka. Wyciągnąłem 2 ze stergo, jeszcze 1 został ale boje się wyciągać z nowego żeby nie uszkodzić go.
Oczywiście jest pełno tematów z mikrostycznikami ale chyba żadnego który jest aż tak szczegółowo opisany. Zależy mi na pilnej odpowiedzi, z góry dziękuję
Wymiana mikrostycznika, problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
- Lokalizacja: zielona góra
No to będę musiał od nowa złożyć nowy mechanizm ^^grzechu 031 pisze:nic nie rozbierasz - przelutowujesz dwa przewody do nowego i gotowe
Powiedz mi jeszcze do których dokładnie to przylutować, bo jak widzisz są aż 3 te wariaty a dwa kabelki, a ja się nie orientuję w tym. W dodatku w orginalnym jakieś zaczepy na tym mikrostyczniku są, zaraz zdjęcie podeślę.
[ Dodano: 2016-04-30, 22:06 ]
Dobra już wszystko wyjaśnione tylko kwestia tego mikrostycznika
Orginalny wygląda tak:
http://screenshot.sh/odCBcehBe6qsB
Nowy
http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-au ... 71499.html
różnią się dużo od siebie w orginalny widać takie dwa jak by odstające dzyndzle i one wchodzą w zamek i ładnie się trzymają do tego jeszcze zatrzask jest.
No i jak włożę ten z allegro zlutowany normalnie to będzie śmigało ? Złączyłem czerwony z niebieskim kabelkiem i działa, także to wina tego mikrostycznika ;<
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
To nie jest tak że ten stary jest rozbieralny? Nie ściąga się góry z niego i nie zostaje dół na który zakłada się nowy? To na czerwono to nie są zatrzaski?
[ Dodano: 2016-05-01, 07:51 ]
Chyba rozumiem, tak jak piszesz, wygląda tak jakby cały środek trzeba było przełożyć. Rozbierz stary i zobacz co się zepsuło, może wystarczy tylko platynki przeczyścić i będzie działać. Daj foty jak ten stary w środku wygląda.
[ Dodano: 2016-05-01, 07:51 ]
Chyba rozumiem, tak jak piszesz, wygląda tak jakby cały środek trzeba było przełożyć. Rozbierz stary i zobacz co się zepsuło, może wystarczy tylko platynki przeczyścić i będzie działać. Daj foty jak ten stary w środku wygląda.
Już odcięty, nowy będę montował ale muszę pierw go złożyć a nie wygląda to tak prosto potrzebne jakieś mikro rączki, bo ta sprężynka wypadała i cały mechanizm nie chce działać w dodatku ciężko jest to założyć i ustawić tak aby jeszcze guzik od góry dobrze sięgał, na prawdę strasznie skomplikowane to jest
http://screenshot.sh/m3c57Z7wqA4ml
Z tego już próbowałem wyciągnąć te blaszki które były ale to bląd bo te kabelki musiały do czegoś połączone ^^ Spróbuję jeszcze od spodu plastik stopić i zobaczę jak to tam jest zrobione
Wydaje mi się że będę musiał kolejne 20zl na takie malutkie gówienko wydać
http://screenshot.sh/m3c57Z7wqA4ml
Z tego już próbowałem wyciągnąć te blaszki które były ale to bląd bo te kabelki musiały do czegoś połączone ^^ Spróbuję jeszcze od spodu plastik stopić i zobaczę jak to tam jest zrobione
Wydaje mi się że będę musiał kolejne 20zl na takie malutkie gówienko wydać
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga