Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Mała kompresja na 1 cylindrze

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
ViperShooter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Mała kompresja na 1 cylindrze

Post autor: ViperShooter » 27 kwie 2016, 18:49

Witam forum Audi.
Zrobiłem próbę kompresji i na pierwszym cylindrze jest bardzo mała kompresja czasami zanika.
Natomiast popychacze zaworowe maja potężne luzy a ten 1 cylindrze można palcem popchnąć do środka bez problemu. Czy po wymianie hydrauliki jest szansa na powrót do normy kompresji czy silnik trup? Pozdrawiam.

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 27 kwie 2016, 22:28

jeśli sa luzy w hydraulice to ciśnienie byłoby raczej zwiększone bo zawory otwierałby się później ,raczej jest ugięty zawór a bardzie prawdo podobne że jest zatarty w prowadnicy ,i dlatego zanika ciśnienie albo jest słabe , głowica do ściągnięcia.
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

ViperShooter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ViperShooter » 28 kwie 2016, 18:33

Raczej bym wymienił głowice na nowa i przełożył graty po prostu. Ale wydaje mi się, że popychacz nie domyka zaworu i ciśnienie ucieka ale teorii może być multum.

[ Dodano: 2016-04-28, 18:33 ]
Głowica jest sprawdzona dzisiaj i jest szczelna oraz zawory proste. Wiec mam dylemat czy kupować ta hydraulikę nowa czy coś innego może być przyczyna?

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 28 kwie 2016, 20:58

jak hydraulika jest wytarta to zawory nie otwierają sie do końca ,a nie że się nie domykają ,i wtedy silnik ma utrudniona wymianę gazów ,a w tym silniku jak już sie bardzo wytrze to potrafia nawet koniki wypaść .(przerabiałem to w swojej )
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

ViperShooter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ViperShooter » 28 kwie 2016, 21:57

To w takim razie skoro twierdzisz że hydraulika nie pomoże to co mogę jeszcze sprawdzić by mieć większą wiedzę?

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 29 kwie 2016, 22:12

tu każdy podzespół ma znaczenie ,jeśli wiesz że serce jest zdrowe ( i w twoim przypadku skrzynia) to załóż nowy osprzęt , oby pompa była dobra , i sprawdź w jakim stanie jest katalizator(częsta przyczyna braku mocy i zawyżonego spalania )
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

ViperShooter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ViperShooter » 30 kwie 2016, 09:18

Dzięki za pomoc Danielu. Skrzynia mi zipie jeszcze :) moc jest tylko ten cylinder się przycina. Założę nową hydraulikę i wymienię zawory na tym cylindrze dla pewności i zobaczymy. Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja