Witam kolegów i koleżanki!
Mam kilka pytań:
1. Potrzebuje porady odnośnie zakupu vcds i kabla do mojego audi. Będę zaczynał trochę modzić z autkiem i na start przydalby sie vcds + kabel. Jednak chcialbym aby również złapał audi a6 c7 z 2012 2.0 tdi ojca.
2. W audicy jest mmi basic plus i fis monochrom. Chce zmienic fis na kolor polift, wie ktoś jakiego numeru zegarów szukać do mojego c6 2.0?
3.w planach jest wymiana basic plus na 2g ( z tego co wiem zmiana na 3g jest nadal nieopłacalna.) Rozumiem, że przyszłe plany wymiany nie wpływają na wybór/kod zegarów z kolorowym fisem. Jak teraz plasuja sie ceny za koplet 2g a 3g?
4. Mam zamiar dołożyć parki tył ( najpierw zakup ori zderzaka z ori czujnikami) Czy kod modułu jest uzależniony od wsadznego mmi?
Zestaw pytań: Fis, vcds, 2g, parki
auror, No to po kolei :
1. Kabel VCDS albo ze stronki którą podał Ci Krystian. Albo z chin za 14e z wysyłką za darmo tylko czekasz około 2-3 tygodnie.
2. Numery licznika nie sa aż tak bardzo Ci potrzebne. Licznik ma być z wersji silnikowej TDI. Licznik poliftowy ma inną czcionkę oraz srebrne obwódki dookoła wskazówek (tak by na pierwszy rzut oka zobaczyć czy to polift). Przykąłdowy numer licznika pasującego do Ciebie z kolorowym FIS : 4F0920931F (dodam, że jest na allegro i to w bardzo dobrych pieniążkach do zgarnięcia). Pamiętaj, by ściągnąć CP z licznika.
3. Zegary nie mają nic wspólnego z systemem MMI. Będą działać na 2G i 3G. Montaż 3G jest nie opłacalny, za dużo gratów do wymiany.
4. Tego trochę nie rozumie
MMI nie ma nic do modułu parkowania. Jeżeli chcesz tylko parki na tył to szukaj modułu na 4 kanały. Z tym, że jak potem jednak zechcesz na przód dołożyć to z nów czekać Cię będzie zmiana modułu na 8 kanałów. Nie idź na skróty, że kupisz od razu moduł na 8 kanałów a będziesz miał tylko parki na tył - będzie cały czas wywalać błędy.
Mam nadzieję, że trochę rozjaśniłem sytuację!
1. Kabel VCDS albo ze stronki którą podał Ci Krystian. Albo z chin za 14e z wysyłką za darmo tylko czekasz około 2-3 tygodnie.
2. Numery licznika nie sa aż tak bardzo Ci potrzebne. Licznik ma być z wersji silnikowej TDI. Licznik poliftowy ma inną czcionkę oraz srebrne obwódki dookoła wskazówek (tak by na pierwszy rzut oka zobaczyć czy to polift). Przykąłdowy numer licznika pasującego do Ciebie z kolorowym FIS : 4F0920931F (dodam, że jest na allegro i to w bardzo dobrych pieniążkach do zgarnięcia). Pamiętaj, by ściągnąć CP z licznika.
3. Zegary nie mają nic wspólnego z systemem MMI. Będą działać na 2G i 3G. Montaż 3G jest nie opłacalny, za dużo gratów do wymiany.
4. Tego trochę nie rozumie

Mam nadzieję, że trochę rozjaśniłem sytuację!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Jeżeli chodzi o kabel to mogę polecić e-service.
dzięki, rozumem, że z e-service to także kabel ryżowy i nie należy w nim aktualizować VCDS'a?1. Kabel VCDS albo ze stronki którą podał Ci Krystian. Albo z chin za 14e z wysyłką za darmo tylko czekasz około 2-3 tygodnie.
Zastanawiam się też nad VAS5054A, żeby móc zflashować licznik powyżej 0214 jeśli by taki nie był ale sądzę, że tylko niepotrzebnie wydam $$. (http://allegro.pl/najlepszy-vas5054a-19 ... 44702.html)
Patrząc na listę obsługiwanych samochodów będzie pasował 007 do wersji 15.7 i tu pytanie. Jest do niego spolszczenie? Nie mam problemów z angielskim ale wiadomo jak jest - ojczysty będzie bardziej intuicyjny.
2. Numery licznika nie są aż tak bardzo Ci potrzebne....
Dzięki Panowie, wiem na co patrzeć. Powspieram się https://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php co do numerów częściNr liczników poliftowych ...

Skoro mmi wyświetla graficznie odległości to to musi przyjmować jakieś dane od modułu. Myślałem, że różne moduły wysyłają dane / napięcia czy czego tam one nie podają w formie informacji zwrotnej w różnych formach w zależności od wersji modułu. I że konkretne wersje są przyporządkowane do odpowiednich MMI. Ale widocznie wodze fantazji mi puściły4. Tego trochę nie rozumieMMI nie ma nic do modułu parkowania...

Tak czy inaczej podłamałeś mnie tym, że nie będę mógł dobić później czujników na front...
4F0 910 283 - 4 czujniki
4F0 910 283 A - 4 czujniki
4F0 910 283 B - 4 lub 8 czujników
4F0 910 283 C - 8 czujników
4F0 910 283 D - 4 czujniki,
4F0 910 283 E - 8 czujników
4F0 910 283 F - 4 czujniki
4F0 910 283 G - 8 czujników
4F0 910 283 H - 8 czujników
Czy nie będę mógł dołożyć czujników na przód do 4F0 910 283 B ? Nie mam niestety odpowiedniego zaplecza finansowego na zderzak front na szybko, zwłaszcza ,że chce go wymienić na lift lub s-kę w późniejszym czasie...
Bardzo!Mam nadzieję, że trochę rozjaśniłem sytuację!

Ten obsługuje albo 4 albo 8. Ale nie oznacza to, ze może działać w dwóch trybachauror pisze:4F0 910 283 B - 4 lub 8 czujników

[ Dodano: 2016-04-19, 11:56 ]
A po drugie moduł z literką B i tak będziesz musiał wysyłać do kogoś kto Ci go przeflaszuje bo kodowanie kablem vcds nie działa

ok dzięki, już wszystko jasne. Robię na 4, ewentualnie później zmiana modułuKL4K50N pisze:Ten obsługuje albo 4 albo 8. Ale nie oznacza to, ze może działać w dwóch trybachauror pisze:4F0 910 283 B - 4 lub 8 czujnikówPo prostu Audi montowało moduły z literką B do aut z parktronikiem na sam tył albo na przód i tył, dobierając odpowiedni moduł na 4 lub osiem kanałów.
[ Dodano: 2016-04-19, 11:56 ]
A po drugie moduł z literką B i tak będziesz musiał wysyłać do kogoś kto Ci go przeflaszuje bo kodowanie kablem vcds nie działa
Pozdrawiam!