Post
autor: mwx » 15 kwie 2016, 14:18
Jak przykręcisz koło to dotyka zwrotnicy?
Koło względem zwrotnicy za bardzo się nie rusza, jedynie tyle ile ugnie się zwrotnica ale to nie powinno być dużo. O ten "przegub", czyli końcówkę drążka kierowniczego też nie może haczyć, bo ona rusza się w górę i w dół razem z kołem i zwrotnicą.
Moim zdaniem może trzeć o coś przy skręcie, albo coś masz nie tak ze zwrotnicą (krzywa), albo łożyskiem, zrąbaną geometrię, albo jakaś osłona tam lata.
Kształt i miejsce przycierki wskazywałoby na dolny talerz sprężyny albo osłonkę przewodów hamulcowych (nie pamiętam jak w A6 ale w A4 jest taka blacha osłaniająca rurki).
Masz zawieszenie modyfikowane z przodu? Ze sporym obniżeniem zwiększa się kąt pochylenia kół (camber) i to może powodować konflikt z talerzykiem. Wtedy potrzebne są regulowane górne wahacze.
Zerknij na talerzyk sprężyny czy jest wypolerowany przez gumę.
ET masz mniejsze niż fabrycznie, szerokość opony całkiem zwyczajną, więc akurat od wewnętrznej strony nie powinno nic trzeć. Co innego jak byś miał za duże ET, albo jakąś super szeroką gumę. Te dodatkowe 6mm felgi na stronę masz skompensowane przez mniejsze ET, więc nie powinno szkodzić.
Sprawdził bym czy nie ma luzów na łącznikach wahaczy i czy rama pomocnicza jest porządnie przykręcona, a na koniec podjechał na geometrię, bo ta konfiguracja powinna działać.