Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.4 2004/5] błedy na silniku

Silniki benzynowe
Koozly1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 03 maja 2015, 18:59
Lokalizacja: Pisz

[A6 C6 2.4 2004/5] błedy na silniku

Post autor: Koozly1 » 02 mar 2016, 17:58

Czesc wam, z czystej ciekawości sprawdzałem błedy na silniku, wykazało mi troszke ich i nie wiem co one oznaczają. Dodam, że auto normalnie pali, wszystko fajnie chodzi bez problemu. Raz miałem, że auto na biegu jałowym całe sie trzęsło ale obroty nie skakały a podczas jazdy normalnie jezdziło czasami sie dusiło, po dniu problem ustąpił sam(może wina wilgoci jakiejś)
Podaje błędy, dzieki za pomoc z góry:

Saturday,20,February,2016,11:36:55:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

Address 01: Engine Labels: 06E-910-552-BDW.clb
Control Module Part Number: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
Component and/or Version: 2.4l V6 MPI 0010
Software Coding: 0105000318070920
Work Shop Code: WSC 45241 124 09641
VCID: 326BFC43ADDABA8E527-8067
5 Faults Found:

000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0010 - 008 - Position Actuator Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 33
Reset counter: 39
Mileage: 181048 km
Time Indication: 0
Date: 2016.01.30
Time: 14:22:18

Freeze Frame:
RPM: 1312 /min
Mass Air / Rev.: 245.3 mg/str
Temperature: 27.0°C
Part Throttle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 111.30°

001041 - Secondary Air Injection System
P0411 - 009 - Incorrect Flow Detected
Freeze Frame:
Fault Status: 00000100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 3
Reset counter: 40
Mileage: 181613 km
Time Indication: 0
Date: 2016.02.11
Time: 15:40:15

Freeze Frame:
RPM: 2432 /min
Mass Air / Rev.: 228.9 mg/str
Temperature: 22.5°C
Part Throttle
Load: 43.5 %
Speed: 34.0 km/h

000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 008 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 26
Mileage: 181787 km
Time Indication: 0
Date: 2016.02.13
Time: 11:19:06

Freeze Frame:
RPM: 832 /min
Mass Air / Rev.: 114.5 mg/str
Temperature: 63.0°C
Idle
Bin. Bits: 10000000
Steering Angle: 83.04°

000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 2
Reset counter: 26
Mileage: 181789 km
Time Indication: 0
Date: 2016.02.13
Time: 11:38:41

Freeze Frame:
RPM: 672 /min
Mass Air / Rev.: 174.4 mg/str
Temperature: 70.5°C
Part Throttle
Bin. Bits: 00010000
Speed: 0.0 km/h

000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
P0016 - 008 - Incorrect Correlation - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 26
Mileage: 181790 km
Time Indication: 0
Date: 2016.02.13
Time: 11:51:34

Freeze Frame:
RPM: 768 /min
Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str
Temperature: 70.5°C
Idle
Bin. Bits: 00010000
Speed: 1.0 km/h


Readiness: 0000 0000

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 11 mar 2016, 22:10

Skasuj błędy i zobacz co wróci.

Koozly1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 03 maja 2015, 18:59
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Koozly1 » 31 mar 2016, 18:56

Wróciły dwa : 000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake) i
001041 - Secondary Air Injection System

[ Dodano: 2016-03-31, 18:56 ]
Prawdopodobnie mam lużny łańcuch na rozrządzie, co panowie polecacie? Ile mniej wiecej naprawa kosztowałaby ?

kenzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: kenzi » 31 mar 2016, 21:11

Podłącz kompa i sprawdź synchronizację rozrządu grupa 91,92,93 powinno być w okolicach 0°KW.Sprawdź też zawór sterujący wariatorem na Banku 1.U mnie ten zawór był zanieczyszczony i czasem rzucało budą na wolnych obrotach

Koozly1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 03 maja 2015, 18:59
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Koozly1 » 31 mar 2016, 21:13

Nie mam pojęcia jak to ogarnąć, mam vcds. Pomożesz gdzie zajrzeć w tym programie

kenzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: kenzi » 31 mar 2016, 21:55

Wchodzimy :
01-silnik
08-bloki pomiarowe
grupa 91,92,93
o ile pamiętam w grupie 93 wartości 3 i 4 mają być najbliżej zera,

Koozly1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 03 maja 2015, 18:59
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Koozly1 » 03 kwie 2016, 13:56

Zrobiłem tak jak mówiłeś, ale nie mam pojecia o co chodzi, jestem w tym zielony. Ale wysyłam screena

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 03 kwie 2016, 21:47

rozrzad jest ok, nie idealnie ale ujdzie. do pomiany miedzy soba zawory sterujace
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

kenzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: kenzi » 04 kwie 2016, 10:03

Dokładnie ,rozrząd w miarę git,posprawdzaj zawory sterujące wariatorami,najlepiej zamień je stronami i zobacz czy błędy przeskoczyły na drugi "bank"

Obrazek

Koozly1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 03 maja 2015, 18:59
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Koozly1 » 04 kwie 2016, 14:43

Dzięki panowie, bo zastanawiam sie nad założeniem gazu do auta. Podpowiem dla swojego mechanika zeby po zamieniał te zawory. Moga byc na przykład zapchane ? Piszecie o rozrządzie ze ujdzie, ale co zorbić zeby był idealny

kenzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: kenzi » 04 kwie 2016, 16:29

U mnie w jednym zawór ze jakiś "syf" siedział i przez to źle pracował. A te zawory sam możesz odkręcić to tylko jedna śruba typu torx.

Koozly1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 03 maja 2015, 18:59
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Koozly1 » 04 kwie 2016, 16:54

Czaje, masz może graficznie jak wyglada silnik i gdzie on sie znajduje ?

kenzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: kenzi » 04 kwie 2016, 17:05

Niestety schematu nie mam ,patrz zdjęcie wyżej i pod maskę samochodu ,na pewno ogarniesz

Koozly1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 03 maja 2015, 18:59
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Koozly1 » 06 kwie 2016, 09:10

Pisaliscie , ze taki sobie ten rozrząd, a jak go poprawić zeby był idealny?

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 06 kwie 2016, 11:31

Wymienić na nowy w naszych silnikach jest wada fabryczna tych naszych rozrządów . Jest duzo napisane w internecie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga