[ AFB 2.5 150 KM] [A6 C5 2.5 TDI AFB] Logi do analizy
[ AFB 2.5 150 KM] [A6 C5 2.5 TDI AFB] Logi do analizy
Witam.
Chciałbym zdiagnozować moją A6 2.5 AFB ciężej pali jak już się nagrzeje musi się przekręcić kilka razy za miast od strzała. Na wolnych obrotach czuć delikatne drgania w aucie. Umieszczam na razie logi statyczne i BS
Grupy statyczne
000 http://vaglog.pl/log_255411.html
001 http://vaglog.pl/log_255408.html
003 http://vaglog.pl/log_255405.html
004 http://vaglog.pl/log_255406.html
007 http://vaglog.pl/log_255409.html
013 http://vaglog.pl/log_255407.html
014 http://vaglog.pl/log_255410.html
018 http://vaglog.pl/log_255412.html
Grupy BS
000 http://vaglog.pl/log_255415.html
003 http://vaglog.pl/log_255416.html
004 http://vaglog.pl/log_255413.html
011 http://vaglog.pl/log_255414.html
Chciałbym zdiagnozować moją A6 2.5 AFB ciężej pali jak już się nagrzeje musi się przekręcić kilka razy za miast od strzała. Na wolnych obrotach czuć delikatne drgania w aucie. Umieszczam na razie logi statyczne i BS
Grupy statyczne
000 http://vaglog.pl/log_255411.html
001 http://vaglog.pl/log_255408.html
003 http://vaglog.pl/log_255405.html
004 http://vaglog.pl/log_255406.html
007 http://vaglog.pl/log_255409.html
013 http://vaglog.pl/log_255407.html
014 http://vaglog.pl/log_255410.html
018 http://vaglog.pl/log_255412.html
Grupy BS
000 http://vaglog.pl/log_255415.html
003 http://vaglog.pl/log_255416.html
004 http://vaglog.pl/log_255413.html
011 http://vaglog.pl/log_255414.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Popatrz na cięgno gruszki od turbo podczas 11bs- powinno się powoli podnosic i szybko opadac bez zadnego przycięcia. Ogranicznik w turbo ruszałeś? Bo geometria jest przesterowana. A cięzkie odpalanie to pompa. Mam to samo. Powyżej 20st temp silnika odpala nieco gorzej. Ja w przyszlym tygodniu bede podnosil dawki rozruchowe w mapach.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.

Tak szybko do góry to nie idzie. sprawdź wężyki podciśnieniowe, czy gruszka egra nie jest dziurawa (b. częsta przypadłość). Jeśli wszystko szczelne to czyszczenie zaworka. Możesz też wykręcić śrubę przy turbo o 1 obrót ( zmniejszyć możliwy zakres ruchu sztangi) bo na rozgrzanym silniku na 11bs cisnienie powinno dochodzić do 1071mbar a u Ciebie 1111... Tyle do turbo.
Kąt wtrysku możesz poprawić na 1st ATDC.
Termostat do wymiany- nie uzyskuje 90st- pewnie zamontowana jakaś chińszczyzna. Pewnie nie wiesz ale nasze 2.5tdi zaczynają normalną pracę od 82 lub 83 stopni- nie pamiętam a nie mam swoich map przy sobie. Zmienia się wtedy praktycznie całe sterowanie powietrzem i paliwem. Warto więc żeby osiągał szybko tą temperaturę a u Ciebie pewnie właśnie wtedy zaczyna się przymykać termostat.
Co do odpalania.
Odepnij czujnik temperatury. Jak odpali lepiej to pompa do regeneracji lub ewentualnie kalibracji jak jeszcze ma wydajność. Można też podnieść dawki w mapach. Jest tam ogromny przeskok w ilości podawanego paliwa chyba przy 20st. Mam to samo a zrobiłem już z tym 20tkm.
Kąt wtrysku możesz poprawić na 1st ATDC.
Termostat do wymiany- nie uzyskuje 90st- pewnie zamontowana jakaś chińszczyzna. Pewnie nie wiesz ale nasze 2.5tdi zaczynają normalną pracę od 82 lub 83 stopni- nie pamiętam a nie mam swoich map przy sobie. Zmienia się wtedy praktycznie całe sterowanie powietrzem i paliwem. Warto więc żeby osiągał szybko tą temperaturę a u Ciebie pewnie właśnie wtedy zaczyna się przymykać termostat.
Co do odpalania.
Odepnij czujnik temperatury. Jak odpali lepiej to pompa do regeneracji lub ewentualnie kalibracji jak jeszcze ma wydajność. Można też podnieść dawki w mapach. Jest tam ogromny przeskok w ilości podawanego paliwa chyba przy 20st. Mam to samo a zrobiłem już z tym 20tkm.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.

Czujnik tęperatury kiedyś miał wariacje bo wskazówka od tęperatury dziwnie wskazywała tęperature ale od dłuższego czasu pokazuje prawidłowo. Auto z takimi objawami przejechało 25tkm od czasu wymiany rozrządu dziwnie drży na wolnych obrotach nie dużo ale czuć
[ Dodano: 2016-04-01, 17:58 ]
Zrobiłem dynamiczne ale z małymi problemami bo przy bucie zbijało mi bieg na 2 więc musiałem robić to z wyczuciem nagrzałem auto do 85.5 więcej nie szło a w logach widać dziwne skoki temperatury być może czujnik temperatury pada loga 011 nie zrobiłem bo zaczął mi tip wrzucać biegi wyższe i dałem sobie spokój z dalszym katowaniem.
Grupy Dynamiczne
000 http://vaglog.pl/log_256594.html
001 http://vaglog.pl/log_256596.html
003 http://vaglog.pl/log_256597.html
004 http://vaglog.pl/log_256598.html
008 http://vaglog.pl/log_256599.html
010 http://vaglog.pl/log_256595.html
[ Dodano: 2016-04-01, 17:58 ]
Zrobiłem dynamiczne ale z małymi problemami bo przy bucie zbijało mi bieg na 2 więc musiałem robić to z wyczuciem nagrzałem auto do 85.5 więcej nie szło a w logach widać dziwne skoki temperatury być może czujnik temperatury pada loga 011 nie zrobiłem bo zaczął mi tip wrzucać biegi wyższe i dałem sobie spokój z dalszym katowaniem.
Grupy Dynamiczne
000 http://vaglog.pl/log_256594.html
001 http://vaglog.pl/log_256596.html
003 http://vaglog.pl/log_256597.html
004 http://vaglog.pl/log_256598.html
008 http://vaglog.pl/log_256599.html
010 http://vaglog.pl/log_256595.html
W logach nic strasznego nie widac. Co do zmiany biegów podczas logowania. Poszukaj informacji o zmianie kodowania skrzyni- na ktoryms (okreslanym czesto jako "sport") na tipie ciagnie do odciecia i nie zmieni biegu. Nie wiem czy to nie było 00013. Jutro moge sprawdzić i napiszę. Zobacz jeszcze na pełnym nagrzaniu silnika jaką temperaturę widzą zegary. Jeśli taką samą to lipny termostat.
Ja w poniedzialek jak bedę mial czas to zmienie dawki rozruchowe i doniosę o efektach.
Ja w poniedzialek jak bedę mial czas to zmienie dawki rozruchowe i doniosę o efektach.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.

Na zegarach 90 pokazuje jak w vag jest 75 wysakujący bląd
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00856 - Radio Antenna
36-00 - Open Circuit
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
01560 - Passenger Door
59-00 - Can't Unlock
01561 - Left Rear Door
59-00 - Can't Unlock
01562 - Right Rear Door
59-00 - Can't Unlock
01559 - Drivers Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
01560 - Passenger Door
61-00 - Won't De-Safe
01561 - Left Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
01562 - Right Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
[ Dodano: 2016-04-03, 12:18 ]
Jakie jest prawidłowe podłączenie przewodòw podcisnienia EGR i turbo? Ja mam czarny i siwy zawór siwy podlaczony jest do turbo i jest z lewej strony czarny do EGR i jest z prawej. Pytam się bo turbo w dolnym zakresie obrotów jakby nie działało charakterystycznego świstu brak. auto straciło sporo mocy jedzie bo jedzie. Coś musiałem nie tak podpiąć przy sprawdzaniu wężyków podciśnienia.
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00856 - Radio Antenna
36-00 - Open Circuit
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
01560 - Passenger Door
59-00 - Can't Unlock
01561 - Left Rear Door
59-00 - Can't Unlock
01562 - Right Rear Door
59-00 - Can't Unlock
01559 - Drivers Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
01560 - Passenger Door
61-00 - Won't De-Safe
01561 - Left Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
01562 - Right Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
[ Dodano: 2016-04-03, 12:18 ]
Jakie jest prawidłowe podłączenie przewodòw podcisnienia EGR i turbo? Ja mam czarny i siwy zawór siwy podlaczony jest do turbo i jest z lewej strony czarny do EGR i jest z prawej. Pytam się bo turbo w dolnym zakresie obrotów jakby nie działało charakterystycznego świstu brak. auto straciło sporo mocy jedzie bo jedzie. Coś musiałem nie tak podpiąć przy sprawdzaniu wężyków podciśnienia.