[ BAU 2.5 179 KM] BAU Tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, ja
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
[ BAU 2.5 179 KM] BAU Tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, ja
Witam
zatarł mi się tłoczek kąta wtrysku. Jakiś miesiąc temu go rozruszałem i działało do dziś, niestety wcześniej nie udało mi się go wyciągnąć, a nie chciałem nic zerwać . Czy do jego wyciągnięcia trzeba rozbierać pompę na części pierwsze ? Czy normalnie się go wyciąga na zewnątrz po odkręceniu tylko kopułki ale wydaje mi się, że coś go trzyma
zatarł mi się tłoczek kąta wtrysku. Jakiś miesiąc temu go rozruszałem i działało do dziś, niestety wcześniej nie udało mi się go wyciągnąć, a nie chciałem nic zerwać . Czy do jego wyciągnięcia trzeba rozbierać pompę na części pierwsze ? Czy normalnie się go wyciąga na zewnątrz po odkręceniu tylko kopułki ale wydaje mi się, że coś go trzyma
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
dzięki nie spodziewałem sie takiej szybkiej odpowiedzi
zestaw uszczelnien to ten
http://allegro.pl/bosch-uszczelki-pompy ... 52468.html
widze że jestes w temacie to może wiesz gdzie kupić takowy tłoczek
i pytanie jeśli przytar się tłoczek to napewno przytarty jest korpus co z nim zrobic
Jeszcze jedno pytanko sasiad ma na podwórku rozbite 2.5tdi
czy jak przełoze od niego pompe to bedzie to gadac
tylko to jest chyba wersja 150 konna co on ma ...
zestaw uszczelnien to ten
http://allegro.pl/bosch-uszczelki-pompy ... 52468.html
widze że jestes w temacie to może wiesz gdzie kupić takowy tłoczek
i pytanie jeśli przytar się tłoczek to napewno przytarty jest korpus co z nim zrobic
Jeszcze jedno pytanko sasiad ma na podwórku rozbite 2.5tdi
czy jak przełoze od niego pompe to bedzie to gadac
tylko to jest chyba wersja 150 konna co on ma ...
Zestaw ten. Tłoczek widziałem w Intercarsie ale ciężko go znaleźć na stronie. Koszt coś koło 350zł .
To auto odpala? Jak nie odpala to pewnie sterownik padł i wymiana tłoczka nic nie da.
Pompa chyba nie podejdzie ale jak rozbite całe to można przełożyć resztę bebechów- pompa komp i wtryski. Podkreślam, że tym tematem nigdy się nie interesowałem.
To auto odpala? Jak nie odpala to pewnie sterownik padł i wymiana tłoczka nic nie da.
Pompa chyba nie podejdzie ale jak rozbite całe to można przełożyć resztę bebechów- pompa komp i wtryski. Podkreślam, że tym tematem nigdy się nie interesowałem.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
napewno zatarty tloczek bo jak nim poruszam to na chwile auto chodzi....
auto odpala vag 004 kat nie reaguje wogole
swieci 00500 o ile dobrze pamietam od kata wtrysku
na desce kontrolka esp i silnika i strasznie kopci z wydechow i oczywiscie zero mocy (miałem tak wcześniej porzed tym jak rozruszałem 1 raz tłoczek więc napewno jest to to )
auto odpala vag 004 kat nie reaguje wogole
swieci 00500 o ile dobrze pamietam od kata wtrysku
na desce kontrolka esp i silnika i strasznie kopci z wydechow i oczywiscie zero mocy (miałem tak wcześniej porzed tym jak rozruszałem 1 raz tłoczek więc napewno jest to to )
Kąt wtrysku 00550.
Niestety ja znam tylko jedną metodę na wytarty korpus- wymiana a po tym kalibracja na stole. Ponoć można trochę papierkiem ściernym przejechać a potem podnieść ciśnienie wewnętrzne na pompie ale ja nie wiem.
Niestety ja znam tylko jedną metodę na wytarty korpus- wymiana a po tym kalibracja na stole. Ponoć można trochę papierkiem ściernym przejechać a potem podnieść ciśnienie wewnętrzne na pompie ale ja nie wiem.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.
I tu dochodzimy do zagadnienia kalibracji. W Twoim sterowniku są zapisane pewne wartosci zgodne z daną mechaniką pompy. Najwazniejsza to dawka paliwa. Pompa nie ma czujnika cisnienia. W sterowniku podczas kalibracji jest zapisywane wysterowanie zaworu przy danej wydajnosci.
Przy Twoim sterowniku i innej mechanice silnik prawdopodobnie odpali ale nie będzie pracował prawidłowo.
Przy Twoim sterowniku i innej mechanice silnik prawdopodobnie odpali ale nie będzie pracował prawidłowo.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga