[ Dodano: 2016-03-28, 21:27 ]
w V8 chyba to samo... co w V6?
Blokada nowa... blokada stara....Wasabi pisze:nie sądzę, że blokada była tu winna.
Poprzedni mechanik robił na swojej blokadzie i wychodziło -13 do -14
Obecny kupił nową blokadę i też wychodzi -13 na pierwszym banku...
Poza tym wałki są ustawione zgodnie z cechami....
Na głowicy 1 ma być inaczej niż na głowicy 2.bendzji pisze:w V8 chyba to samo... co w V6?
No pomysł ze skracaniem łańcucha to jest w ogóle z kosmosu.Moreno pisze:Ja sie nie znam, ale tak na logikę to biorąc to nie ryzykowałbym skracaniem bądź wydłużaniem łańcuszka, tylko kupił nowy.
Łańcuszek jest dużo tańszy, a wymiana dużo łatwiejsza niż naprawianie szkód wynikłych ze złego kąta ustawienia wałka zaworów ssących. ...gdy wytniesz jedno oczko to zawory będą się otwierać za wcześnie, a jak wydłużysz - za późno zamykać. W obydwu przypadkach może dochodzić do kontaktu zawory<->tłok