Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[v8] walka z rozrządem + w misce znaleziono

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 28 mar 2016, 21:27

Obrazek

[ Dodano: 2016-03-28, 21:27 ]
w V8 chyba to samo... co w V6?

Gość.

Post autor: Gość. » 28 mar 2016, 21:29

Nie.

Moreno
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 425
Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
Imię: Marcin
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Moreno » 28 mar 2016, 21:43

Ja sie nie znam, ale tak na logikę to biorąc to nie ryzykowałbym skracaniem bądź wydłużaniem łańcuszka, tylko kupił nowy.
Łańcuszek jest dużo tańszy, a wymiana dużo łatwiejsza niż naprawianie szkód wynikłych ze złego kąta ustawienia wałka zaworów ssących. ...gdy wytniesz jedno oczko to zawory będą się otwierać za wcześnie, a jak wydłużysz - za późno zamykać. W obydwu przypadkach może dochodzić do kontaktu zawory<->tłok

Awatar użytkownika
FOSS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 29 kwie 2009, 09:50
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Kontakt:

Post autor: FOSS » 28 mar 2016, 21:46

Wasabi pisze:nie sądzę, że blokada była tu winna.

Poprzedni mechanik robił na swojej blokadzie i wychodziło -13 do -14
Obecny kupił nową blokadę i też wychodzi -13 na pierwszym banku...
Poza tym wałki są ustawione zgodnie z cechami....
Blokada nowa... blokada stara....
.... weź zmień mechanika jak nie wie co z tym dalej zrobić.

Jeżeli nic nie stuka przy rozruchu a przy dodawaniu gazu widać że fazy rozrządu zmieniają się poprawnie to można domniemywać, że nastawniki są dobre.
Więc należy sprawdzić i ewentualnie poprawić pozycję wałków w głowicach a dopiero później składać pasek rozrządu.

Noi mam nadzieję, że mechanik używa dwóch blokad a nie tylko tej jednej dużej.


A to co znalazłeś w misce olejowej to woła o pomstę do nieba.
Jeżeli wszystko ze ślizgami jest ok to by znaczyło, że komuś wcześniej sypnął się ślizg nastawnika a poprzedni mechanik wymienił go ustawiając źle wałki na łańcuchach i nie zdjąć nawet miski olejowej i nie wyczyścił silnika z syfu.
bendzji pisze:w V8 chyba to samo... co w V6?
Na głowicy 1 ma być inaczej niż na głowicy 2.
Moreno pisze:Ja sie nie znam, ale tak na logikę to biorąc to nie ryzykowałbym skracaniem bądź wydłużaniem łańcuszka, tylko kupił nowy.
Łańcuszek jest dużo tańszy, a wymiana dużo łatwiejsza niż naprawianie szkód wynikłych ze złego kąta ustawienia wałka zaworów ssących. ...gdy wytniesz jedno oczko to zawory będą się otwierać za wcześnie, a jak wydłużysz - za późno zamykać. W obydwu przypadkach może dochodzić do kontaktu zawory<->tłok
No pomysł ze skracaniem łańcucha to jest w ogóle z kosmosu.
Jak jest rozciągnięty to się go po prostu wymienia :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja