[v8] walka z rozrządem + w misce znaleziono
mały update....
1 - truchło w misce to najprawdopodobniej resztki poprzedniego ślizgu napinacza łańcucha pompy oleju. Obecny napinacz ma się dobrze. Mechanik ściągał całą miskę, nie tylko jej dolna część. Plastikowy separator jest cały. Nowych zdjęć niestety nie będzie. Truchło trafiło w kubeł.....
2 - dzisiaj jeszcze raz sciągali czapki. Rozrząd nadal -13/-5. Wałki ustawione na znaki... czy czujnik halla może przekłamywać?
1 - truchło w misce to najprawdopodobniej resztki poprzedniego ślizgu napinacza łańcucha pompy oleju. Obecny napinacz ma się dobrze. Mechanik ściągał całą miskę, nie tylko jej dolna część. Plastikowy separator jest cały. Nowych zdjęć niestety nie będzie. Truchło trafiło w kubeł.....
2 - dzisiaj jeszcze raz sciągali czapki. Rozrząd nadal -13/-5. Wałki ustawione na znaki... czy czujnik halla może przekłamywać?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
To mam rozumiec że jakis mechanik wczesniej zdjął miche,postawił ja z syfem obok wymienił to i z tym syfem przykrecił???Wasabi pisze:1 - truchło w misce to najprawdopodobniej resztki poprzedniego ślizgu napinacza łańcucha pompy oleju. Obecny napinacz ma się dobrze. Mechanik ściągał całą miskę, nie tylko jej dolna część. Plastikowy separator jest cały. Nowych zdjęć niestety nie będzie. Truchło trafiło w kubeł.....

wiem, że brzmi to fantastycznie, ale fakty są takie, że ślizg łańcucha pompy oleju jest ok.Apophis pisze:To mam rozumiec że jakis mechanik wczesniej zdjął miche,postawił ja z syfem obok wymienił to i z tym syfem przykrecił???Wasabi pisze:1 - truchło w misce to najprawdopodobniej resztki poprzedniego ślizgu napinacza łańcucha pompy oleju. Obecny napinacz ma się dobrze. Mechanik ściągał całą miskę, nie tylko jej dolna część. Plastikowy separator jest cały. Nowych zdjęć niestety nie będzie. Truchło trafiło w kubeł.....
najpierw sprawdzę numery czujnika.enduro7 pisze:a nr czujników zgadzają się z etką dla tego silnika ?
możę nasi już wcześnie tam byli
ew jakaś rzeżba z zamocowaniem czujnika
-niecentrycznie
ktoś już wcześniej opisywał problemy na forum z rozjazdem
winne było chyba mocowanie czy jakaś odgięta blaszka- nie pamientam już dokładnie
Jeżeli są ok, to po prostu kupię nowy czujnik, jest on znacznie tańszy od fazatora

maly update:
sprawdzilem grupe 093 VCDSem i mam dziwny objaw.
na wyłączonym silnik mam wartości 0/0.
Jak uruchomię silnik to dla banku1 wartość spada od 0 do -13, trwa to coś koło 3 sekund....
Po 3 sekundach mam -13/0
czujnik w aso kosztuje 590zł

- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
cięzko powiedzieć ale kolega Koper269 miał -28 - alf-24-165-km-przestawiony-rorzad-mozna ... ht=#806445