
Pacjent: S6
Objawy: w grupie 093 -> -14/-6, wysokie spalanie (nawet jak na S6)
Wizyta domowa:
Auto trafiło do drugiego mechanika. Mechanik dostał instrukcje z Elsy oraz nowe motylki na wałki.
Diagnoza:
- rozrząd ustawiony dokładnie zgodnie z Elsą (luzowanie wałków, wymieniony napinacz, szpara w napinaczu ksiązkowo, nowe motylki)
- poprzednio wał był przestawiony o ząbek (mam zdjęcie)
- wymieniono pasek
- w misce znaleziono plastikowe zwłoki
- slizgi nastawników całe
- blok 093 pokazuje -13/-5
- odczyty online z czujników (mechanik ma jakiegoś superhiper kompa) pokazują odchyłkę 0
W związku z tym mam dwa pytania:
1 - co u licha znalazło się w misce? czy jest szansa, żeby to były ślizgi napinaczy - tak duże kawałki nie powinny przejść przez kanały olejowe....
2 - co może być przyczyną takich błędów w 093?