[ A6 C6] Piszczenie kierownicy podczas skretow
Panowie, ale przeciez w audi A6 C6 jest lany zielony plyn hydrauliczny o oznaczeniu CHF a nie czerwony ATF 
mozna spokojnie zaryzykowac dolewke do zielonego hydraulika CHF? bo mam tez ewidentny problem z piszczaca kierowica ale wyczytalem ze Lubrizola mozna tylko mieszac z ATF'em.
Z góry dziekuje za odpowiedzi

mozna spokojnie zaryzykowac dolewke do zielonego hydraulika CHF? bo mam tez ewidentny problem z piszczaca kierowica ale wyczytalem ze Lubrizola mozna tylko mieszac z ATF'em.
Z góry dziekuje za odpowiedzi
Kolego kamil666 minął już prawie rok od kiedy zastosowałeś lubrizol. Napisz czy skrzypienie nie powróciło.
Na Allegro znalazłem takie coś:
W opisie:
Dodatek do układów wspomagania
nr oe: 83290434684
Lubrizol 6178
powoduje wyeliminowanie pisków powstałych w układzie hydraulicznym.
Do stosowania w układach z olejem ATF.
Nie stosować z olejem CHF
Można śmiało lać
Na Allegro znalazłem takie coś:
W opisie:
Dodatek do układów wspomagania
nr oe: 83290434684
Lubrizol 6178
powoduje wyeliminowanie pisków powstałych w układzie hydraulicznym.
Do stosowania w układach z olejem ATF.
Nie stosować z olejem CHF
Można śmiało lać

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak wiem o tym zapisie, mimo wszystko nie miałem efektów ubocznych.
Odpaliłem auto, pokręciłem trochę kierownicą na boki i zrobiłem może z 500m po osiedlu po czym wróciłem do domu. W zbiorniczku był ewidentnie rozgrzany płyn, ale pod palcem był gorący i nie parowało z niego. Termometrem nie mierzyłem bo takiego nie posiadam. Dolałem płyn i wybrałem się na przejeżdżę po osiedlu dużo kręcąc kierownica i zakręcając cały czas
Na początku myślałem że to lipa i nic nie daje, ale z każdym ruchem kierownicy opory były coraz mniejsze, kierownica robiła się miękka jak masełko
, a piszczenie zanikało. Pojeździłem tak może z 10 minut max, w celu rozgrzania płynu i dobrego jego wymieszania, a tego samego dnia w nocy albo następnego rano była błoga cisza i tak jest do dziś.

Odpaliłem auto, pokręciłem trochę kierownicą na boki i zrobiłem może z 500m po osiedlu po czym wróciłem do domu. W zbiorniczku był ewidentnie rozgrzany płyn, ale pod palcem był gorący i nie parowało z niego. Termometrem nie mierzyłem bo takiego nie posiadam. Dolałem płyn i wybrałem się na przejeżdżę po osiedlu dużo kręcąc kierownica i zakręcając cały czas





-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
- Lokalizacja: Szczecin