Chciałbym w końcu przedstawić wam mój drugi dupowóz który właśnie przechodzi swój Renesans.
Opis co posiada na wyposażeniu będę kompletował podczas składania samochodu do kupy :P
Aktualnie auto jest w setupie 360km 455Nm:
- turbosprężarka hybrydowa K26/27
- wałki rozrządu z 7A
- cewki i wiązka TFSI
- 19 rzędowa chłodnica oleju
- FMIC i nowy dolot
- wydech przelot 3cale + tłumik końcowy + środkowy przelotowy
- wtryskiwacze 373ccm (nowsze odpowiedniki RS2'kowych)
- przerobiony MAF na RS2
- DV od Properfekta
- MAC EBC zamiast N75
- pompa paliwa Walbro 255
- ECU przekonwertowane na RS2, program RS2 z "koksem"
- dobudowany pomiar ciśnienia oleju silnikowego
Auto po kupnie wyglądało tak :
Z spraw które już zostały rozwiązane to :
Dziury w tylnym lewym poszyciu - Done!
Korozja drzwi kierowcy i pasażera strona lewa - Done!
Korozja błotników przednich L oraz P - Done!
Korozja wnęk klapy tylnej - Done!
Dziury w tylnym prawym poszyciu - Done!
Korozja nadkola tylnego prawego - Done!
Dziura w drzwiach przednich lewa strona - Done!
Ponadto :
Procent korozji na całym samochodzie obecnie wynosi 0% :D
Pełna konserwacja spodu samochodu wraz z konserwacja profili wewnętrznych.
W dalszych planach pozostało do zrobienia :
Przygotowanie całego samochodu do malowania, zmiany koloru - In progress :D
Autko obecnie prezentuję się tak :
Środek narazie przestronny :D
Błotniki przód gdzieś leża między zderzakami i nie chciało mi się ich wyciągać...
Foty robione moja pralka za jakość przepraszam...

Do rozebrana pozostał mi jeszcze przedni panel, listwy chromowe góra (tu bedzie problem), maska i tylna klapa.
Podsumowując coś niecoś już zostało zrobione

Do wiosny droga daleka...