[S6 C5] Czarny Avant 4.2 340KM
Żeby nie było, że w temacie nic się nie dzieje, mały update
Jako, że chcę utrzymać eSę w perfekcyjnym stanie, ostatnio na tapetę poszło:
- wymiana obu uszczelek pod pokrywami zaworów
- kompletny remont skrzyni biegów (konwerter, nowy kosz forwardu, tarcze sprzęgłowe, regeneracja wstecznego, komplet uszczelniaczy, olej + filtr)
Mam gwarancję rok na skrzynię, jeździ jak nowa
Do tego odwołałem już zimę i założyłem letnie koła. Tak na marginesie - chcę je sprzedać i zmienić na 18" Zdjęć jeszcze nie mam, opony 235/45/R17 wszystkie mają pełne 7mm (2014r)
Na koniec jeszcze zdjęcie z ustawiania geometrii przedniej i tylnej osi
![Obrazek]()
Jako, że chcę utrzymać eSę w perfekcyjnym stanie, ostatnio na tapetę poszło:
- wymiana obu uszczelek pod pokrywami zaworów
- kompletny remont skrzyni biegów (konwerter, nowy kosz forwardu, tarcze sprzęgłowe, regeneracja wstecznego, komplet uszczelniaczy, olej + filtr)
Mam gwarancję rok na skrzynię, jeździ jak nowa
Do tego odwołałem już zimę i założyłem letnie koła. Tak na marginesie - chcę je sprzedać i zmienić na 18" Zdjęć jeszcze nie mam, opony 235/45/R17 wszystkie mają pełne 7mm (2014r)
Na koniec jeszcze zdjęcie z ustawiania geometrii przedniej i tylnej osi

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- adrian1115
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 60
- Rejestracja: 09 paź 2015, 17:46
- Lokalizacja: Mielec
Przesadzacie z tym demonizowaniem eSek
Automaty siedzą też w A6, praktycznie w całej gamie silników. Może i mają łatwiej bo przenoszony moment jest sporo mniejszy, za to w S6 jest 5HP24 więc prawdopodobieństwo usterki pewnie jest na podobnym poziomie.
Różnica w kosztach utrzymania uwidacznia się gdzie indziej - w spalaniu i bieżących naprawach. Dostęp do czegokolwiek pod maską jest drastycznie utrudniony z uwagi na gabaryty silnika, do tego części są zazwyczaj droższe.
Abstrahując od tego, samochód jest jak dla mnie kompletny, uwielbiam go pod każdym względem
Niemal pełne wyposażenie, komfort podróżowania, właściwości jezdne, ryk wolnossącej V8-ki którą trudno utrzymać w ryzach - bezcenne. Polecam każdemu 
Automaty siedzą też w A6, praktycznie w całej gamie silników. Może i mają łatwiej bo przenoszony moment jest sporo mniejszy, za to w S6 jest 5HP24 więc prawdopodobieństwo usterki pewnie jest na podobnym poziomie.
Różnica w kosztach utrzymania uwidacznia się gdzie indziej - w spalaniu i bieżących naprawach. Dostęp do czegokolwiek pod maską jest drastycznie utrudniony z uwagi na gabaryty silnika, do tego części są zazwyczaj droższe.
Abstrahując od tego, samochód jest jak dla mnie kompletny, uwielbiam go pod każdym względem
- Kamilson100
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 324
- Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Przebieg ~230k, pewny.
Zdjęcie na felgach letnich - do sprzedania
![Obrazek]()
http://allegro.pl/nowe-ronal-17-barum-7mm-235-45-kola-felgi-i6067572118.html
[ Dodano: 2016-03-26, 12:00 ]
Zapachniało wiosną
Wpadły nowe felgi: 18" 8,5J ET29 z A5 S-line
![Obrazek]()
Zdjęcie na felgach letnich - do sprzedania

http://allegro.pl/nowe-ronal-17-barum-7mm-235-45-kola-felgi-i6067572118.html
[ Dodano: 2016-03-26, 12:00 ]
Zapachniało wiosną
Wpadły nowe felgi: 18" 8,5J ET29 z A5 S-line

Taki mały OT, dziś wziąłem się za lampy w moim A3, 2h pracy a efekt jak na zdjęciu
[ Dodano: 2016-05-29, 22:36 ]
Trzeba trochę odświeżyć temat
Już dosyć dawno założyłem letnie koła, w końcu się pochwalę.
Felgi jak już pisałem: 18" 8,5J ET29 z A5 S-line
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/40/18 95Y
Od tego czasu usunąłem wszystkie usterki jakie znalazłem w samochodzie:
- wymiana uszczelnień chłodnicy oleju
- wymiana visco - tutaj była niezła historia bo wymieniłem na ori z ASO, niby działało lepiej ale dalej to nie było to... Ostatecznie wymienione na Behr - teraz jest idealnie
- wymiana łożyska visco
Jeszcze kilka zdjęć z wczoraj. Wybrałem się z Audi Klub Małopolska na Summer Cars Party
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
[ Dodano: 2016-08-19, 18:52 ]
Aktualnie zbyt wiele się nie dzieje, choć wpadły nowe lampy diodowe Dectane
Co myślicie?
W przyszłym tygodniu przyjdzie jeszcze oryginalny emblemat na tylną klapę.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
[ Dodano: 2016-05-29, 22:36 ]
Trzeba trochę odświeżyć temat
Już dosyć dawno założyłem letnie koła, w końcu się pochwalę.
Felgi jak już pisałem: 18" 8,5J ET29 z A5 S-line
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/40/18 95Y
Od tego czasu usunąłem wszystkie usterki jakie znalazłem w samochodzie:
- wymiana uszczelnień chłodnicy oleju
- wymiana visco - tutaj była niezła historia bo wymieniłem na ori z ASO, niby działało lepiej ale dalej to nie było to... Ostatecznie wymienione na Behr - teraz jest idealnie
- wymiana łożyska visco
Jeszcze kilka zdjęć z wczoraj. Wybrałem się z Audi Klub Małopolska na Summer Cars Party







[ Dodano: 2016-08-19, 18:52 ]
Aktualnie zbyt wiele się nie dzieje, choć wpadły nowe lampy diodowe Dectane
Co myślicie?
W przyszłym tygodniu przyjdzie jeszcze oryginalny emblemat na tylną klapę.


- Kamilson100
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 324
- Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa









