Mam problem z esp zbyt czule reaguje
Mam problem z esp zbyt czule reaguje
Mam problem z esp zbyt czule reaguje i niepotrzebnie się włącza, jak biorę zakręt i mruga esp. Na komputerze 0 błędów, abs działa poprawnie.Czujnik pod tylnym siedzeniem zmieniony na drugi używany lecz dalej ten sam objaw. Dodam ze włącza się nawet jak jadę 50km/h i skręcę kierownica w lewo i prawo trochę gwałtowniej i także mruga wtedy Co może być Przyczyna?
Koronki na przegubach wszystkie 4 takie same.
Koronki na przegubach wszystkie 4 takie same.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
opony 4 jednakowe?
kalibracja czujnika skrętu kierownicy prawidłowa?
zbieżność i kąty prawidłowe?
ciś w kołach prawidłowe?
odczyty wartości w abs w blokach wartości mierzonych w 4 kołach jednakowe?
gdzieś jakiś wartości się za wcześnie rozjeżdzają
+ sygnał z czujnika pręd kątowej pod kanapą i interpretuje to jako poślizg
vag prawde powie
po ilu km ciągłej jazdy (bez gaszenia silnika) zapala się kontrolka abs ?
kalibracja czujnika skrętu kierownicy prawidłowa?
zbieżność i kąty prawidłowe?
ciś w kołach prawidłowe?
odczyty wartości w abs w blokach wartości mierzonych w 4 kołach jednakowe?
gdzieś jakiś wartości się za wcześnie rozjeżdzają
+ sygnał z czujnika pręd kątowej pod kanapą i interpretuje to jako poślizg
vag prawde powie
po ilu km ciągłej jazdy (bez gaszenia silnika) zapala się kontrolka abs ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
u siebie mam podobny objaw, ale uważam to za normalne. przy szybszym i ostrzejszym wejściu w zakręt zewnętrzne przednie koło pokonuje dużo dłuższą drogę z większą prędkością niż koło po przekątnej czyli tylne wewnętrzne. komputer odczytuje to jako poślizg i uruchamia system. jeśli ten sam zakręt pokonuję spokojnie nic takiego się nie dzieje. może nie masz się czym przejmować a jeśli jest to denerwujące to wyłącz to i po kłopocie.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
u mnie zapala się gdy faktycznie czuję żę nastąpił poślizg czyli bardzo pózno
gdy kupiłem auto vag pokazywał błąd czujnika skrętu kierownicy a po 50 km ciągłej jazdy bez wył zapłonu zapalała się lampka abs
a kiera była lekko krzywa esp było nadaktywne
ustawiłem geometrię + adaptacja czujnika błąd znikł i punkt zadziałania esp znacznie się przesunął
gdy kupiłem auto vag pokazywał błąd czujnika skrętu kierownicy a po 50 km ciągłej jazdy bez wył zapłonu zapalała się lampka abs
a kiera była lekko krzywa esp było nadaktywne
ustawiłem geometrię + adaptacja czujnika błąd znikł i punkt zadziałania esp znacznie się przesunął
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
co do zbieżności pojechałem na stacje w 3d 1 sprawdzili i na przedniej osi trochę był rozjazd kół, wiec ustawili zbieżność lecz za 1 wszym razem tak zrobili ze kierownica była skręcona w prawa stronę i wtedy wo gole działy się coda podczas jazdy na wprost ESP mrugało ze nie dałem rade wyprzedzić auta, pojechałem na reklamacje i ustawili niby dobrze kierownica równo, lecz ESP tak samo się zachowuje przed ustawieniem zbieżności jak i po.. Chyba ze zawieszenie ma coś do tego jeśli było by troch wybite?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
nie adaptację tylko vagiem sprawdzić czy jest kąt 0 w czsie gdy kierownica jest prosto
jeśli jest 0 to zostawić -- zablokować kierownićę uchwytem do jazdy na wprost i regulować zbieżność i krzywą zbieżności ---po obciążeniu kierowcy i pasażera po 50 kg i wprowadzeniu właściwych parametrów kół oraz typu zawieszenia
ale ZAWSZE najpierw robimy kompleksowo tył zbieżność i kąty pochylenia a dopiero przód ale o tym chyba nie trzeba przypominać
a przedewszystkim zmienić fachowców
z tyłem na bank będzie problem żę wzg na zapieczone śruby
ZNAM TYLKO 1 STACJE OPRÓCZ aso która zna te procedury 99% robi na pałę
jeśli jest 0 to zostawić -- zablokować kierownićę uchwytem do jazdy na wprost i regulować zbieżność i krzywą zbieżności ---po obciążeniu kierowcy i pasażera po 50 kg i wprowadzeniu właściwych parametrów kół oraz typu zawieszenia
ale ZAWSZE najpierw robimy kompleksowo tył zbieżność i kąty pochylenia a dopiero przód ale o tym chyba nie trzeba przypominać
a przedewszystkim zmienić fachowców
z tyłem na bank będzie problem żę wzg na zapieczone śruby
ZNAM TYLKO 1 STACJE OPRÓCZ aso która zna te procedury 99% robi na pałę
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga