1.9 AWX drgania przy przyspieszaniu
1.9 AWX drgania przy przyspieszaniu
Witam, mam pewien problem gdyż przy gwałtownym przyspieszaniu pojawiają się drgania odczuwalne raczej tylko na 4 i 5 biegu. Np: jadąc na 4ce gdy depnę mocniej zaczyna drżeć i jak wejdzie na wyższe obroty przestaje i wraca do normy, z piątką jest to samo, zaś gdy od niskich biegów przyspieszam mocno czyli tak, że 4 i 5 wbijam już przy dużych prędkościach i obrotach nie czuć tego (może delikatnie przy komplecie osób). Jest tematów z tym związanych sporo lecz im więcej czytam tym mniej wiem Może ktoś miał styczność z podobnym problemem i może pomóc? Jedni piszą dwumas, drudzy zaś wtryski (wtryski ogarniete u mnie - trzymają norme), inni jeszcze przeguby itd. itd.
Zależy jakie to są drgania bo nie sprecyzowałeś, może byś dwumasa a może być wina przegubów, ja ostatnio w galaxy walczyłem i też mi mówili dwumasa do wymiany a okazało się że przeguby wewntrzne były suche jak nałożyłem smaru to jak z fabryki 0 drgań jak nowy.
Zawsze warto to sprawdzić bo to nic nie kosztuje
Zawsze warto to sprawdzić bo to nic nie kosztuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 sty 2015, 17:28
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubelskie
Podałem ci mój osobisty przykład w galaxy jaki 2 tyg temu miałem, w przegubie smar wyparował :shock: po prosyu był suchy i po nałożeniu smaru problem znikł dlatego ci podpowiedziałem żebyś tam zaglądnął bo to nic nie kosztuje ściągnąć osłone i zobaczyć czy jest tam smar, z stukaniem zgadza się wewnętrzne nie pukają tylko zewnętrzne bo są narażone na większy kąt pracy.
Wina drgań przez przeguby jest to że półoś zaczyna drżeć przy naprężeniach podczas przyśpieszania dlatego sprawdz i będziesz pewny zanim kasę wydasz.
Wina drgań przez przeguby jest to że półoś zaczyna drżeć przy naprężeniach podczas przyśpieszania dlatego sprawdz i będziesz pewny zanim kasę wydasz.