Panowie i Panie pomozcie...
Przejrzalem chyba cale forum i czesc internetow i jestem glupszy jak bylem juz nie wiem czy to wtryski czy skrzynia.
Moja cudowna A6 zaczela sie dziwnie zachowywac. Podczas dlugiej jazdy ze stala predkoscia przy ok 2000 obrotow zaczyna falowac dzieje sie tak po rozgrzaniu auta na zimnym wszystko jest ok. Autem jedzie sie jak na rodeo. Wtryski sprawdzone w kilku warsztatach przy okazji drobnych "pozakupowych napraw i wymian plynow" na VAS i VCDS wszyscy mowili ze wartosci sa bardzo dobre. Zimne autko nie dymi rozgrzane tez nie. Nie ma zadnych bledow. Olej dopiero co wymieniony i nie wyglada zeby przybieral, spalanie tez wydaje sie ok w trasie ok 7 litrow w krakowskich korkach do 12... to chyba raczej nie wtryski? Od czego zaczac? Jesli to raczej skrzynia to do kogo w krakowie sie udac na naprawe?
Nie chce wozic auta od jednego speca do drugiego bo pojde z torbami na same diagnozy...
Poradzcie pokierujcie. Z gory dzieki za pomoc.
TIP vs wtryski [A6 C6 2.7 quattro]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 01 sty 2011, 14:05
- Imię: Przemo
- Moje auto: Allroad C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Krak
Witam
Może tu
http://www.bestcarserwis.pl
znają sięna 3.0 tdi, i ASB
żeby nie było - żadnych powiązań - sam kiedyś korzystałem (kolektory i olej w ASB)
Pozdro
Przemo
Może tu
http://www.bestcarserwis.pl
znają sięna 3.0 tdi, i ASB
żeby nie było - żadnych powiązań - sam kiedyś korzystałem (kolektory i olej w ASB)
Pozdro
Przemo
No wiec tak bylem wczoraj u magikow od skrzyn automatycznych. Po opisaniu objawow stwierdzono konwerter do wymiany i ze to napewno nie wtryski (ale zaczynam miec watpliwosci bo oleju przybylo chociaz moze to DPF od jazdy po miescie po 10km dziennie). Koszt nowy konwerter + olej+ robocizna ok 3,5k. Myslicie ze ok? Warto bawic sie w regeneracje konwertera czy to bardziej reeanimacja trupa? A moze od razu kapitalny remont skrzyni zrobic?
Na marginesie druga ciekawostka ktorej sie dowiedzialem to ze uszkodzone wtryski w tych silnikach (2.7 3.0) moga nie dawac zadnych objawow typu dymienia, przycinanie moga miec poprawne parametry w VCDS a i tak moga wypalac tloki - prawda to?
Dwa miesiace temu jak kupowalem auto skrzynia chodzila jak marzenie przejechalem ok 1000 km i taka masakra...
PS. Dzieki Przemo za namiary na serwis.
Na marginesie druga ciekawostka ktorej sie dowiedzialem to ze uszkodzone wtryski w tych silnikach (2.7 3.0) moga nie dawac zadnych objawow typu dymienia, przycinanie moga miec poprawne parametry w VCDS a i tak moga wypalac tloki - prawda to?
Dwa miesiace temu jak kupowalem auto skrzynia chodzila jak marzenie przejechalem ok 1000 km i taka masakra...
PS. Dzieki Przemo za namiary na serwis.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga