[ARJ 2.4 165 KM] Dziwna przypadłość przy odpalaniu
[ARJ 2.4 165 KM] Dziwna przypadłość przy odpalaniu
Witam. Mam maly problem z moja A6. Samochód zawsze palił na dotyk a od jakiegos tygodnia zaczął wariowac. Najgorsze mrozy przeżył bez problemu a teraz nagle przy odpalaniu trzeba go kręcić kolo 6-8 sekund. Ale jeśli przekręce kluczyk do zapalenia się diod, poczekam aż zgasną wyłącze do zera, następnie znów przekręce i po wyłączeniu diod spróbuje odpalić silnik to pali bez problemu po 1-3 sekundach. Co powinienem sprawdzić? Silnik 2.4, benzyna + gaz, ale odpala na benzynie i czeka do zagrzania silnika. Proszę o pomoc.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 08 mar 2015, 13:47
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 08 mar 2015, 13:47
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
Na ciepły, pali w miarę ok ponieważ paliwo nie zdąży wrócić do baku. Ostygnięcie auta zajmuje kilkanaście/kilkadziesiąt minut więc paliwo zdąży się w układzie paliwowym cofnąć do baku.
Warto też jeszcze sprawdzić temperaturę, którą wskazuje w vagu czujnik temp ecu po takim dłuższym postoju.
Kolejna sprawa to to, że może reduktor puszczać gaz w kolektor.
Warto też jeszcze sprawdzić temperaturę, którą wskazuje w vagu czujnik temp ecu po takim dłuższym postoju.
Kolejna sprawa to to, że może reduktor puszczać gaz w kolektor.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
z reguły od tego się zaczyna, że podaje za małe ciśnienie. od razu całkiem nie padnie ale za jakiś czas do tego dojdzie. spróbuj przegonić auto trochę na benzynie, ale tak ostrzej żeby potrzebowało dużo paliwa, jeśli pompa podaje za mało to może poczujesz brak beny.
Dodano: 2016-03-02, 19:43
[quote="vojciechowsky"]Na ciepły, pali w miarę ok ponieważ paliwo nie zdąży wrócić do baku. Ostygnięcie auta zajmuje kilkanaście/kilkadziesiąt minut więc paliwo zdąży się w układzie paliwowym cofnąć do baku.
Warto też jeszcze sprawdzić temperaturę, którą wskazuje w vagu czujnik temp ecu po takim dłuższym postoju.
Kolejna sprawa to to, że może reduktor puszczać gaz w kolektor.[/quote]
kolega ma rację i to też można sprawdzić, zakręć butlę i skasuj korekty, potem pojeździj na benie, jeśli będzie to samo to wykluczysz winę instalacji lpg
Dodano: 2016-03-02, 19:43
[quote="vojciechowsky"]Na ciepły, pali w miarę ok ponieważ paliwo nie zdąży wrócić do baku. Ostygnięcie auta zajmuje kilkanaście/kilkadziesiąt minut więc paliwo zdąży się w układzie paliwowym cofnąć do baku.
Warto też jeszcze sprawdzić temperaturę, którą wskazuje w vagu czujnik temp ecu po takim dłuższym postoju.
Kolejna sprawa to to, że może reduktor puszczać gaz w kolektor.[/quote]
kolega ma rację i to też można sprawdzić, zakręć butlę i skasuj korekty, potem pojeździj na benie, jeśli będzie to samo to wykluczysz winę instalacji lpg
Proponuje sprawdzić również regulator ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej download.htm?id=9950
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 01 sty 2015, 12:55
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kot
w moim alf bylo sprawdzone przy tej przypadlosci cisnienie paliwa na pompie i na wtryskach bylo ok szczelnos ok okazalo sie ze u mnie bak jest przedzielony motem i w jednej komorze zbieralo sie paliwo i wietrzalo wystarczylo dolac do pelna benzyny przejezdzic bak i czesciej zalewac po mniej swiezego paliwka
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga