zmiana lamp przednich na polift
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lip 2014, 23:32
- Lokalizacja: Szczecinek
Chłopaki dla odświeżenia tematu zamiany lamp przednich ksenonowych na poliftowe z ledami mam kilka pytań, których odpowiedź napewno przyda się na forum dla kolegów, którzy właśnie teraz myślą o podmianie lamp na poliftowe led:
1) od pierwszego pomysłu na tego typu rezanie minęło już kilka lat. W tym czasie pojawiło się na rynku mnóstwo aut po 2009 roku z ledami. Dlaczego w dalszym ciągu koszt przeróbki u kilku ludzi w kraju kosztuje 2300 zł? Chyba nawet jest droższy niż kiedyś bo brat przerabiał w 2011 i zapłacił jak pamiętam koło 1600 zł. Przecież jest tyle lamp dostępnych na rynku wtórnym! Co w przypadku ich zakupu czy rezanie jest nieopłacalne?
2) Proszę o poradę jak na ten moment przedstawia się sytuacja z lampami przednimi led czy można kupić same lampy na allegro bez osprzętu podmienić żarniki i przetwornice i będzie działać? Jeżeli nie to czy (i tu najważniejsze pytanie) są inne sprawdzone sposoby na przeróbkę lamp przednich na led niż te z podmianą plug&play za 2300 zł.
Pozdrawiam
Koziol
1) od pierwszego pomysłu na tego typu rezanie minęło już kilka lat. W tym czasie pojawiło się na rynku mnóstwo aut po 2009 roku z ledami. Dlaczego w dalszym ciągu koszt przeróbki u kilku ludzi w kraju kosztuje 2300 zł? Chyba nawet jest droższy niż kiedyś bo brat przerabiał w 2011 i zapłacił jak pamiętam koło 1600 zł. Przecież jest tyle lamp dostępnych na rynku wtórnym! Co w przypadku ich zakupu czy rezanie jest nieopłacalne?
2) Proszę o poradę jak na ten moment przedstawia się sytuacja z lampami przednimi led czy można kupić same lampy na allegro bez osprzętu podmienić żarniki i przetwornice i będzie działać? Jeżeli nie to czy (i tu najważniejsze pytanie) są inne sprawdzone sposoby na przeróbkę lamp przednich na led niż te z podmianą plug&play za 2300 zł.
Pozdrawiam
Koziol
Albo na tym forum niema nikogo kto się na tym zna albo nikt nie chce zdradzić tajemnicy bo klepie na tym kasę ale ja już wiem wszystko. Z pomocą dwóch kolegów rozkminiliśmy ten problem i jutro albo pojutrze zabieramy się do działania w moim aucie.
1- Jeśli masz już oryginalnie Borda z literką K to nie trzeba żadnych kabli ciągnąć, jeśli nie to według schematu trzeba dociągnąć brakujące kable
2- trzeba przekodować w kodowaniu 9 na lampy po lifcie LED ( po najechaniu kursorem są podpowiedzi
3- trzeba zamienić kabelki w bordzie według schematu bo dzienne świecą się inaczej niż w lampach po lifcie
Po zakończeniu prac opiszę to dokładniej
Już chciałem wszystko opisać ale mam mały problem bo ledy nie przyciemniają się przy kierunkowskazie dlatego musimy jeszcze nad tym popracować
1- Jeśli masz już oryginalnie Borda z literką K to nie trzeba żadnych kabli ciągnąć, jeśli nie to według schematu trzeba dociągnąć brakujące kable
2- trzeba przekodować w kodowaniu 9 na lampy po lifcie LED ( po najechaniu kursorem są podpowiedzi
3- trzeba zamienić kabelki w bordzie według schematu bo dzienne świecą się inaczej niż w lampach po lifcie
Po zakończeniu prac opiszę to dokładniej
Już chciałem wszystko opisać ale mam mały problem bo ledy nie przyciemniają się przy kierunkowskazie dlatego musimy jeszcze nad tym popracować
było:
Audi 80 B2
Audi 80 B3
Audi 80 B4
Audi A4 B5
Audi Allroad C5
Audi A6C6
Teraz SQ5
Audi 80 B2
Audi 80 B3
Audi 80 B4
Audi A4 B5
Audi Allroad C5
Audi A6C6
Teraz SQ5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
I kolego tego bord z litera K nie ogarnie tylko rzeźba dlatego aby mieć przyciemnianie na kierunku ludzie kupuja lampy za 2300 zł. Ci co nie wiedzą to napisze że bordnetz K wszedł do produkcji w RM 2007 i miał zadanie obsługiwać ledy w zderzaku audi S6 gdzie fabrycznie nie było ściemniania. Wiadomo że bord N ogarnie temat ale zarazem ciagnie za sobą kierunki w lusterkach aby błędu nie było na vagu.
Chciałbym zobaczyć jak ktoś robi flash borda K na N?
Chciałbym zobaczyć jak ktoś robi flash borda K na N?
Miałem to samo po zakupie lamp na OLX jedna była uwalona chociaż gość przysięgał się że są obie sprawne. Wysłałem lampę do naprawy co skończyło się wymianą ledów.pawel39 pisze:Witam
Problem z lampą bixenon z Led polift .
Problem polega na tym ze Led nie odpala tylko delikatnie mruga około 10 razy i gaśnie. Co może być nie tak ? Coś upalne ?
po tej operacji musiałem drugą lampę odesłać bo kolory się strasznie różniły, dlatego radzę ci wysłać obie lub zwrócić sprzedającemu
[ Dodano: 2016-03-12, 10:17 ]
Też myślałem o fleszowaniu ale obawiam się że może to się skończyć wymianą bordakrzycho2626 pisze:I kolego tego bord z litera K nie ogarnie tylko rzeźba dlatego aby mieć przyciemnianie na kierunku ludzie kupuja lampy za 2300 zł. Ci co nie wiedzą to napisze że bordnetz K wszedł do produkcji w RM 2007 i miał zadanie obsługiwać ledy w zderzaku audi S6 gdzie fabrycznie nie było ściemniania. Wiadomo że bord N ogarnie temat ale zarazem ciagnie za sobą kierunki w lusterkach aby błędu nie było na vagu.
Chciałbym zobaczyć jak ktoś robi flash borda K na N?

Wiadomo że prościej jest kupić lampy gotowe ale ja wole zrobić jak w oryginale żeby w przyszłości nie zastanawiać się czy ten system drutowany w lampie nie padnie
było:
Audi 80 B2
Audi 80 B3
Audi 80 B4
Audi A4 B5
Audi Allroad C5
Audi A6C6
Teraz SQ5
Audi 80 B2
Audi 80 B3
Audi 80 B4
Audi A4 B5
Audi Allroad C5
Audi A6C6
Teraz SQ5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 139
- Rejestracja: 10 sie 2011, 22:23
- Imię: Marek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: Q5
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Witam
Dla wszystkich , którzy chcą lampy poliftowe - z ledami jest świetne PLUG&PLAY- nie drogie rozwiązanie.
Wszystko pięknie działa - nawet są długie z H7 - czego nie ma w poliftowych
Polecam poczytać
lampy-depo-vt73792.htm
Pozdrawiam
Dla wszystkich , którzy chcą lampy poliftowe - z ledami jest świetne PLUG&PLAY- nie drogie rozwiązanie.
Wszystko pięknie działa - nawet są długie z H7 - czego nie ma w poliftowych
Polecam poczytać
lampy-depo-vt73792.htm
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2016, 12:43 przez marok111, łącznie zmieniany 2 razy.
Były : 80 B3 2.0
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
obecnie Q5 2015 2,0 TFSI
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
obecnie Q5 2015 2,0 TFSI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 mar 2014, 19:36
- Lokalizacja: Lubin
Witam zeby nie zakładać nowego tematu, podpiąłem dzisiaj bixenony z Led, bord wymieniony na ten z końcówka N i za cholerę nie mogę nakłonić dziennych do współpracy. BiXenon śmiga przesłony śmigają ale nie DRL. Wszystko podpięte przez gotowe przejściówki z Kufateka. Teraz takie pytanie, wg ich instrukcji sygnał dla DRL idzie odpowiednio do PINu 3 i 14 do 32 linowej wtyczki C przy bordzie N, oba te piny były oryginalnie zajęte. Czy muszę zmostkowac istniejące przewody z tymi nowymi od DRL
Cały czas wywala błąd ze obwód przerwany a wszystko podpięte jak byc powinno. Kodowanie sprawdzone na wszelkie sposoby i nic. Jakieś podpowiedzi 


Zmostkowanie nic nie da bo ledy będą świecić cały czas jasno a w nocy muszą przygasać.jamal_2005 pisze:Witam zeby nie zakładać nowego tematu, podpiąłem dzisiaj bixenony z Led, bord wymieniony na ten z końcówka N i za cholerę nie mogę nakłonić dziennych do współpracy. BiXenon śmiga przesłony śmigają ale nie DRL. Wszystko podpięte przez gotowe przejściówki z Kufateka. Teraz takie pytanie, wg ich instrukcji sygnał dla DRL idzie odpowiednio do PINu 3 i 14 do 32 linowej wtyczki C przy bordzie N, oba te piny były oryginalnie zajęte. Czy muszę zmostkowac istniejące przewody z tymi nowymi od DRLCały czas wywala błąd ze obwód przerwany a wszystko podpięte jak byc powinno. Kodowanie sprawdzone na wszelkie sposoby i nic. Jakieś podpowiedzi
Musisz popatrzeć w schemat przy bordzie tam trzeba zamienić kabelki i przejściówki nic nie dadzą
[ Dodano: 2016-04-27, 20:30 ]
A ja kolego znam jest taki gość który przefleszował bordakrzycho2626 pisze:Nie znam nikogo na ten czas co by zrobił flasha na borda ktory sciemnia ledy na kierunkach!!! Niektorzy kupuja ori poliftowe lampy aby ich nie rozklejać ale i tak musza bo ledy padaja niestety.

było:
Audi 80 B2
Audi 80 B3
Audi 80 B4
Audi A4 B5
Audi Allroad C5
Audi A6C6
Teraz SQ5
Audi 80 B2
Audi 80 B3
Audi 80 B4
Audi A4 B5
Audi Allroad C5
Audi A6C6
Teraz SQ5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 mar 2014, 19:36
- Lokalizacja: Lubin
Znalazlem na niemieckim forum pinologie bordnetza N i jest on identyczny jak K wiec odpowiednio podciagnalem z wtykow reflektorow T14 pin 10 czyli postojowki do wtyczki T32c w bordnetzie pin 4 i 15 odpowiednio dla lewego i prawego reflektora. Natomiast z T14 pinow 12 czyli DRL pociagniete sa przewody do wtyku T10 w bordzie pin 1 i 6 i dalej to cholerstwo nie swieci. Xenon lata jak szalony przeslona tez a led jak kulal tak kuleje dalej. Na 09 bledy 02745 i 02746 oba DRL 011 rozpiety obwod. Czy to mozliwe ze ochrona komponentu blokuje przejscie owych pinow i powoduje brak zasilania dla ledowzymbion pisze:Zmostkowanie nic nie da bo ledy będą świecić cały czas jasno a w nocy muszą przygasać.
Musisz popatrzeć w schemat przy bordzie tam trzeba zamienić kabelki i przejściówki nic nie dadzą


Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 mar 2014, 19:36
- Lokalizacja: Lubin
No właśnie niekoniecznie. Zmęczyłem w koncu temat, okazało sie ze Sterowanie PWM dla ledów w bordzie N idzie z PINu 3 i 14 w złączu T32c a zasilanie ( czyli rownolegle zasilanie 12V dla PINu 10 przy wtyczce reflektora ) idzie z PINu 6 i 1 w złączu T10a. Odpowiednio połączone wszystko zaświeciło jak należy, żadnych błędów i przyciemnianie działa jak trzeba. Wiec na dana chwile zblokowane przez ochronę komponentów sa tylko spryskiwacze reflektorów jak pisano wcześniej . Pozdrawiamzymbion pisze: No jasne jak wymieniłeś borda to na pewno musisz ściągnąć ochronę komponentów