Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

S6 C5 2003

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
tb303
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 13 mar 2015, 16:49
Imię: Robert
Rocznik: 2016
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Kontakt:

Post autor: tb303 » 06 lut 2016, 10:54

Kocureq pisze:Nie robiłem logów, nie wiem czy klapy działają dobrze. Błędów z gruszek nie ma, ale to nie oznacza, że wszystko działa :)

Naumiem się robić logi, zrobię i będziemy myśleć co dalej. Zastanawia mnie ten spadek momentu przy 5000 obrotów.

Jest gdzieś wykres zdrowego ANK?
Jeśli chodzi o spadek momentu mam to samo u siebie, koni 334.3 i 380nm , tylko u mnie przy 4700 jest spadek i później już nie rośnie moment, za to bhp rośnie tak jak powinien, na moje oko to wypadanie zapłonu, przeanalizowałem wszystko co było możliwe i tylko mam rozjazd -6kw -7kw. Jak uporam się z przyczyną dam znać.Jak chodzi o tą klapkę pod filtrem to się nazywa airbox.

Zbój
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 17 sie 2014, 21:28
Lokalizacja: Siedlce/Parczew

Post autor: Zbój » 06 lut 2016, 14:33

tb303 pisze: Jeśli chodzi o spadek momentu mam to samo u siebie, koni 334.3 i 380nm , tylko u mnie przy 4700 jest spadek i później już nie rośnie moment, za to bhp rośnie tak jak powinien, na moje oko to wypadanie zapłonu, przeanalizowałem wszystko co było możliwe i tylko mam rozjazd -6kw -7kw. Jak uporam się z przyczyną dam znać.Jak chodzi o tą klapkę pod filtrem to się nazywa airbox.
Moim zdaniem za słabo naciągnięta rolka napięcia wstępnego (o ile się nie mylę tak się nazywa) chodzi o tą rolkę pomiędzy bankiem 2 a wałem ... podciągnięcie jej spowoduje wydłużenie drogi pomiędzy wałkami a wałem i tym samym przemieszczenie nastaw z -6kw i -7kw na mniejsze albo i zerowe ;) bo banki między sobą są równo tylko względem wału źle.ja bym spróbował ;)

tb303
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 13 mar 2015, 16:49
Imię: Robert
Rocznik: 2016
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Kontakt:

Post autor: tb303 » 07 lut 2016, 14:00

Myślisz zbóju, że bez ściągania przodu da rade tą rolkę napiąć?

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 07 lut 2016, 14:17

Wlasnie skladam rozrzad w ASG i bez uchylenia przodu marne szanse, kolo pasowe trzeba zdjac zeby dojsc do.sruby od tej rolki

tb303
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 13 mar 2015, 16:49
Imię: Robert
Rocznik: 2016
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Kontakt:

Post autor: tb303 » 07 lut 2016, 15:26

No nie wiem, popatrz na to zdjęcie http://abload.de/img/dsc_5798kopieh8jlz.jpg

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 28 lut 2016, 19:42

Zmierzyłem dzisiaj auto g-techem. Wyszło 7,66 do setki i 40 metrów drogi hamowania ze 100 km/h.

Powtórzę jeszcze latem na letnich oponach, ale i tak wyniki niezbyt seryjne :)

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 28 lut 2016, 20:45

esa to esa ! fajna <okok>

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 28 lut 2016, 21:12

Spróbuj bez lpg w zbiorniku i małą ilością paliwa bo na tą sekunde, która Ci brakuje do serii to może mieć decydujący wpływ.

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 29 lut 2016, 08:51

Sądzisz, że seryjnie mierzyli na pustym baku? Sprawdzę zatem jak przyjdzie lato na letnich oponach i bez paliwa :)

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 29 lut 2016, 09:16

Tak mi się wydaje bo producenci podając przyspieszenia czy średnie spalania robią testy w jak najlepszych warunkach przy jak najniższej masie auta.

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 07 lip 2016, 08:36

Wymiana rozrządu, regeneracja chłodnicy, lampy, filtry, oleje etc. Przy okazji wyszedł padnięty nastawnik na lewej głowicy, nie jest tani niestety.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 07 lip 2016, 08:47

Dobrze widze ze slizgu brak na.nastawniku?
Org kupowales?

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 07 lip 2016, 09:17

Ślizg zdjęty, bo już trochę wyrobiony był, w miejsce niewysuwającego się nastawnika podłożony marker :)

Zamówiony nastawnik, cena nominalna 2500 zł, pewnie jakiśrabat się trafi. Nie ma chyba dedykowanych zamienników, a chińczyki długo nie wytrzymują.

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 07 lip 2016, 09:19

Moje chinczyki maja.juz 16k km i jakos zyja a cena ponad 3x mniejsza ale nie.ukrywam ze wolalbym ori ;)

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 07 lip 2016, 18:31

16k to u mnie pół roku - mało jak na tak ważną i zakopaną głęboko w silniku część :) Z tego co czytałem żyją po 40k i padają, więc jednak zdecyduję się na ori.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja