Jakie opony letnie 205/55/R16 Brigestone vs Uniroyal ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
pisałem żebyś nie pisał o prędkości bo to nie ma znaczenia
znaczenie ma konstrukcja opony oraz rodzaj użytych do budowy nateriałów .
jej sztywność oraz charakterystyka ściśle zwiążana z charakterystyką zawieszenia oraz homologacją . to wszystko tworzy jedną optymalną całość którą planujesz zaburzyć (auto miej stabilne iprecyzyjne w prowadzeniu)
sprawdz w instrukcji pojazdu lub wlepce ale wydaje mi się żę 1.9tdi homologowane było na V
zakładająć H też będzie jeżdzić -przecież też jest czarna i okrągła
z tych opon bardziej cenię bridgestone
znaczenie ma konstrukcja opony oraz rodzaj użytych do budowy nateriałów .
jej sztywność oraz charakterystyka ściśle zwiążana z charakterystyką zawieszenia oraz homologacją . to wszystko tworzy jedną optymalną całość którą planujesz zaburzyć (auto miej stabilne iprecyzyjne w prowadzeniu)
sprawdz w instrukcji pojazdu lub wlepce ale wydaje mi się żę 1.9tdi homologowane było na V
zakładająć H też będzie jeżdzić -przecież też jest czarna i okrągła
z tych opon bardziej cenię bridgestone
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
z racji niograniczonego dostępu do opon i możliwości testowania wiem co piszęyaszczur pisze:enduro7, na to wszytko o czym mówisz, składa się indeks nośności opony, który ma być dobrany do gabarytów auta. Indeks prędkości swoją drogą i jeśli ktoś nie zamyka szafy, spokojnie wystarczy H.
proponuję założyć do twojego 2.4 opony w indexie prędkości T
już przy prędkości 80 -100 km/h na ostrych łukach będzie się zachowywać jak pijana stara k....a .dosłownie zero trakcji
przy indexe H jest w miare stabilnie ale z kolei podszarpuje kierą na szybkich nierównych łukach
niejeden mój klient kupe kasy włóżył w zawias amory geometrie i nic nie pomogło auto bujliwe a okazało się żę konkurencja załóżyła tanie opony o indexie T lub H.
po powrocie do włąściwych opon auto odzyskało trakcję
w niemczech za taki numer masz z mety lawetę
w polsce zapomnij o wypłacie autocasco
nie myl indexu prędkości o którym mówimy i z indexem nośności który określa zupełnie inny parametr
ile razy można pisać żę opony są integralną częścią zawieszenia i należy zakładać takie jaki są w homologacji
Rozumiem że kupiłeś coś takiego jak tutaj: https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... 560r16-89v ?majuDJ pisze:Jednak zdecyduję się na Brigestone Turanza.
Ile udało Ci się zapłacić za sztukę? Bo pod tym linkiem wyżej wychodzi to grubo ponad 400 zł/opona.
Deser
Przecież to całkiem inny model, rozmiar itp itd.dejer pisze:Rozumiem że kupiłeś coś takiego jak tutaj: https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... 560r16-89v ?majuDJ pisze:Jednak zdecyduję się na Brigestone Turanza.
Ile udało Ci się zapłacić za sztukę? Bo pod tym linkiem wyżej wychodzi to grubo ponad 400 zł/opona.
Ja kupiłem 4x Bridgestone TURANZA T001 205/55R16 91H DOT 33/14 za 800zł z przebiegiem 6km i zaraz zdjęte z nowego samochodu
Czyli 200zł za szt.
Ja kupiłem takie https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... 555r16-91h
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga