Normalnie do turbiny coś takiego psikasz? :shock:eldo pisze:sam preparat stosuje również bezpośrednio do turbiny raz na pół roku Z czego jestem BARDZO zadowolony :mrgreen:
[All 1.9TDI] Czyszczenie EGR i kolektora
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
tak, wg. instrukcji na opakowaniu w skrócie :K@MiL pisze:Normalnie do turbiny coś takiego psikasz?
-dzwonie po kumpla na kom.
-nagrzewam silnik do 90st (tak jak do logowania).
-odkręcam dolot miedzy turbina a filtrem
-odpinam przepływke
-wsadzam kumpla za kółko i mówie: 3maj obroty ok. 2tyś
-biore w łape preparat i dozuje dawkami z przerwą ok 5sek bezpośrednio w turbine !
- po wykozystaniu CAÂŁEGO pojemnika kumpel zwalnia obroty do jałowych i pozostawiam silnik odpalony na ok 1min.
- kasuje błąd przepływki i zakładam dolot do turbiny.
- THE END
sam preparat stosunkowo ciezko dostać, u mnie w "zaprzyjaznionym sklepie" dostaje go z "pod lady" za 30pln. Mozna go tez dostac na necie bezposrednio od dystrybutora. Osobiście stosuje go tak jak wspomniałem wyżej raz na 6mc-y. Po zakupie autka (ok 1,5 roku temu) miałem problem z doładowaniem tak od 3tyś, problem bardzo popularny na forum w połaczeniu z blędem 0575 z tego co pamiętam. Od czasu gdy wpakowałem w turbine 1 pojemnik dosłownie jak reką odją! Przelatałem ponad 23tyś i ZERO jakichkolwiek objaw zmulenia i oczywiście błędu
samą operacje uważam za bezpieczną, a z info sklepu wiem ze 3/4 mechaników (speców od diesli) w szczególności od TDI stosuje ten preparat z bardzo dużym zadowoleniem
pisałem jakiś czas temu juz w tym temacie, nawet kolega Piotruś z tego co pamietam "poparł operacje" 8-)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Koledzy mam taki problem.Wyczyściłem zawór EGR ale nie mogłem wyczyścić kolektora dolotowego bo nie mogłem go zdjąć.Odkręciłem wszystkie śruby poza jedną przeszkadzał mi ten zaworek który jest na zdjęciu nr 6.Nie mogłem śruby całkowicie wykręcić i wyjąć.U was też tak było? Jeśli tak to jak sobie poradziliście z ta śrubką? Troszkę boje się zastosować ten preparat Wynss żeby nic nie uszkodzić ale jeśli nie odkręcę tej śrubki to nie mam wyjścia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 26 cze 2015, 15:21
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice