Pomóżcie odczytać który wtryskiwacz leje. Na ciepłym silniku jest problem z odpaleniem, blokuje obrót silnika wszystkie kontrolki gasną, drugi ruch kluczyka i pali od szczała.
Address 01: Engine (4F2 910 401 )
19:46:54 Group 072
2.0 ms Time Corr.
26.0 ms Time Corr.
22.0 ms Time Corr.
19:46:54 Group 073
-22.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
19:46:54 Group 074
-14.0 ms Time Corr.
10.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
19:47:31 Group 075
-10.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
19:47:31 Group 076
-4.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
8.0 ms Time Corr.
19:47:31 Group 077
14.0 ms Time Corr.
46.0 ms Time Corr.
38.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
19:50:39 Group 013
-1.84 mg/str Inj. Quantity
-0.38 mg/str Inj. Quantity
1.88 mg/str Inj. Quantity
19:50:39 Group 014
-0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.61 mg/str Inj. Quantity
Logi wtryskiwaczy, pomóżcie z odczytem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 567
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
W korektach długoterminowych (grupy 72-77) nie widać nic szczególnie niepokojącego.
Korekcje czasów w pozycji pierwszej nie powinny schodzić poniżej -45 (minus 45) w drugiej poniżej -15 (minus 15), pozycja trzecia jest nienormowana. Gdy końcówka jest uszkodzona, będą przeciekać, więc komputer próbuje wyraźnie skrócić czasy.
Bloki 13 i 14 dla V6 to korekcje dawki.
Widełki są +/- 2,8mg, tak na prawdę dopóki wartość nie przekracza 1,5 nie ma co panikować ale warto zainteresować się wtryskiem 1 i 3. Pierwszy jakby już trochę lał a trzeci był trochę zapieczony albo po prostu sterownik nim optymalizuje pracę innych cylindrów.
Są to jednak tylko wstępne diagnozy, dokładnie można dopiero powiedzieć po wymontowaniu wtrysków.
Korekcje czasów w pozycji pierwszej nie powinny schodzić poniżej -45 (minus 45) w drugiej poniżej -15 (minus 15), pozycja trzecia jest nienormowana. Gdy końcówka jest uszkodzona, będą przeciekać, więc komputer próbuje wyraźnie skrócić czasy.
Bloki 13 i 14 dla V6 to korekcje dawki.
Widełki są +/- 2,8mg, tak na prawdę dopóki wartość nie przekracza 1,5 nie ma co panikować ale warto zainteresować się wtryskiem 1 i 3. Pierwszy jakby już trochę lał a trzeci był trochę zapieczony albo po prostu sterownik nim optymalizuje pracę innych cylindrów.
Są to jednak tylko wstępne diagnozy, dokładnie można dopiero powiedzieć po wymontowaniu wtrysków.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga