Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALF 2.4 165 KM] przestawiony rorząd , mozna ustawic na blok

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Koper269
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 06 paź 2015, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo

[ALF 2.4 165 KM] przestawiony rorząd , mozna ustawic na blok

Post autor: Koper269 » 23 lut 2016, 17:01

Witam Wszystkich

potrzebuje pomocy robilem auto a wrecz poprawialem po pierwszym gosciu bo chyba uszkodzil mi walki prawe to trafily na zlom i nowe simery lepsze 39zl sztuka i jest ok teraz ale nie w tym rzecz problem polega na tym ze tu tego drugiego goscia robilem to 2x za pierwszyl wywalil simery dal nowe i lecialo po 30km no to byla druga akcja polecialy walki itp nowe lancuchy simery drosze drozsze no i za pierwszym razem rozrzad ok no i predzej drzala ciut buda no jakas poducha silnika juz siada ale jak go teraz zrobil to zauwazylem ze drgania chyba wieksze ... i ze gorzej pali lekko no zauwazylem roznice po prostu poszedlem do kolegi na kompa patrze blok 90 jest 0 , 0 wchodzimy na 93 jest 2 i -28 ;/ zle rozrzad ustawil nie wiem czy nnie uzyl blokad czy co teraz ale pytanie jest takie do was czy wie ktos moze czy jak bym se kupil blokady albo czy ogolnie jak by pokrecil silnik ustawil blokade walu korbowego zalozyl blokade walkow jesli wejdzie .. i poluzowal kola pasowe i potem je dokrecil i by bylo ok czy trzeba sciagac przod i pasek i wtedy ustawiac da sie tak zrobic ?

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 292
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 23 lut 2016, 21:14

Koper269 pisze: i poluzowal kola pasowe i potem je dokrecil i by bylo ok czy trzeba sciagac przod i pasek i wtedy ustawiac da sie tak zrobic ?
tak ciasno ale dasz rade odkręć sobie wisko

Koper269
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 06 paź 2015, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Koper269 » 23 lut 2016, 22:47

a powie ktos czy jak na bloku pomiarowym 90 jest 0,0 to lancuch na walkach jest ok ustawiony a jak na bloku 93 jest 2 i-28 to na pasku jest zle ?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 23 lut 2016, 23:12

obie wartości są wyliczone przez ECU ( bierze pod uwagę położenie wału i wałków ) - czujniki położenia wałków są wałkach ssących czyli tych napędzanych łańcuchem czyli może być źle na łańcuchu/nastawniku

proponowałbym log dynamiczny 090+093 - będzie widać czy nastawnik pracuje ok

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 24 lut 2016, 00:42

Znajdź mechanika, który ogarnia rozrządy w v6, mysle, że w gdańsku nie brakuje takich i tyle.

Koper269
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 06 paź 2015, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Koper269 » 13 mar 2016, 00:05

ok temat ogarniety przestaiony o zab lancuch na glowicy od strony kierwocy byl ustawiony jak w 1.8 a na bank 2 maja byc po obu stronach rozjechane ogniwa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja