[ BMK 3.0 224 KM] Problem z Audi brak mocy.
[ BMK 3.0 224 KM] Problem z Audi brak mocy.
Witam jestem nowy na forum wiec proszę o wyrozumiałość i przepraszam za ewentualne błędy.
Mój problem polega na tym, że kiedy zgasze rozgrzane auto i zaraz je odpale audi traci moc, po chwili zaczyna mrygać kontrolka od świec, po ponownym odpaleniu kontrolka znika ale za to zapala się kontrolka silnika. Dzieje sie to od czasu do czasu(nie za każdym razem), jakieś pomysły?.
Pozdrawiam
PS. Co ciekawe kontrolka znika po nalaniu ulepszonego paliwa.
Mój problem polega na tym, że kiedy zgasze rozgrzane auto i zaraz je odpale audi traci moc, po chwili zaczyna mrygać kontrolka od świec, po ponownym odpaleniu kontrolka znika ale za to zapala się kontrolka silnika. Dzieje sie to od czasu do czasu(nie za każdym razem), jakieś pomysły?.
Pozdrawiam
PS. Co ciekawe kontrolka znika po nalaniu ulepszonego paliwa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Akurat nastawnik można testować w output test i zobaczyć czy osiąga górną i dolną granice. Mój kiedy się przywieszał wykonywał ruchy góra dół, po czym nagle szybko wykonywał tak jakby puknięcia szybkie góra dół i test się kończył z błędem. Ja bym nie wymieniał na zapas bez wykonania takiego testu kilka razy. Pytanie jaki to był błąd dokładnie, bo takie związane z ciśnieniem nie musza koniecznie oznaczać turbiny/nastawnika.maciek14x pisze:Mam poniekąd podobny problem. Zaraz po odpaleniu na ciepłym silniku brak mocy i migająca kontrolka świec. Na pewno to nie EGR, już sprawdzałem. Zamierzam wymienić sterownik turbiny i sprawdzić czy coś pomoże.
U mnie widniał błąd regulacji doładowania, nieosiągnięta górna granica.
00565 P0235kamil666 pisze:Akurat nastawnik można testować w output test i zobaczyć czy osiąga górną i dolną granice. Mój kiedy się przywieszał wykonywał ruchy góra dół, po czym nagle szybko wykonywał tak jakby puknięcia szybkie góra dół i test się kończył z błędem. Ja bym nie wymieniał na zapas bez wykonania takiego testu kilka razy. Pytanie jaki to był błąd dokładnie, bo takie związane z ciśnieniem nie musza koniecznie oznaczać turbiny/nastawnika.maciek14x pisze:Mam poniekąd podobny problem. Zaraz po odpaleniu na ciepłym silniku brak mocy i migająca kontrolka świec. Na pewno to nie EGR, już sprawdzałem. Zamierzam wymienić sterownik turbiny i sprawdzić czy coś pomoże.
U mnie widniał błąd regulacji doładowania, nieosiągnięta górna granica.
Regulacja ciśnienia doładowania
Nieosiągnięta granica regulacji
Wartości pomiaru:
2660/min
265 Nm
88 km/h
2499 mbar
1254 mbar
558 mg/H
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 10 wrz 2015, 19:10
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
- Lokalizacja: nowe miasteczko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mało miejsca i trzeba go bardzo idealnie w zakres ustawić. Najlepiej mieć VCDS i włączać testy, obserwować w jakim zakresie chodzi. Powinien od 20 do 80%.
Kolejny warunek do dostać nowy, ale wcześniej zaprogramowany. Nowy czysty nie wykona ruchu, albo będzie chodził w zakresie 0-100% co jest złe i będzie odcinało moc.
Kolejny warunek do dostać nowy, ale wcześniej zaprogramowany. Nowy czysty nie wykona ruchu, albo będzie chodził w zakresie 0-100% co jest złe i będzie odcinało moc.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga