Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] Problem z Audi brak mocy.

Silniki wysokoprężne
Astax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 lut 2016, 19:59
Lokalizacja: Płock

[ BMK 3.0 224 KM] Problem z Audi brak mocy.

Post autor: Astax » 14 lut 2016, 20:13

Witam jestem nowy na forum wiec proszę o wyrozumiałość i przepraszam za ewentualne błędy.
Mój problem polega na tym, że kiedy zgasze rozgrzane auto i zaraz je odpale audi traci moc, po chwili zaczyna mrygać kontrolka od świec, po ponownym odpaleniu kontrolka znika ale za to zapala się kontrolka silnika. Dzieje sie to od czasu do czasu(nie za każdym razem), jakieś pomysły?.

Pozdrawiam <okok>

PS. Co ciekawe kontrolka znika po nalaniu ulepszonego paliwa.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 14 lut 2016, 20:17

Podaj kody błędów odczytane VCDS'em. Inaczej wróżenie z fusów.
Kiedy wymieniany był filtr paliwa?

maciek14x
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 cze 2014, 00:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maciek14x » 14 lut 2016, 20:19

Mam poniekąd podobny problem. Zaraz po odpaleniu na ciepłym silniku brak mocy i migająca kontrolka świec. Na pewno to nie EGR, już sprawdzałem. Zamierzam wymienić sterownik turbiny i sprawdzić czy coś pomoże.
U mnie widniał błąd regulacji doładowania, nieosiągnięta górna granica.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 14 lut 2016, 20:27

maciek14x pisze:Mam poniekąd podobny problem. Zaraz po odpaleniu na ciepłym silniku brak mocy i migająca kontrolka świec. Na pewno to nie EGR, już sprawdzałem. Zamierzam wymienić sterownik turbiny i sprawdzić czy coś pomoże.
U mnie widniał błąd regulacji doładowania, nieosiągnięta górna granica.
Akurat nastawnik można testować w output test i zobaczyć czy osiąga górną i dolną granice. Mój kiedy się przywieszał wykonywał ruchy góra dół, po czym nagle szybko wykonywał tak jakby puknięcia szybkie góra dół i test się kończył z błędem. Ja bym nie wymieniał na zapas bez wykonania takiego testu kilka razy. Pytanie jaki to był błąd dokładnie, bo takie związane z ciśnieniem nie musza koniecznie oznaczać turbiny/nastawnika.

Astax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 lut 2016, 19:59
Lokalizacja: Płock

Post autor: Astax » 14 lut 2016, 20:37

kamil666 pisze:Podaj kody błędów odczytane VCDS'em. Inaczej wróżenie z fusów.
Kiedy wymieniany był filtr paliwa?
Byłem u mechanika tydzień temu sprawdzić błędy, niestety już ich nie pamiętam.
Nie mam pojęcia, 2 tygodnie temu go kupiliśmy mieliśmy dziś wszystko sprawdzić ale niestety nie bylo czasu.

maciek14x
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 cze 2014, 00:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maciek14x » 14 lut 2016, 20:46

kamil666 pisze:
maciek14x pisze:Mam poniekąd podobny problem. Zaraz po odpaleniu na ciepłym silniku brak mocy i migająca kontrolka świec. Na pewno to nie EGR, już sprawdzałem. Zamierzam wymienić sterownik turbiny i sprawdzić czy coś pomoże.
U mnie widniał błąd regulacji doładowania, nieosiągnięta górna granica.
Akurat nastawnik można testować w output test i zobaczyć czy osiąga górną i dolną granice. Mój kiedy się przywieszał wykonywał ruchy góra dół, po czym nagle szybko wykonywał tak jakby puknięcia szybkie góra dół i test się kończył z błędem. Ja bym nie wymieniał na zapas bez wykonania takiego testu kilka razy. Pytanie jaki to był błąd dokładnie, bo takie związane z ciśnieniem nie musza koniecznie oznaczać turbiny/nastawnika.
00565 P0235
Regulacja ciśnienia doładowania
Nieosiągnięta granica regulacji

Wartości pomiaru:
2660/min
265 Nm
88 km/h
2499 mbar
1254 mbar
558 mg/H

lukasz-tm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 11 kwie 2013, 21:25
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: lukasz-tm » 15 lut 2016, 11:45

Witam, miałem identyczne problemu, zalecam sprawdzenie wtrysków i daje 99% pewności ze są do wymiany.

Astax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 lut 2016, 19:59
Lokalizacja: Płock

Post autor: Astax » 15 lut 2016, 15:08

Błąd jaki się pojawił po podłączeniu to P3348(jednostka sterujaca turbosprezarki1), sądze że problem tkwi w sterowniku do turbiny, co myślicie? <stres>

maciek14x
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 cze 2014, 00:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maciek14x » 16 lut 2016, 18:21

lukasz-tm pisze:Witam, miałem identyczne problemu, zalecam sprawdzenie wtrysków i daje 99% pewności ze są do wymiany.
Wtryski były wymieniane. :/

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 16 lut 2016, 18:30

lukasz-tm pisze:Witam, miałem identyczne problemu, zalecam sprawdzenie wtrysków i daje 99% pewności ze są do wymiany.
Wtryski leją to przybywa oleju w silniku, zacina się przy odpalaniu i kopci. Nie słyszałem żeby tracił moc chyba żeby były całkowicie zabite.

lukasz audi0000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 10 wrz 2015, 19:10
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasz audi0000 » 16 lut 2016, 19:22

Miałem to samo i jest to nastawnik turbiny .
lukasz

maciek14x
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 cze 2014, 00:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maciek14x » 17 lut 2016, 10:27

W piątek jadę wymienić nastawnik. Pojeżdżę i dam znać czy zniknie problem.

patrickwisnia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
Lokalizacja: nowe miasteczko

Post autor: patrickwisnia » 20 lut 2016, 16:54

koledzy jest jakas wieksza filozofia w wymontowaniu nastawnika turbiny ? padl mi, chce dac do regeneracji i nie wiem czy sam wykrece czy oddac w rece mechanika ?

maciek14x
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 cze 2014, 00:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maciek14x » 20 lut 2016, 17:51

3 śrubki. Płaska 10 i do dzieła. Tylko nie będzie to prosty zabieg, mało tam miejsca. Im krótszy klucz tym lepiej.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 20 lut 2016, 22:21

Mało miejsca i trzeba go bardzo idealnie w zakres ustawić. Najlepiej mieć VCDS i włączać testy, obserwować w jakim zakresie chodzi. Powinien od 20 do 80%.
Kolejny warunek do dostać nowy, ale wcześniej zaprogramowany. Nowy czysty nie wykona ruchu, albo będzie chodził w zakresie 0-100% co jest złe i będzie odcinało moc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga