[ BMK 3.0 224 KM] Drgania wskazówki obrotomierza, falowanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 paź 2015, 12:46
- Lokalizacja: Adendorf
[ BMK 3.0 224 KM] Drgania wskazówki obrotomierza, falowanie
Witam wszystkich niestety mam problem ze swoją audi , otóż na postoju (najbardziej na zimnym silniku drgają mi obroty) na nagrzanym silniku problem troszkę ustępuje ale wskazówka nadal delikatnie drga...Równierz gdy jadę i puszcze pedal gazu to obroty falują dość mocno;( komputer nie pokazuje żadnych błędów w silniku , korekty na wtryskach niby ok, dwóch mechaników tak stwierdziło, przepustnice też ok itd.
Podejrzewam że to coś ze skrzynią, orientuje się może ktoś ile kosztuje wymiana sprzegła chydrokinetycznego wraz z wymianą oleju lub regeneracja owej części... A może ktoś wie co to może być i da jakąś rade?pozdrawiam i zgóry dziękuje
Podejrzewam że to coś ze skrzynią, orientuje się może ktoś ile kosztuje wymiana sprzegła chydrokinetycznego wraz z wymianą oleju lub regeneracja owej części... A może ktoś wie co to może być i da jakąś rade?pozdrawiam i zgóry dziękuje
U mnie również występuje ten problem, wymieniony komplet wtrysków, założona nowa oryginalna przepustnica, wymieniony komplet świec żarowych; poprzedni właściciel wymieniał oba kolektory ssące i koszyk w skrzyni biegów. Problem występuje na ciepłym silniku falują obroty, trzęsie się cała buda, przed wymianą wtrysków zacinał się rozrusznik, obecnie nie zauważyłem tego problemu.
Piszę ponownie w sprawie falującej wskazówki obrotomierza i wibracji przenoszących się z silnika na całą budę. Wtryski wymieniałem na komplet z demontażu z innego samochodu. Na stole wartości były jak najbardziej korzystne. Po odbiorze samochodu miałem wibracje tak samo jak przed wymianą wtryskiwaczy z tą różnicą, że nie było przycinającego się rozrusznika. Mechanik powiedział, że wtryski muszą się ułożyć więc jeździłem. Zrobiłem około 650 km i zajechałem dziś zostawić samochód na sprawdzenie ponieważ problem nie ustąpił. Okazało się, że pokazuje korekty -42 na 1 wtrysku, -35 na drugim, -10 na 3cim, 4,5,6 miały po -1,0. Na stole były ok, dodam, że na poprzednim komplecie, z którym byłem na wymianie miałem podobnie 1 i 2 wtrysk miał bardzo spore minusy. Pierwszą teorię jaką usłyszałem to to, że kąt wtrysku wynosi -7 (czy coś takiego) i że jest to wina rorządu. Jest to bardzo możliwe? Czy szukać objawów gdzie indziej? Samochód zostawiłem bo miał jeszcze popatrzeć jakieś ciśnienia na silniku jak nie przekręciłem nic z jego rozmowy. Ogólnie jestem zadowolony z usług mojego mechanika ale podłamała mnie informacja, że rozrząd wadliwy. Przebieg oryginalny 217 tysięcy (wiem to na 1000%) Mógłby się ktoś wypowiedzieć? Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 mar 2016, 20:49
- Lokalizacja: Chelmek
Witam.Też jestem ciekawy co jest przyczyną tych wibracji.Oczywiście mam ten sam problem u siebie.Wtryski wymieniłem poduszkę która była wadliwa również.Mechanik sprawdzał również ustawienie rozrządu i wszystko jest ok.Padła tak sugestia że owe wibracje mogą być od koła dwumasowego do którego właśnie się przymierzam więc będzie wiadomo czy to była słuszna sugestia
Witam wymieniłem kompletny rozrząd, cały silnik z drugiego auta, wszystkie koła zębate, wtryski zostały z tego samochodu co brałem silnik. Po odebraniu samochodu od mechanika wszystko było dobrze, dziś rano problem powrócił, na ciepłym silniku falują obroty i trzęsie budą. Ręce mi opadają, co może być tym razem?
dodam że odbierałem wczoraj wieczorem, a dziś już mam problem
pojeździć i poczekać bo może musi się ułożyć czy ktoś ma jakieś sugestie?
dodam że odbierałem wczoraj wieczorem, a dziś już mam problem
pojeździć i poczekać bo może musi się ułożyć czy ktoś ma jakieś sugestie?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga