Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AJK 2.7 230 KM] Brak mocy, szarpie na wolnych i kilka innyc

Silniki benzynowe
PrzemoKNZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 sty 2016, 21:50
Lokalizacja: Łódź

[AJK 2.7 230 KM] Brak mocy, szarpie na wolnych i kilka innyc

Post autor: PrzemoKNZ » 14 lut 2016, 16:16

Witam jestem nowy na forum wiec proszę o wyrozumiałość i przepraszam za ewentualne błędy :) Mam kilka problemów z Moją Atitką 2.7 biturbo a mianowicie po pierwsze wskazówka od temp oleju leży i się nie podnosi, do tego jak silnik jest dobrze rozgrzany to przy 1600-1800rpm mryga mi kontrolka od ciśnienia oleju :/ jak jade na wyższych lub niższych obrotach to gasnie.. w czym tkwi problem?? czujniki? Planuje zmienić olej i filtr na początek. Kolejny problem to brak mocy.. auto odpala normalnie silnik pracuje cicho tylko ma dość niskie obroty na biegu jałowym bo ok 680 i lekko go telepie, na LPG nie da sie jezdzic bo trzęsie buda jakby nie chodził na conajmiej 2 cylindry.. a na PB pracuje prawidłowo tylko jest strasznie zamulony i nie chce sie krecic wyzej niz 5tys rpm do ktorych dobija z oporami, turbin prawie wcale nie czuć wiec podejrzewam ze chodzi w trybie awaryjnym ale dlaczego ?!? Wstepnie sprawdziłem szczelność układu podciśnienia i wydaje sie być ok, wymieniłem świece (platyny NGK) jeden czujnik egt(elektronike) bo wywalał błąd oraz 2 nowe zawory DV (ori) i bez zmian.. Na kompie jedyny błąd jaki sie wyświetla i nie chce sie skasować to 18084 wrzucam logi do lookniecia tylko nie wiem czy dobrze zrobione bo pierwszy raz to robilem, byłem sam i w dodatku jak pisalem do 5tys rpm bo dalej nie chce iść.. Pomóżcie Koledzy :|


093,118 http://vaglog.pl/log_250259.html
090,115 http://vaglog.pl/log_250258.html
033,115 http://vaglog.pl/log_250257.html
003,118 http://vaglog.pl/log_250256.html

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 14 lut 2016, 22:04

Nie jedzie bo nie ma na czym. Masz strasznie ubogo. Rozrząd też słabo ustawiony . Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.

PrzemoKNZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 sty 2016, 21:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrzemoKNZ » 15 lut 2016, 07:26

Czyli co wtryski?? Pompa? A czy jak ma uboga mieszanke to na kompie by nie wywalilo bledu zadnego?

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 15 lut 2016, 09:48

Zakręć gaz i wypal cały gaz z przewodów. Potem skasuj błędy nawet jak ich nie ma i pojeździj na samej benzynie z 50 km. Potem sprawdz grupę 32 i zobaczymy co będzie. Na razie tyle.

[ Dodano: 2016-02-15, 09:48 ]
Jeżdżenie na ubogej mieszance nic dobrego nie zwiastuję. Szkoda silnika. Długo tak jeździsz?

PrzemoKNZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 sty 2016, 21:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrzemoKNZ » 15 lut 2016, 12:14

Jezdze tak jakis tydzien.. Staram sie nie cisnac ani nic a niestety auto potrzebne na dojazd do pracy.. Ogolnie to itak na samej benzynie teraz jezdze bo jak pisalem na gazie nie da sie jechac..
Ostatnio zmieniony 15 lut 2016, 18:51 przez PrzemoKNZ, łącznie zmieniany 1 raz.

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 15 lut 2016, 12:57

Zrób jak pisałem. Trochę nam to rozjaśni.

PrzemoKNZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 sty 2016, 21:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrzemoKNZ » 15 lut 2016, 19:06

Ok, tak zrobie jutro postaram sie to ogarnac i wrzuce logi... A moze ktoras cewka padla?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 15 lut 2016, 20:03

Zrób loga 002+033, tak jak pisze poprzednik jest ubogo.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 18 lut 2016, 19:47

Kolego najpierw ogarnij sobie silnik. Nie masz ciśnienia oleju i to nie jest raczej czujnik. Liczniki w Audi pokazują brak ciśnienia dopiero jak obrotomierz pokaże ok 1600 obr. Kto nie wierzy to niech wypnie wtyczkę od czujnika i auto może godzine pracować na wolnych obr. i się nie zaświeci. Dlatego jeżeli chcesz posłuchać dobrej rady to zmierz sobie ciśnienie oleju manometrem i jeżeli jest nie ok to napraw zanim skonczysz motorownię
Pomogłem? Kliknij

PrzemoKNZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 sty 2016, 21:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrzemoKNZ » 19 lut 2016, 20:54

Taki mam zamiar poogarniac wszystkie jej bolaczki na tiptop. moze teraz w weekend dam rade wkoncu te logi zrobic i sprawdze to cisnienie, ostatnio znalazlem jakas urwana wtyczke wiecie moze skad ona jest??

Obrazek

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 19 lut 2016, 21:35

Wygląda jak kawałek czujnika zamknięcia maski. Powinno być zamontowane w okolicy mechanizmu zamknięcia maski. Jeśli czujnik jest rozwalony to moze cały czas pokazywać niski poziom oleju w silniku mimo że jest prawidłowy (a6-c5-zamek-maski-czujnik-fis-vt16235.htm) ;)

PrzemoKNZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 sty 2016, 21:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrzemoKNZ » 22 lut 2016, 19:12

WItam, problem z cisnieniem ogarniety wymieniłem czujniki poziomu/temperatury oleju i cisnienia oleju i jest git. na lpg tez juz pracuje dobrze w pelnym zakresie obrotów gdyz padł 1 wtrysk od gazu ale ciagle nie wiem co Go boli na Pb podpialem znowu kompa i takie błedy były
18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit: Electrical Malfunction
P1676 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal
P0501 - 35-10 - - - Intermittent
standardowo po wykasowaniu powraca pierwszy.. noi juz którys raz czujnik halla g40 wiec moze z nim cos jest nie teges.. noi dorzucam logi:

http://vaglog.pl/log_251449.html

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 22 lut 2016, 22:13

Po mojemu to dalej masz strasznie ubogo. Wymieniłeś wtrysk ale czy stroiłeś lpg?

PrzemoKNZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 sty 2016, 21:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrzemoKNZ » 23 lut 2016, 08:33

Gaz jeszcze nie byl strojony bo do gazownika wbilem sie w kolejke wiec wymienil wtrysk, sprawdzil wstepnie jak jest ustawiony, jak spada cisnienie jak sie przelaczy na pb itd i powiedzial ze wszystko jest ok
Ostatnio zmieniony 23 lut 2016, 17:35 przez PrzemoKNZ, łącznie zmieniany 1 raz.

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 23 lut 2016, 10:24

Wstępnie nie jest ok. Masz za ubogo,widać to po korekcie która jest na +25%. Jak gazownik nigdzie z tobą nie jeździł z podpiętym kompem to jak może mówić że jest ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga