[AJK 2.7 230 KM] Brak mocy, szarpie na wolnych i kilka innyc
[AJK 2.7 230 KM] Brak mocy, szarpie na wolnych i kilka innyc
Witam jestem nowy na forum wiec proszę o wyrozumiałość i przepraszam za ewentualne błędy Mam kilka problemów z Moją Atitką 2.7 biturbo a mianowicie po pierwsze wskazówka od temp oleju leży i się nie podnosi, do tego jak silnik jest dobrze rozgrzany to przy 1600-1800rpm mryga mi kontrolka od ciśnienia oleju jak jade na wyższych lub niższych obrotach to gasnie.. w czym tkwi problem?? czujniki? Planuje zmienić olej i filtr na początek. Kolejny problem to brak mocy.. auto odpala normalnie silnik pracuje cicho tylko ma dość niskie obroty na biegu jałowym bo ok 680 i lekko go telepie, na LPG nie da sie jezdzic bo trzęsie buda jakby nie chodził na conajmiej 2 cylindry.. a na PB pracuje prawidłowo tylko jest strasznie zamulony i nie chce sie krecic wyzej niz 5tys rpm do ktorych dobija z oporami, turbin prawie wcale nie czuć wiec podejrzewam ze chodzi w trybie awaryjnym ale dlaczego ?!? Wstepnie sprawdziłem szczelność układu podciśnienia i wydaje sie być ok, wymieniłem świece (platyny NGK) jeden czujnik egt(elektronike) bo wywalał błąd oraz 2 nowe zawory DV (ori) i bez zmian.. Na kompie jedyny błąd jaki sie wyświetla i nie chce sie skasować to 18084 wrzucam logi do lookniecia tylko nie wiem czy dobrze zrobione bo pierwszy raz to robilem, byłem sam i w dodatku jak pisalem do 5tys rpm bo dalej nie chce iść.. Pomóżcie Koledzy
093,118 http://vaglog.pl/log_250259.html
090,115 http://vaglog.pl/log_250258.html
033,115 http://vaglog.pl/log_250257.html
003,118 http://vaglog.pl/log_250256.html
093,118 http://vaglog.pl/log_250259.html
090,115 http://vaglog.pl/log_250258.html
033,115 http://vaglog.pl/log_250257.html
003,118 http://vaglog.pl/log_250256.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Zakręć gaz i wypal cały gaz z przewodów. Potem skasuj błędy nawet jak ich nie ma i pojeździj na samej benzynie z 50 km. Potem sprawdz grupę 32 i zobaczymy co będzie. Na razie tyle.
[ Dodano: 2016-02-15, 09:48 ]
Jeżdżenie na ubogej mieszance nic dobrego nie zwiastuję. Szkoda silnika. Długo tak jeździsz?
[ Dodano: 2016-02-15, 09:48 ]
Jeżdżenie na ubogej mieszance nic dobrego nie zwiastuję. Szkoda silnika. Długo tak jeździsz?
Jezdze tak jakis tydzien.. Staram sie nie cisnac ani nic a niestety auto potrzebne na dojazd do pracy.. Ogolnie to itak na samej benzynie teraz jezdze bo jak pisalem na gazie nie da sie jechac..
Ostatnio zmieniony 15 lut 2016, 18:51 przez PrzemoKNZ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Kolego najpierw ogarnij sobie silnik. Nie masz ciśnienia oleju i to nie jest raczej czujnik. Liczniki w Audi pokazują brak ciśnienia dopiero jak obrotomierz pokaże ok 1600 obr. Kto nie wierzy to niech wypnie wtyczkę od czujnika i auto może godzine pracować na wolnych obr. i się nie zaświeci. Dlatego jeżeli chcesz posłuchać dobrej rady to zmierz sobie ciśnienie oleju manometrem i jeżeli jest nie ok to napraw zanim skonczysz motorownię
Pomogłem? Kliknij
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Wygląda jak kawałek czujnika zamknięcia maski. Powinno być zamontowane w okolicy mechanizmu zamknięcia maski. Jeśli czujnik jest rozwalony to moze cały czas pokazywać niski poziom oleju w silniku mimo że jest prawidłowy (a6-c5-zamek-maski-czujnik-fis-vt16235.htm)
WItam, problem z cisnieniem ogarniety wymieniłem czujniki poziomu/temperatury oleju i cisnienia oleju i jest git. na lpg tez juz pracuje dobrze w pelnym zakresie obrotów gdyz padł 1 wtrysk od gazu ale ciagle nie wiem co Go boli na Pb podpialem znowu kompa i takie błedy były
18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit: Electrical Malfunction
P1676 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal
P0501 - 35-10 - - - Intermittent
standardowo po wykasowaniu powraca pierwszy.. noi juz którys raz czujnik halla g40 wiec moze z nim cos jest nie teges.. noi dorzucam logi:
http://vaglog.pl/log_251449.html
18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit: Electrical Malfunction
P1676 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal
P0501 - 35-10 - - - Intermittent
standardowo po wykasowaniu powraca pierwszy.. noi juz którys raz czujnik halla g40 wiec moze z nim cos jest nie teges.. noi dorzucam logi:
http://vaglog.pl/log_251449.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Gaz jeszcze nie byl strojony bo do gazownika wbilem sie w kolejke wiec wymienil wtrysk, sprawdzil wstepnie jak jest ustawiony, jak spada cisnienie jak sie przelaczy na pb itd i powiedzial ze wszystko jest ok
Ostatnio zmieniony 23 lut 2016, 17:35 przez PrzemoKNZ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga