[A6 C5] Kolorowy wielofunkcyjny wyświetlacz FIS
[A6 C5] Kolorowy wielofunkcyjny wyświetlacz FIS
Witam ostatnio przeglądajac internety na yt wpadłem na wyswietlacz do audi
takiego typu mi sie osobiscie podoba lecz prawdopodobnie mozna montowac tylko w modelach od 2000r
VFIZ to mały komputer, umożliwiający monitorowanie ważnych parametrów na bieżącą, bezpośredniu na wyświetlaczu predkościomierza. Pozwalna również na odczytywanie i kasowanie kodów błędów DTC oraz informowanie o przekroczeniu limitów na skofigurowane przez użytkownika parametry.
Urządzenie mieści się za licznikiem i nie jest widoczne na zewnątrz. Instalacja jest prosta, należy tylko podłączyć dwie wtyczki i ewentulanie zmienić kodowanie/adaptację za pomocą kabla diagnostycznego aby włączyć obsługę systemu nawigacji lub telematik. Z tego powodu VFIZ nie może współdziałać z systemem Telematik ale one obecnie są rzadko spotykane. Na zamówienie możemy wykonać również wersją która współdziała z samochodem z systemem telematik.
Menu VFIZ aktywowane jest poprzez szybkie, podwójne naciśniecie klawiasz aktywacyjnego. W przypadku Audi klawiszem tym jest lewy klawisz na kierownicy wielofuncyjnej lub rolka na panelu nawigacji obok hamulca ręcznego. W przypadku samochodów bazujących na platformie Volkswagena klawiszem aktywacji jest klawisz RESET na prawej manetce, tej która normalnie obsługuje komputer spalania.
Jeśli ten klawisz naciśnie sie tylko raz to dziala on w sposób standardowy dlatego używanie Nawigacji, kierownicy wielofunkcyjnej lub manetki MFA nie zmienia się.
Interejs użytkownika może być przełączany pomiedzy Angielskim i jednym z: Polski, Niemiecki, Francuski, Portugalski.
Wyświetlanie wartości pomiarowych z grup pomiarowych steorwników odczytanych przez magistale OBD lub CAN-bus.
Obsługowane są obydwa protokoły KW1281 i KW2000/2089 poprzez k-linię and CAN-bus
Odczytywanie, dekodowanie oraz wyświetlanie kodów błędów DTC
Kasowanie kodów błędół - DTC
Rysowanie wykresów parametru wybranego przez użytkownika
Pomiar czasów przyśpieszeń np. 0 - 100 km/h, 0 - 96 km/h, 60 - 90km/h, 0 - 200km/h, itp..
Alarmy - kiedy skonifgurowane przez użytkownika limity są przekroczone.
Komunikat powitalny
Test Zegarów - przejechanie wskazówkmi licznika do końca skali po włączeniu zapłonu
Instalacja Plug & Play, nie trzeba modyfikować fabrycznego okablowania, ewentualnie tylko wystarczy wykonać zakodowanie licznika
Bezkonfiktowa współpraca z systemami samochodu
Możliwość akutalizacji oprogramowania za pomocą dołączonego kabla USB
Gwarancja 24 miesiące wraz z darmowymi aktualizacjami
Wersja roszerzona:
Obsługo do czterech zewnętrznych czujników pomiarowych
dwie termopary typu K do pomiaru temperatur np. EGT, paliwa, IAT, CHT (glowicy)
dwa czujnik z wyjsciem napięcowm np dla ciśnienia oleju, prędkości obrotowej turbiny, czujnika ciśnienia
istnieje możliwość obsługi również czujnika z wyjściem rezystancyjnym np w celu obsługi popularnych czujników ciśnienia oleju
zintegrowany przekaźnik do sterowania dowolnego obwodu w przyszłości
dodatkowa pamięć danych na pliki, rozbudowane bazę kodów błędów, dodatkowych grafik, logowania
logowanie w tle
gwarancja roszerzona do 36 miesięcy z darmowymi akutalizacjami
Wersja na zamówienie - możliwwe dodatkowe moduły np:
Wewnętrzy czujnik ciśnienia MAP do pamiaru doładowania do 3Bar i podciśnienia dolotu od ~0.15Bar (od 22inHg do 45psi doładowania)
interfejs bluetooth do logowania
szybki GPS z akutalizacją pozycji 10Hz
Inne funkcje do uzgodnienia np. Valentine 1, sterownie N75, sensor zawartośi etanolu w paliwie, szerokopasmowa sonda AFR wraz ze sterownikiem
tutaj strona tego pana
http://www.qmatis.com/pl/devices/menu-v ... -vfiz-audi
takiego typu mi sie osobiscie podoba lecz prawdopodobnie mozna montowac tylko w modelach od 2000r
VFIZ to mały komputer, umożliwiający monitorowanie ważnych parametrów na bieżącą, bezpośredniu na wyświetlaczu predkościomierza. Pozwalna również na odczytywanie i kasowanie kodów błędów DTC oraz informowanie o przekroczeniu limitów na skofigurowane przez użytkownika parametry.
Urządzenie mieści się za licznikiem i nie jest widoczne na zewnątrz. Instalacja jest prosta, należy tylko podłączyć dwie wtyczki i ewentulanie zmienić kodowanie/adaptację za pomocą kabla diagnostycznego aby włączyć obsługę systemu nawigacji lub telematik. Z tego powodu VFIZ nie może współdziałać z systemem Telematik ale one obecnie są rzadko spotykane. Na zamówienie możemy wykonać również wersją która współdziała z samochodem z systemem telematik.
Menu VFIZ aktywowane jest poprzez szybkie, podwójne naciśniecie klawiasz aktywacyjnego. W przypadku Audi klawiszem tym jest lewy klawisz na kierownicy wielofuncyjnej lub rolka na panelu nawigacji obok hamulca ręcznego. W przypadku samochodów bazujących na platformie Volkswagena klawiszem aktywacji jest klawisz RESET na prawej manetce, tej która normalnie obsługuje komputer spalania.
Jeśli ten klawisz naciśnie sie tylko raz to dziala on w sposób standardowy dlatego używanie Nawigacji, kierownicy wielofunkcyjnej lub manetki MFA nie zmienia się.
Interejs użytkownika może być przełączany pomiedzy Angielskim i jednym z: Polski, Niemiecki, Francuski, Portugalski.
Wyświetlanie wartości pomiarowych z grup pomiarowych steorwników odczytanych przez magistale OBD lub CAN-bus.
Obsługowane są obydwa protokoły KW1281 i KW2000/2089 poprzez k-linię and CAN-bus
Odczytywanie, dekodowanie oraz wyświetlanie kodów błędów DTC
Kasowanie kodów błędół - DTC
Rysowanie wykresów parametru wybranego przez użytkownika
Pomiar czasów przyśpieszeń np. 0 - 100 km/h, 0 - 96 km/h, 60 - 90km/h, 0 - 200km/h, itp..
Alarmy - kiedy skonifgurowane przez użytkownika limity są przekroczone.
Komunikat powitalny
Test Zegarów - przejechanie wskazówkmi licznika do końca skali po włączeniu zapłonu
Instalacja Plug & Play, nie trzeba modyfikować fabrycznego okablowania, ewentualnie tylko wystarczy wykonać zakodowanie licznika
Bezkonfiktowa współpraca z systemami samochodu
Możliwość akutalizacji oprogramowania za pomocą dołączonego kabla USB
Gwarancja 24 miesiące wraz z darmowymi aktualizacjami
Wersja roszerzona:
Obsługo do czterech zewnętrznych czujników pomiarowych
dwie termopary typu K do pomiaru temperatur np. EGT, paliwa, IAT, CHT (glowicy)
dwa czujnik z wyjsciem napięcowm np dla ciśnienia oleju, prędkości obrotowej turbiny, czujnika ciśnienia
istnieje możliwość obsługi również czujnika z wyjściem rezystancyjnym np w celu obsługi popularnych czujników ciśnienia oleju
zintegrowany przekaźnik do sterowania dowolnego obwodu w przyszłości
dodatkowa pamięć danych na pliki, rozbudowane bazę kodów błędów, dodatkowych grafik, logowania
logowanie w tle
gwarancja roszerzona do 36 miesięcy z darmowymi akutalizacjami
Wersja na zamówienie - możliwwe dodatkowe moduły np:
Wewnętrzy czujnik ciśnienia MAP do pamiaru doładowania do 3Bar i podciśnienia dolotu od ~0.15Bar (od 22inHg do 45psi doładowania)
interfejs bluetooth do logowania
szybki GPS z akutalizacją pozycji 10Hz
Inne funkcje do uzgodnienia np. Valentine 1, sterownie N75, sensor zawartośi etanolu w paliwie, szerokopasmowa sonda AFR wraz ze sterownikiem
tutaj strona tego pana
http://www.qmatis.com/pl/devices/menu-v ... -vfiz-audi
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
To co jest na youtube to zupełnie inne rozwiązanie , VFIZ nie oferuje kolorowego FIS do licznika tylko korzysta z wyświetlacza w liczniku ( w C5 nie ma kolorowych tylko czerwone ). Na stronie jest napisane że od rocznika 2000 czyli od liczników z CAN/białym podświetleniem
Poczytaj opisy na youtube - niedługo poda szczegóły i gotowe rozwiązanie do A6 C5 od 2002 roku w górę
Poczytaj opisy na youtube - niedługo poda szczegóły i gotowe rozwiązanie do A6 C5 od 2002 roku w górę
Telefon jest na stronie qmatis.pl
Apropos rosyjskiego wynalazku wygląda zajefajnie tylko to raczej rzeźba,
montaż to dremel/ostre narzędzia i lutowanie kilkunastu kabelków bezpośrednio do płyty głównej licznika...
w praktyce strach coś takiego zrobić, jeździć z tym i jak na to dać gwarancję,
lepiej od razu włożyć iPhonea od razu byłoby z białą ramką... i dopiero jakie możliwości
Urządzenie
Montaż
pozdrawiam
Apropos rosyjskiego wynalazku wygląda zajefajnie tylko to raczej rzeźba,
montaż to dremel/ostre narzędzia i lutowanie kilkunastu kabelków bezpośrednio do płyty głównej licznika...
w praktyce strach coś takiego zrobić, jeździć z tym i jak na to dać gwarancję,
lepiej od razu włożyć iPhonea od razu byłoby z białą ramką... i dopiero jakie możliwości

Urządzenie
Montaż
pozdrawiam
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Kamil_2.7BiT, koledzy ze sportaudi opanowali temat
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=6077&start=45
[ Dodano: 2016-02-13, 16:49 ]
http://www.qmatis.com/pl/hs-menu-for-pr ... z-for-audi

http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=6077&start=45
[ Dodano: 2016-02-13, 16:49 ]
http://www.qmatis.com/pl/hs-menu-for-pr ... z-for-audi
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 674
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Pytanie jakie koszta? I czy do każdej a6 c5 podejdzie?
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy