Witam,
Otóż dzisiaj zapaliłem samochód,chodził sobie na wolnych obrotach bardzo ładnie z 15min i coś mnie naszło,aby dodać gazu.Dodałem do 2tyś i wszystko było w porządku,następnie dodałem do 4.5tyś i wtedy auto zaczęło drgać całe,obroty wróciły do normalnego poziomu,ale jeszcze kilka sekund drgało mocno,ale z sekundy na sekundę coraz mniej,aż ustało.Przedtem z silnikiem problemów nie było.Co to może być?
Pozdrawiam.
[AFN 1.9TDI 110km ] Drgania na postoju i wysokich obrotach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 lut 2016, 12:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podkarpacie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
- kronvwservice
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 05 lut 2016, 07:52
- Lokalizacja: Łomianki
- chris1987
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 196
- Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
- Imię: Krzychu
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sz-N
Miałem toledo AFN i podobne objawy, ale tylko jak silnik był niedogrzany i dostał po garach to nim tak telepało. Nawet jak zgasiłem silnik i odpaliłem to dalej telepał przez 30sec.
Po wyminie rozrządu, oleju i szklanek popychaczy objaw znikł.
Generalnie nie wiem co było dokładna przyczyną. Rozrząd ustawiłem na znaki, wcześniej ktoś wałek rozrządu ustawił na pisaka. Szklanki były miękkie wiec możne się zawory przycinały. Olej wtedy zmieniłem z motula 10w40 na valvoline 5w40.
Po wyminie rozrządu, oleju i szklanek popychaczy objaw znikł.
Generalnie nie wiem co było dokładna przyczyną. Rozrząd ustawiłem na znaki, wcześniej ktoś wałek rozrządu ustawił na pisaka. Szklanki były miękkie wiec możne się zawory przycinały. Olej wtedy zmieniłem z motula 10w40 na valvoline 5w40.
AWX 175KM/380NM
mialem audi a4 ztym silnikiem i podobne objawy z tymze jak sie rozgrzal na wolnych obrotach telepotalo silnikiem od czasu do czasu nie zawsze tak jakby nierowno chodizl a zaczelo sie to od momentu kiedy jechalem na rezerwie i mu wstawilem na rozgrzanym silniku jezdizlem tak rok czasu i nic wiecej z tym sie nie dzialo i sprzedzalem auto z ta usterka...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 lut 2016, 12:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podkarpacie