Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI A6 C6 3.2fsi QUATTRO znika olej

Silniki benzynowe
patryk922411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 08 lis 2015, 21:03
Lokalizacja: ośno lubuskie NL

AUDI A6 C6 3.2fsi QUATTRO znika olej

Post autor: patryk922411 » 05 sty 2016, 19:11

witam zakupiłem audi z półtora miesiąca temu na początek był zmieniony olej na 5w30 castrol pojeździłem trochę po Polsce zrobiłem chyba z 400km potem trasa do Holandii 800km i zapaliła się kontrolka poziomu oleju dolałem olej tak jak powinno być po przejechaniu 50km znowu pokazała się kontrolka i stan na bagnecie jest minimum co doleje do stanu po przejechaniu gdzieś 50 km to zapala się i stan jest na minimum

Ślimak40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 19 gru 2014, 15:14
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ślimak40 » 05 sty 2016, 19:55

Patrzyłeś dobrze czy nie ma żadnego wycieku??

patryk922411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 08 lis 2015, 21:03
Lokalizacja: ośno lubuskie NL

Post autor: patryk922411 » 05 sty 2016, 20:34

po spód auta nie zaglądałem a pod maska nic nie widać
Ślimak40 pisze:Patrzyłeś dobrze czy nie ma żadnego wycieku??

Ślimak40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 19 gru 2014, 15:14
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ślimak40 » 05 sty 2016, 20:36

Zacznij od tego, czy nie cieknie gdzieś od spodu... wcale nie musi być widać z góry...

patryk922411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 08 lis 2015, 21:03
Lokalizacja: ośno lubuskie NL

Post autor: patryk922411 » 11 lut 2016, 12:11

sprawdzałem od dołu nic niema końcówki tłumika są czarne jak nie wycieka to raczej go spala

czy wymiana pierścieni załatwi sprawę czy co innego trzeba by było robić

[ Dodano: 2016-02-11, 12:11 ]
dziś ściągnęła znowu osłonę silnik suchutki brak wycieków jakichkolwiek od spodu
Obrazek
w tym miejscu jest lekki wyciek jak na zdjęciu raczej tamtędy tyle oleju by nie ubyło bo jak nawet to silnik był by cały w oleju

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 11 lut 2016, 14:34

Wykręć świece i zobacz jak wyglądają.Ile autko ma nalatane?Może być odma silnika zawalona...ale prawdopodobnie skończyły się pierścienie albo uszczelniacze zaworowe.Sprawdź ciśnienie na cylindrach...
I od kiedy Ci się to dzieje?

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 11 lut 2016, 21:18

Dziwna sprawa, że brak wycieków. Moim zdaniem gdyby na 50 km zjadał że stanu od max do min, to katalizatory zapchaly by się momentalnie, a za samochodem było by niebiesko i w lusterka nic by nie było widac, tylko dym ze spalonego oleju. Przecież to daje kilka litrów na 1000 km.

patryk922411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 08 lis 2015, 21:03
Lokalizacja: ośno lubuskie NL

Post autor: patryk922411 » 12 lut 2016, 12:32

różnie jest z nią raz weźmie a raz nie
jadąc do pl uzupełniłem olej po przejechaniu 1500km nic nie ubyło

[ Dodano: 2016-02-12, 12:32 ]
kontrolka zapala się prawie zawsze gdzieś po 50km auto postoi sprawdzam olej jest tyle ile powinno być kontrolka gaśnie dalej jeżdżę i znowu zapala sie ale olej jest tak jak ma być czasami dolewam od tego czasu co ją mam to na 7 tysięcy km wlałem jej chyba 3 -4 litry oleju na niebiesko nie kopci po podłączeniu pod kompa to pokazał błąd z katalizatorem prawej głowicy rozrząd był w niej wymieniany cały kompletny bo wcześniej przeskoczył na prawej głowicy ale wszystko zostało naprawione

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 12 lut 2016, 12:54

patryk922411 pisze:różnie jest z nią raz weźmie a raz nie
jadąc do pl uzupełniłem olej po przejechaniu 1500km nic nie ubyło

[ Dodano: 2016-02-12, 12:32 ]
kontrolka zapala się prawie zawsze gdzieś po 50km auto postoi sprawdzam olej jest tyle ile powinno być kontrolka gaśnie dalej jeżdżę i znowu zapala sie ale olej jest tak jak ma być czasami dolewam od tego czasu co ją mam to na 7 tysięcy km wlałem jej chyba 3 -4 litry oleju na niebiesko nie kopci po podłączeniu pod kompa to pokazał błąd z katalizatorem prawej głowicy rozrząd był w niej wymieniany cały kompletny bo wcześniej przeskoczył na prawej głowicy ale wszystko zostało naprawione
Na 7 tyś to i tak za dużo...połowa stanu.Ja w swoim TDI w ogóle nie dolewam od zmiany do zmiany..Może czujnik stanu oleju szwankuje ..Co do błędu katalizatora to może być winny nadmiar zadymienia w prawej głowicy.A tak dokładniej to błąd katalizatora czy sądy lambda?Może brać olej właśnie po stronie prawej głowicy.Sprawdź czy ten błąd nie powrócił..

A na jakim oleju jeździsz?

patryk922411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 08 lis 2015, 21:03
Lokalizacja: ośno lubuskie NL

Post autor: patryk922411 » 12 lut 2016, 13:07

powrócił mam zamiar zwalić prawą głowice i ją dać do sprawdzenia no i zastanawiałem się nad wywaleniem katów nie wiem czy coś to pomoże ale warto chyba spróbować

[ Dodano: 2016-02-12, 13:07 ]
olej 5w30 castrol jak pierwszy raz dolewałem to nie mieli takiego na cepie to dolałem 5w30 valvoline teraz na weekend będę zmieniał olej tylko nie wiem jakim go zalać czy takim samym

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 12 lut 2016, 13:14

patryk922411 pisze:powrócił mam zamiar zwalić prawą głowice i ją dać do sprawdzenia no i zastanawiałem się nad wywaleniem katów nie wiem czy coś to pomoże ale warto chyba spróbować

[ Dodano: 2016-02-12, 13:07 ]
olej 5w30 castrol jak pierwszy raz dolewałem to nie mieli takiego na cepie to dolałem 5w30 valvoline teraz na weekend będę zmieniał olej tylko nie wiem jakim go zalać czy takim samym
Wywalenie katów nie rozwiąże Ci problemu z braniem oleju.A jaki konkretnie masz błąd kata?
Przedmuchów do komory silnika nie masz?
Co do oleju to Castrol czy Valvoline są dobrymi olejami,chociaż ja przeszedłem na Millersa..

patryk922411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 08 lis 2015, 21:03
Lokalizacja: ośno lubuskie NL

Post autor: patryk922411 » 12 lut 2016, 22:37

wiem że wywalenie katów nie załatwi sprawy z braniem oleju ale chodziło mi o oddanie głowicy do sprawdzenia a katy przy okazji wywalić

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 13 lut 2016, 06:31

patryk922411 pisze:wiem że wywalenie katów nie załatwi sprawy z braniem oleju ale chodziło mi o oddanie głowicy do sprawdzenia a katy przy okazji wywalić
Jeżeli nie ma z nimi jakiś większych problemów to ja bym je zostawił.
Jedną głowicę oddajesz do sprawdzenia?
Ja bym zwalił 2 czapy i oddał do sprawdzenia...

patryk922411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 08 lis 2015, 21:03
Lokalizacja: ośno lubuskie NL

Post autor: patryk922411 » 14 lut 2016, 10:36

Robert74 pisze:
patryk922411 pisze:wiem że wywalenie katów nie załatwi sprawy z braniem oleju ale chodziło mi o oddanie głowicy do sprawdzenia a katy przy okazji wywalić
Jeżeli nie ma z nimi jakiś większych problemów to ja bym je zostawił.
Jedną głowicę oddajesz do sprawdzenia?
Ja bym zwalił 2 czapy i oddał do sprawdzenia...
nie mam problemu z katami tylko ten błąd co pokazał się wiec pomyślałem żeby wywalić je może lepiej żeby dwie zwalić głowice jakim olejem ją zalać tym samym cz takim jak ty ?

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 16 lut 2016, 19:02

Chodzi Ci o olej silnikowy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl