Podświetlenie klimatronika wariuje podczas wł. świateł
Podświetlenie klimatronika wariuje podczas wł. świateł
Witam wszystkich forumowiczów przy okazji pierwszego posta.
Mój problem polega na tym,że po włączeniu świateł drogowych wariuje mi podświetlenie panelu klimatronika. Robi się jasniejszy,ciemniejszy,jasniejszy,ciemniejszy nagle pulsuje jak stroboskop, później znowu jasniej,ciemniej… nocą można zwariować od tej dyskoteki.
Reszta podświetlenia ok.
Przerabiał to ktoś?
Z góry dzięki za odp.
Mój problem polega na tym,że po włączeniu świateł drogowych wariuje mi podświetlenie panelu klimatronika. Robi się jasniejszy,ciemniejszy,jasniejszy,ciemniejszy nagle pulsuje jak stroboskop, później znowu jasniej,ciemniej… nocą można zwariować od tej dyskoteki.
Reszta podświetlenia ok.
Przerabiał to ktoś?
Z góry dzięki za odp.
Po dzisiejszych grzebaniach w elektryce samochodowej wykrylem brak masy na przewodzie na niebieskiej kostce licznika. Pin 7 albo 9, niepamietam dokladnie. Idzie on razem z fioletowym z czarnym paskiem do pompy paliwa.
Z opisow rozumiem ze tam powinna byc stala masa? Bo na jednym pinie masa jest, na drugim brak.
Jezeli sie nie myle, to fioletowo-czarnym idzie sygnal licznik-czujnik poz paliwa-i brazowym do masy. Czy dobrze rozumuje?
Gdzie powinien byc punkt masy dla czujnika poziomu paliwa? Bo od kostki przy lewym slupku odchodza brazowe tylko w kierunku licznika i bagaznika.
Jutro dalsza rozbiorka
[ Dodano: 2016-02-12, 17:21 ]
Wyniki prac dnia dzisiejszego.
Pompa paliwa sprawna, czujnik poziomu paliwa także. Przy załadowaniu ok 25litrów pokazuje 140 Ohm, także wynik ok. Chyba byłem tak jako pierwszy w historii samochodu, gruuuba warstwa piasku zbiorniku :D Ta strona świata odpada jako przyczyna.
Kierowałem się także problemem Magnusa, lecz po wypięciu włącznika świateł nadal wskazania na voltomierzu ponad skalą. Również chyba odpada.
Lecz zauważyłem coś innego. Przypadkiem ruszyłem przewodami od licznika i poziom paliwa zaczął wariować. Także chyba pozostanie mi szukanie przyczyny w wiązce licznikowej.
Mam pytanko. Na opisówce pin 7 i 9 są oznaczone jako zacisk 31, czyli masa. Przy 7 jest dopiska sensor earth, natomiast przy 9 load earth. Co to dokładnie oznacza? Bo przy podłączonym liczniku na przewodzie odchodzącym od pinu 7 (albo 9) pojawila się masa, jakby zamykała się przez licznik. Czy dobrze kombinuję?
Natomiast na pinie 8 od czujnika temp cieczy pojawiła się masa
Czyli szukać powodów nieszczęść w wiązce?
VAG pokazuje błąd G2 (zwarcie do masy), brak komunikacji z DTC oraz jakiś błąd w klimatroniku.
Z opisow rozumiem ze tam powinna byc stala masa? Bo na jednym pinie masa jest, na drugim brak.
Jezeli sie nie myle, to fioletowo-czarnym idzie sygnal licznik-czujnik poz paliwa-i brazowym do masy. Czy dobrze rozumuje?
Gdzie powinien byc punkt masy dla czujnika poziomu paliwa? Bo od kostki przy lewym slupku odchodza brazowe tylko w kierunku licznika i bagaznika.
Jutro dalsza rozbiorka

[ Dodano: 2016-02-12, 17:21 ]
Wyniki prac dnia dzisiejszego.
Pompa paliwa sprawna, czujnik poziomu paliwa także. Przy załadowaniu ok 25litrów pokazuje 140 Ohm, także wynik ok. Chyba byłem tak jako pierwszy w historii samochodu, gruuuba warstwa piasku zbiorniku :D Ta strona świata odpada jako przyczyna.
Kierowałem się także problemem Magnusa, lecz po wypięciu włącznika świateł nadal wskazania na voltomierzu ponad skalą. Również chyba odpada.
Lecz zauważyłem coś innego. Przypadkiem ruszyłem przewodami od licznika i poziom paliwa zaczął wariować. Także chyba pozostanie mi szukanie przyczyny w wiązce licznikowej.
Mam pytanko. Na opisówce pin 7 i 9 są oznaczone jako zacisk 31, czyli masa. Przy 7 jest dopiska sensor earth, natomiast przy 9 load earth. Co to dokładnie oznacza? Bo przy podłączonym liczniku na przewodzie odchodzącym od pinu 7 (albo 9) pojawila się masa, jakby zamykała się przez licznik. Czy dobrze kombinuję?
Natomiast na pinie 8 od czujnika temp cieczy pojawiła się masa

VAG pokazuje błąd G2 (zwarcie do masy), brak komunikacji z DTC oraz jakiś błąd w klimatroniku.