Wymiana czy naprawa licznika
Wymiana czy naprawa licznika
Witam.
Mam nastepujacy problem; wskazowki na liczniku mi sie przesunely bo mam tak jak ktos juz na forum pisal ze przy gaszeniu auta wskazowki mocno udezaja w ogranicznik i najprawdopodobniej przesuwaja sie na osi. I tak ladowanie pokazuje mi 16v, temp silnika pokazuje zawyzona, obroty raz pokazuje dobrze a raz zawyzone i wskaznik paliwa czasami szaleje...
Do ww problemow ze wskaznikami dochodzi brak reakcji na manetke tj nie pokazuje spalania ani nic sie nie dzieje kiedy wciskam przycisk na manetce. Tempomat natomiast dziala bez zarzutow.
Wiec prosze o porade czy znacie kogos kto naprawil by mi ten licznik czy moze lepiej kupic uzywke na allegro? Tylko jak to jest z przelozeniem zegarow - czy trzeba bedzie kombinowac z immo badz elektronika ? Posiadam tylko tani kabelek vag kkl.
Zegar to pol fis auto to c5 z 2001r 2.4 benzyna...
Mam nastepujacy problem; wskazowki na liczniku mi sie przesunely bo mam tak jak ktos juz na forum pisal ze przy gaszeniu auta wskazowki mocno udezaja w ogranicznik i najprawdopodobniej przesuwaja sie na osi. I tak ladowanie pokazuje mi 16v, temp silnika pokazuje zawyzona, obroty raz pokazuje dobrze a raz zawyzone i wskaznik paliwa czasami szaleje...
Do ww problemow ze wskaznikami dochodzi brak reakcji na manetke tj nie pokazuje spalania ani nic sie nie dzieje kiedy wciskam przycisk na manetce. Tempomat natomiast dziala bez zarzutow.
Wiec prosze o porade czy znacie kogos kto naprawil by mi ten licznik czy moze lepiej kupic uzywke na allegro? Tylko jak to jest z przelozeniem zegarow - czy trzeba bedzie kombinowac z immo badz elektronika ? Posiadam tylko tani kabelek vag kkl.
Zegar to pol fis auto to c5 z 2001r 2.4 benzyna...
Co do pelnego fisu to u Ciebie dzialaja wszystkie opcje ? Tzn wiem ze cos pokroju poziom plynu do spryskow moze nie pokazywac bo nie bedzie czujnikow itd. Ale spalanie pokazuje ?
Mozesz napisac dokladnie o co chodzi z tymi pinami badz odeslac mnie do odpowiedniego watku ? Kilka juz przeczytalem ale konkretnie nikt nie pisal jak to zrobic.
Zacheciles mnie tym pelnym fisem byc moze wygrzebie pare groszy na taki licznik...
A z podkarpacia ktos zna ewentualnie speca ktory by sie podja wlozenia pelnego fisa do mojego przedlifta ?
Mozesz napisac dokladnie o co chodzi z tymi pinami badz odeslac mnie do odpowiedniego watku ? Kilka juz przeczytalem ale konkretnie nikt nie pisal jak to zrobic.
Zacheciles mnie tym pelnym fisem byc moze wygrzebie pare groszy na taki licznik...
A z podkarpacia ktos zna ewentualnie speca ktory by sie podja wlozenia pelnego fisa do mojego przedlifta ?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
U mnie działa wszystko oprócz komunikatów spalonych żarówek ( mam przekaźnik ale brak chęci dołożenia ) , czujnik poziomu płynu spryskiwaczy dołożyłem.
Tu masz opis genialny: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2434 ... lna-opcja/
W A6 róznica taka tylko że nie trzeba podłączać sygnałów drzwi , sygnał idzie kablem jednym ze sterownika centralnego
Tu masz opis genialny: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2434 ... lna-opcja/
W A6 róznica taka tylko że nie trzeba podłączać sygnałów drzwi , sygnał idzie kablem jednym ze sterownika centralnego
Dzieki za link juz sie zaglebiam w temat 
A ten licznik to obojetnie jaki kupie ? Tj z polifta czy przedlifta bo widze ze sa wersje z analogowym zegarkiem...
Czy sciagales nadkole zeby dostac sie do zbiornika plynu spryskiwaczy ?
No i najwazniejsze; czy sam przeprowadzales adaptacje immo? Wystarczy kabelek vag kkl? Niechcialbym uwalic licznika...

A ten licznik to obojetnie jaki kupie ? Tj z polifta czy przedlifta bo widze ze sa wersje z analogowym zegarkiem...
Czy sciagales nadkole zeby dostac sie do zbiornika plynu spryskiwaczy ?
No i najwazniejsze; czy sam przeprowadzales adaptacje immo? Wystarczy kabelek vag kkl? Niechcialbym uwalic licznika...
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Tak sam , tylko immo z polfisa ( jeager ) odczytal mi spec , z nowego licznika vdo idzie kabelkiem kkl i vageepromprogrameer albo kabelkiem k+can.
Masz polifta więc jedyną opcja licznik poliftowy , no i ty masz już immo3 - na stronie rosstech są opisane procedury adaptacji. Jak vagcom lub vcds nie będzie widział 50 kanału to POLSKI VAG da radę ( u mnie tak było )
Masz polifta więc jedyną opcja licznik poliftowy , no i ty masz już immo3 - na stronie rosstech są opisane procedury adaptacji. Jak vagcom lub vcds nie będzie widział 50 kanału to POLSKI VAG da radę ( u mnie tak było )
Czyli jesli dobrze zroumialem jesli licznik mam jaeger to pinu nie odczytam sam vagepromem i potrzebny bedzie elektryk siedzacy w immo itd A jesli licznik jest VDO to sam sobie poradze z odczytaniem pinu tak ? To o wyciaganie pinu tylko chodzi ?
Reszta nt blokow 60,61,62 juz doczytana a na ross-tech faktycznie jest ladnie opisana sama procedura adaptacji immo 3 takze powinienem sobie poradzic.
Dzieki kolejny raz za pomoc benji oczywiscie klikam pomogl i pozdrwiam!

Reszta nt blokow 60,61,62 juz doczytana a na ross-tech faktycznie jest ladnie opisana sama procedura adaptacji immo 3 takze powinienem sobie poradzic.
Dzieki kolejny raz za pomoc benji oczywiscie klikam pomogl i pozdrwiam!

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
A jeszcze zapytam, mam zamiar zmienic zegary bo slabo fis swieci jak sie rozgrzeje czy latem to juz wogole, a do tego jeszcze swiecacy blad "brems licht", czy jak podlacze nowy zegar i nie zakoduje go jeszcze tylko bedr chcial zobaczyc jak fis swieci i zobaczyc czy nadal swieci blad w liczniku czy tak sie da czy musze ho najpierw zakodowac a potem zobaczyc czy dziala?