Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[INNY] Szarpie na gazie przy 4 tys obr instalacja BRC

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

[INNY] Szarpie na gazie przy 4 tys obr instalacja BRC

Post autor: Dud3k » 13 gru 2015, 10:11

Witajcie.
Mam problem z moja polroczna instalacja BRC.
Otoz szarpie i przerywa przy ok 4 tys obr rozniez na biegu jalowym czuc przerwy po gwaltownym wcisnieciu gazu.

Auto po chipie (ok 2 miesiecy temu) przez pierwszy miesiac nie bylo problemu tylko ost zaczely sie dziac takie cuda.
Swiece wymienilem, wszystkie 4 cewki rowniez (beru) i dalej to samo. Na benzynie chodzi normalnie bledow brak jedynie na lpg jak zacznie przerywac przy 4 tys zaczyna migac chech engine i przewala na benzyne ;/ Z gaziazem sie dogadac nie moge ( twierdzi ze cewki a jak juz ma cos robic przy regulacji to tylko i wylacznie wtedy jak wroce ori softu... )

Z instalki wiem tylko ze mam pomaranczowe wtryski i reduktor 1500- 1600 nie kojarze dokladnie.



Ps brak polskis znakow wina chinskiego fona

vojciechowsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 08 mar 2015, 13:47
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: vojciechowsky » 13 gru 2015, 20:51

Gazownik wie, że był chip z tego, co rozumiem. Jakie błędy Ci wyskakują? Możliwe, że reduktor jest za mały i nie nadąża z dawką przy takim zapotrzebowaniu. Na twoim miejscu spokojnie pogadałbym z gaziarzem i niech Ci to zrobi - wkońcu instalacja jest na gwarancji.
Poprzedni właściciel mojego auta też miał podobne przeboje i jakoś się chłopaki dogadali. Do teraz słyszę od jednego i drugiego 'psioczenie' na siebie na wzajem, ale mi się nie dostaje za żadnego ;)

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 13 gru 2015, 21:32

cze , sprawa prosta , masz zasłaby reduktor gazu nie wyrabia ciśnieniowo ,pewnie masz rurkę 6mm a powinna być 8mm w Twoim przypadku , pewnie masz reduktor do max 150 km a powinieneś mieć minimum kme golda, wiem to bo mam ten sam problem , i będę zmieniał redukktor bo mój KME silver też nie daje rady i wymięka na wysokich obrotach .
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

Post autor: Dud3k » 14 gru 2015, 06:14

Wlasnie w tym problem.ze.bledow brak przynajmniej na zwyklym programie (nie vag) sek w tym ze przed zalozeniem instalki uprzedzalem go ze moj bolid w przyszlosci bedzie mial ok 200km i mial sie do tego stosowac i gadalem z nim wczoraj i mam reduktor 1500mbar ale wysterowany niby na ponad 1600. Fakt po chipie miesiac wszystko bylo ok dopiero teraz tak sie dzieje

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 18 gru 2015, 07:17

Cześć , ja już jestem po wymianie reduktora , audi dostało nowego KME GOLDa z podwójnym zasilaniem na listwę wtrysków BARACUDA , pierwsze odczucia są bardzo pozytywne , już nie szarpie powyżej 4 tys i płynnie przyspiesza w całym zakresie obrotów ,będę miał chwile to zrobię logi i wstawię tu do wglądu :)

Dodam jeszcze że często na gazie i to w czasie kiedy KME Silver nie wyrabiał ciśnieniowo a był już wykręcony na maxa pojawiał się błąd
" system too lean : a to dlatego że brakowało gazu i sonda widziała na ubogo ,teraz nie ma problemu .

Jeśli chodzi o graty : Wtryski Baracuda podwójne zasilanie na listwę , KME Gold , rurka 8mm ,sterownik Stag 300.
Ten zestaw obsługuje moje 1.8t 200 HP
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 18 gru 2015, 08:30

A jakie tam masz wtryski benzynowe? Nie pętlą po chipie? Jak wtryski benzynowe nie będą wyrabiać (mimo iż na benzynie chodzi idealnie) to zapomnij że na gazie będzie idealnie. Nie wiem jak tam jest w brc, być może ma obsługi zapetlen wtryskiwaczy.

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 18 gru 2015, 13:18

Dud3k pisze: mam reduktor 1500mbar ale wysterowany niby na ponad 1600
nie wiem czy dobrze rozumiem , ale czy masz na myśli że ustawił Ci ciśnienie na reduktorze 1.6 bara , jeśli tak to jebni,,j go w łeb ,przy takim ciśnieniu to jest masakra , wtryski nie dadzą rady , poprawne ciśnienie to jest 1 do 1,1 bara i powinien trzymać w całym zakresie obrotów spadki jeśli już to minimalne , mamy silniki TURBO i to podkręcone całość musi być wydolna bo będziesz miał takie efekty jak masz , ja nadal twierdzę że masz zasłałby reduktor , na początku dawał rade ale teraz się ułożył i już nie daje rady po prostu to jest ponad max co on da rade ,ja silwera miałem podkręconego na 1,5 bara i się wysrał też po około miesiącu . Gazownik nie ogarnia tego tematu szukaj kogoś innego.

1 - Jaki masz ten reduktor - model i typ ?
2 - Jakie wtryski , model i typ ?
3- taka rurka od zbiornika do reduktora 6mm czy 8 mm ?
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

Post autor: Dud3k » 05 lut 2016, 07:01

Ee bylem ostatnio walczylem z tym gaziarzem ale dupa nic nie ustawil... musze zerknac w papiery co tam siedzi. Wtryski napewno pomaranczowe brc. Rurka wedlug gaziaza jest 6mm pozniej przechodzi w 8 mm nie wiem czym ma sluzyc taki zabieg.. Najwiekszy provblem w tym ze aby zmienic reduktor i wtryski odrazu trzeba zmieniac jednostke sterujaca co = prsktycznie kosztem calej instalacji ;/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga