Witajcie.
Mam problem z moja polroczna instalacja BRC.
Otoz szarpie i przerywa przy ok 4 tys obr rozniez na biegu jalowym czuc przerwy po gwaltownym wcisnieciu gazu.
Auto po chipie (ok 2 miesiecy temu) przez pierwszy miesiac nie bylo problemu tylko ost zaczely sie dziac takie cuda.
Swiece wymienilem, wszystkie 4 cewki rowniez (beru) i dalej to samo. Na benzynie chodzi normalnie bledow brak jedynie na lpg jak zacznie przerywac przy 4 tys zaczyna migac chech engine i przewala na benzyne Z gaziazem sie dogadac nie moge ( twierdzi ze cewki a jak juz ma cos robic przy regulacji to tylko i wylacznie wtedy jak wroce ori softu... )
Z instalki wiem tylko ze mam pomaranczowe wtryski i reduktor 1500- 1600 nie kojarze dokladnie.
Ps brak polskis znakow wina chinskiego fona
[INNY] Szarpie na gazie przy 4 tys obr instalacja BRC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 08 mar 2015, 13:47
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
Gazownik wie, że był chip z tego, co rozumiem. Jakie błędy Ci wyskakują? Możliwe, że reduktor jest za mały i nie nadąża z dawką przy takim zapotrzebowaniu. Na twoim miejscu spokojnie pogadałbym z gaziarzem i niech Ci to zrobi - wkońcu instalacja jest na gwarancji.
Poprzedni właściciel mojego auta też miał podobne przeboje i jakoś się chłopaki dogadali. Do teraz słyszę od jednego i drugiego 'psioczenie' na siebie na wzajem, ale mi się nie dostaje za żadnego
Poprzedni właściciel mojego auta też miał podobne przeboje i jakoś się chłopaki dogadali. Do teraz słyszę od jednego i drugiego 'psioczenie' na siebie na wzajem, ale mi się nie dostaje za żadnego
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
cze , sprawa prosta , masz zasłaby reduktor gazu nie wyrabia ciśnieniowo ,pewnie masz rurkę 6mm a powinna być 8mm w Twoim przypadku , pewnie masz reduktor do max 150 km a powinieneś mieć minimum kme golda, wiem to bo mam ten sam problem , i będę zmieniał redukktor bo mój KME silver też nie daje rady i wymięka na wysokich obrotach .
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
Wlasnie w tym problem.ze.bledow brak przynajmniej na zwyklym programie (nie vag) sek w tym ze przed zalozeniem instalki uprzedzalem go ze moj bolid w przyszlosci bedzie mial ok 200km i mial sie do tego stosowac i gadalem z nim wczoraj i mam reduktor 1500mbar ale wysterowany niby na ponad 1600. Fakt po chipie miesiac wszystko bylo ok dopiero teraz tak sie dzieje
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Cześć , ja już jestem po wymianie reduktora , audi dostało nowego KME GOLDa z podwójnym zasilaniem na listwę wtrysków BARACUDA , pierwsze odczucia są bardzo pozytywne , już nie szarpie powyżej 4 tys i płynnie przyspiesza w całym zakresie obrotów ,będę miał chwile to zrobię logi i wstawię tu do wglądu
Dodam jeszcze że często na gazie i to w czasie kiedy KME Silver nie wyrabiał ciśnieniowo a był już wykręcony na maxa pojawiał się błąd
" system too lean : a to dlatego że brakowało gazu i sonda widziała na ubogo ,teraz nie ma problemu .
Jeśli chodzi o graty : Wtryski Baracuda podwójne zasilanie na listwę , KME Gold , rurka 8mm ,sterownik Stag 300.
Ten zestaw obsługuje moje 1.8t 200 HP
Dodam jeszcze że często na gazie i to w czasie kiedy KME Silver nie wyrabiał ciśnieniowo a był już wykręcony na maxa pojawiał się błąd
" system too lean : a to dlatego że brakowało gazu i sonda widziała na ubogo ,teraz nie ma problemu .
Jeśli chodzi o graty : Wtryski Baracuda podwójne zasilanie na listwę , KME Gold , rurka 8mm ,sterownik Stag 300.
Ten zestaw obsługuje moje 1.8t 200 HP
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
nie wiem czy dobrze rozumiem , ale czy masz na myśli że ustawił Ci ciśnienie na reduktorze 1.6 bara , jeśli tak to jebni,,j go w łeb ,przy takim ciśnieniu to jest masakra , wtryski nie dadzą rady , poprawne ciśnienie to jest 1 do 1,1 bara i powinien trzymać w całym zakresie obrotów spadki jeśli już to minimalne , mamy silniki TURBO i to podkręcone całość musi być wydolna bo będziesz miał takie efekty jak masz , ja nadal twierdzę że masz zasłałby reduktor , na początku dawał rade ale teraz się ułożył i już nie daje rady po prostu to jest ponad max co on da rade ,ja silwera miałem podkręconego na 1,5 bara i się wysrał też po około miesiącu . Gazownik nie ogarnia tego tematu szukaj kogoś innego.Dud3k pisze: mam reduktor 1500mbar ale wysterowany niby na ponad 1600
1 - Jaki masz ten reduktor - model i typ ?
2 - Jakie wtryski , model i typ ?
3- taka rurka od zbiornika do reduktora 6mm czy 8 mm ?
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
Ee bylem ostatnio walczylem z tym gaziarzem ale dupa nic nie ustawil... musze zerknac w papiery co tam siedzi. Wtryski napewno pomaranczowe brc. Rurka wedlug gaziaza jest 6mm pozniej przechodzi w 8 mm nie wiem czym ma sluzyc taki zabieg.. Najwiekszy provblem w tym ze aby zmienic reduktor i wtryski odrazu trzeba zmieniac jednostke sterujaca co = prsktycznie kosztem calej instalacji
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga