Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6c6 2.0tdi] imbusik

Silniki wysokoprężne
bobby25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 25 wrz 2011, 10:39
Lokalizacja: UK-North West/STG pomorskie

Re: Imbusik

Post autor: bobby25 » 28 sty 2012, 13:48

misiek1503 pisze:bobby25 możesz podać namiary na tego gościa z Rumii.Co to znaczy wałek po regenaracji?
gosc regeneruje walki balansujace tzn robi w nich nowe gniazdo na imbusa jest ono glebsze o 20mm i razem z walkiem balansujacym wkladasz nowego dluzszego imbusa.

wejdz na allegro i poszukaj regeneracja pomp olejowych audi 2.0 tdi jest tego sporo gosc ma kilkanascie aukcji.
890 km Kronach 2005
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->

Safrankowicz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 12 lut 2012, 14:02
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Safrankowicz » 12 lut 2012, 22:31

witam, zaczynam rozglądać się za C6 z 2.0tdi w roczniku 2005-2007, w związku z tym mam kilka pytaĂą:
1. jakie były motory w tych rocznikach w C6? (chodzi mi o typy 2.0tdi),
2. czy przy typie BRE, wystarczy tylko wymienic ten wałek od kolesia z Rumii i problem z napędem pompy znika?
3. czy w innych typach poza BRE sam wałek też wystarczy?
4. jaki jest tak pi razy drzwi koszt wymiany rozrządu w 2.0tdi? (z czesciami i robocizną ale nie w ASO)
5. jaki jest koszt wymiany turbiny w 2.0tdi? (z nową lub regenerowaną i robocizną ale nie w ASO)
6. Jak jest tak w ogóle z awaryjnością tych audików? co je boli najczęściej?

Po przeczytaniu postów wynika, że jak chcę kupić 2.0tdi to na starcie najlepiej wymienic rozrząd, turbinę no i ten napęd pompy poprawić.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Proszę o poradę w kupnie A6 z roku 2005-2007 z silnikiem 2,0 TDI.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 14 lut 2012, 20:40

a po co turbine ???? cena turbawki ja swoja sprzedalem za 650 zł w super stanie
wymieniasz rozrząd to normalne po zakupie nowego auta + olej i filtry
napęd pompy to cena max 2000 zł na taki bez wad.

Awatar użytkownika
baro79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 gru 2012, 19:54
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: baro79 » 11 sty 2013, 21:26

Witam ,
Chce zmienić zbierak pompy oleju ( imbus)u mnie w samochodzie silnik BLB
Moglibyście mi podać jakieś warsztaty które zajmują sie tą wymianą w okolicy Radomia . Chodzi mi o warsztaty które to robią i wiedza jak to zrobić od strony miski olejowej a nie rozkręcali wszystkiego
Prosze o szybką odpowiedź

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 16 gru 2015, 21:18

Chcę zrzucic miskę. Może ktos napisać o tych dwóch śrubkach przy skrzyni biegów?
Jaki rozmiar klucza i jaki tam podejdzie bo dostęp utrudniony.

[ Dodano: 2015-12-16, 21:18 ]
Panowie, dzisiaj była próba zdjęcia miski i nic z tego nie wyszło.
Imbus rozmiar SW5, alee dostepu do tych śrub przy skrzyni nie ma wcale.
Zasłania je kołyska. Czy naprawdę trzeba kołyskę opuszczać?
Proszę o krótki manual.

Flex 78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: Flex 78 » 31 sty 2016, 19:38

Pacific tdi pisze:Chcę zrzucic miskę. Może ktos napisać o tych dwóch śrubkach przy skrzyni biegów?
Jaki rozmiar klucza i jaki tam podejdzie bo dostęp utrudniony.

[ Dodano: 2015-12-16, 21:18 ]
Panowie, dzisiaj była próba zdjęcia miski i nic z tego nie wyszło.
Imbus rozmiar SW5, alee dostepu do tych śrub przy skrzyni nie ma wcale.
Zasłania je kołyska. Czy naprawdę trzeba kołyskę opuszczać?
Proszę o krótki manual.
Kolego jestem może z 2 tygodnie po wymianie i trzeba niestety odsuwać skrzynię, byłem u mechanika podczas wymiany i pokazywał mi te śruby, przy okazji niech ci sprawdzi stan sprzęgła i dwumasy
pozdro

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 03 lut 2016, 20:35

Nie trzeba wcale skrzyni odsuwać. Odkręcasz od spodu poduszki, podwieszasz silnik, opuszczasz kołyskę i dostęp do miski piękny. Musisz mieć imbusa do dwóch śrub przy skrzyni bo są bardzo blisko koła zamachowego. Nie jest tak strasznie. Nie wolno odkręcać kół zębatych, które są na pompie!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga