Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

S6 C5 2003

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gruzin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 10 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Gruzin » 30 sty 2016, 09:08

Kolega miał ten sam przypadek i wyszło ze uszczelka między cylindrami się wypalila

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 30 sty 2016, 12:24

Niech niech ktoś usiądzie za kierownicą i naciska pedał gazu a Ty zobacz czy gruszki pracują

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 30 sty 2016, 19:46

Samochód zgaszony, gruszki w spoczynku, odpalasz i na wolnych obr powinny się wciągnąć
Najprostsza metoda

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 30 sty 2016, 19:53

Co oczywiście nie oznacza, że klapy w kolektorze też się zamykają wtedy :) Mogą być urwane w środku.

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 30 sty 2016, 20:04

Malo prawdopodobne
Wczoraj akurat robilem te klapy w A8 D2 wersja 40V 310KM
Zastaly sie zaraz pod ta sprezyna co dzwigienka jest zamocowana

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 30 sty 2016, 20:04

Hmm.. równiez tak może być. Bez ściągania kolektora się nie dowiemy.

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 31 sty 2016, 16:48

kuki_wml pisze:Klapy i zmienna faza Ci działają?
Możesz zrobić logi 002,090,093 to porownalbym ze swoją ;)
Gruszki działają na postoju, sprawdzone wizualnie.

Logi zrobiłem, ale miałem problem ze zrobieniem niższych partii obrotów i dopiero tabelka na samym dole to sąlogi z 3 biegu:
http://vaglog.pl/log_248253.html

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 31 sty 2016, 17:14

Rozrzad masz sporo.rozjechany ale zmienna.faza widac dziala prawidlowo
Maks odczyt z przeplywki zlapales 245g/s co po przeliczeniu daje tworetycznie ~306km wiec calkiem blisko wyniku z hamowni
Tylko chyba nie szedles pelnym ciagiem
Ja u siebie zalogowalem maks 272g/s

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 31 sty 2016, 20:04

Rozrząd rozjechany między głowicami? Na jednej głowicy przestawiony o ząbek/dwa czy jak? :)

Jechałem z pedałem w podłodze, przepływka ma może z rok.

[ Dodano: 2016-01-31, 20:04 ]
Kilka fotek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 31 sty 2016, 20:30

Możesz zrobić logi dla 95 grupy tam pokazuje podajrze czy pracują elektrozawory od gruszek. A tak przy okazji co oznaczają te on i off?

[ Dodano: 2016-01-31, 20:30 ]
Tutaj jeden użytkownik opisuje swój pomiar na hamowni itp. ank-42-340-km-brak-4-cylindra-po-zmiani ... 458,75.htm

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 31 sty 2016, 20:51

No ze ecu wysterowuje cewki w nastawnikach w celu przestawienia walka ssacego

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 31 sty 2016, 21:12

@kuki_wml rozjechanie rozrządu widać w grupie 093? Co by trzeba żeby to poprawić - zrzucić koła i ustawić od nowa na blokadach?

@pavel44 - wydaje mi się, że elektrozawory działają na 100% bo widać jak gruszki się ściągają po odpaleniu i potem otwierają przy daniu w palnik. Nie wiem tylko, czy mechanicznie są podłączone do klap :) Bo ten spadek w okolicach 5000 to mogłaby być druga klapa nie otwierająca się przy 5200 jak powinna.

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 31 sty 2016, 21:38

Swego czasu jak robiłem u siebie podciśnienia to interesowałem się tematem. Ogólnie sprawa jest bardziej skomplikowana. Oprócz klap w docie jest jeszcze jedna klapka.. w filtrze powietrza, przez którą dostaje się dodatkowe powietrze powyżej 5000 obr <bezradny> ale jak to działa tego nie wiem. Tu jeszcze masz opis z zagranicznego forum o identycznej przypadłości http://www.audizine.com/forum/showthrea ... hesitation

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 01 lut 2016, 08:36

Tak trzeba zdjac kola z walkow i jeszcze raz ustawic.
Co.do tej klapy w puszcze.filtra to.ona.chyba.na.ssaniu sie zalacza zeby zaciagal cieple powietrze znad kolektora wydechowego

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 01 lut 2016, 09:15

A, to jak w Polonezie przełącznik lato/zima :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga