2,5 ; 180KM, zapowietrza się
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Nie śrubka tylko zaworek, przy nim kostka elektryczna i wężyk gumowy. Tak na dobrą sprawę to nie wiem jak jest w dislu ale w benzynie jest na 100% chyba evap się to nazywa, ogólnie ma usuwać opary z układu paliwowego
Spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa, jak zasyczy to znak że zbiornik się zapowietrza, możesz korek zostawić nie dokręcony i zobaczysz czy jest różnica
Spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa, jak zasyczy to znak że zbiornik się zapowietrza, możesz korek zostawić nie dokręcony i zobaczysz czy jest różnica
pomoc
witam podepne sie do tematu poniewaz tez mam problem z zapowietrzeniem auta po kilku godzinach postoju cierzko odpala i uklad paliwa jest zapowietrzony
na komputerze odczytalem takie bledy :
00542 czujnik wzniesienia iglicy
01441 czujnik braku paliwa g210
00550 regulacja rozpoczecia wtrysku
01376 sygnal obrotowy dla pompy wtryskowej
01318 jednostka sterujaca dla pompy wtryskowej j399
prosze o pomoc
na komputerze odczytalem takie bledy :
00542 czujnik wzniesienia iglicy
01441 czujnik braku paliwa g210
00550 regulacja rozpoczecia wtrysku
01376 sygnal obrotowy dla pompy wtryskowej
01318 jednostka sterujaca dla pompy wtryskowej j399
prosze o pomoc
Tomasz821
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Tomasz821 to chyba się nazywa śmierć ,pierwsze zacznij od pływaka w baku i dokładnie obejrzyj przewody paliwa od baku do filtra (a szczególnie ten odcinek nad tylną belką nad plastikową osłoną u mnie tam przerdzewiał) drugie wtryski sprawdź i pewnie sterujący do wymiany ,i pompa do regeneracji bo zatarty tłoczek i padła z tego powodu elektronika (nie będzie tanio )
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi
- kronvwservice
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 05 lut 2016, 07:52
- Lokalizacja: Łomianki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 08 gru 2014, 22:40
- Lokalizacja: szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 08 gru 2014, 22:40
- Lokalizacja: szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Jesteś pewien kolego że nie ma? ....
Na filtrze paliwa jest coś co fachowo nazywa się chyba "zawór regulacyjny". W zbiorniku zaworek zwrotny. Na pewno dobrze trzeba Po sprawdzać cały ukł paliwowy, gdzieś bierze lewe powietrze. Niby najczęstszą przyczyną jest filtr paliwowy, wężyki przelewowe, wtryskiwacze no i sama pompa
Na filtrze paliwa jest coś co fachowo nazywa się chyba "zawór regulacyjny". W zbiorniku zaworek zwrotny. Na pewno dobrze trzeba Po sprawdzać cały ukł paliwowy, gdzieś bierze lewe powietrze. Niby najczęstszą przyczyną jest filtr paliwowy, wężyki przelewowe, wtryskiwacze no i sama pompa
panowie odnosnie regeneracji pompy odradzam serwis bosch Szczecin kijewo.
audi a6c5 2,5 2001r. pewnego dnia nie odpalilo na parkingu , laweta mechanik.
renomowany zaklad ' redy car ' diagnoza spalona pompka w zbiorniku.
Wymienili pompke oddali auto , na drugi dzien to samo , nie odpala.
Zawrotka na warsztat , diagnoza nowa pompka z usterka fabryczna , wymienili.
Na drugi dzien to samo. Moze jednak oddac do serwisu???
Izapadła decyzja serwis bosch Szczecin kijewo.
Pan serwisant po ogledzinach stwierdzil ze weze przy zbiorniku odwrotnie zalozone , pozamienial i skasowal 300zł. Ale wystapił problem auto na serwisie po godzinie pracy umarlo.
Diagnoza? uszkodzona pompa vp44. bład 59. To co regenerujemy? Będzie pan zadowolony.
Demontarz / montarz pompy 800zł regeneracja 3200zl. Audi zagadalo. i tak przez jeden dzien. Na drugi dzien nie odpalilo. Paliwo sie cofnelo. Zawrotka na serwis. 3 dni pan mechanik myslal i myslal i obserwowal i wydumal ze w zbiorniku kosz nie szczelny. Wiec uszczelnil i oddal lalunie. Na drugi dzien to samo paliwo sie cofnelo. I tak stoi autko pod domem i mysle czy moze nie pozakladac elektrozawowkow przy zbiorniku i to problem powinno rozwiazac. tylko nie bardzo wiem gdzie w Szczecinie moge dostac takie cos???
[ Dodano: 2016-04-08, 15:27 ]
Panowie odnosnie regeneracji pompy odradzam serwis bosch Szczecin kijewo.
audi a6c5 2,5 2001r. pewnego dnia nie odpaliło na parkingu , laweta mechanik.
renomowany zakład ' redy car ' diagnoza spalona pompka w zbiorniku.
Wymienili pompkę oddali auto , na drugi dzień to samo , nie odpala.
Nawrotka na warsztat , diagnoza nowa pompka z usterka fabryczna , wymienili.
Na drugi dzień to samo. Moze jednak oddac do serwisu???
I zapadła decyzja serwis bosch Szczecin kijewo.
Pan serwisant po oględzinach stwierdził ze węzę przy zbiorniku odwrotnie założone , pozamieniał i skasował 300zł. Ale wystąpił problem auto na serwisie po godzinie pracy umarło.
Diagnoza? uszkodzona pompa vp44. bład 59. To co regenerujemy? Będzie pan zadowolony.
Demontaż / montaż pompy 800zł regeneracja 3200zl. Audi zagadało. i tak przez jeden dzień. Na drugi dzień nie odpaliło. Paliwo się cofnęło. Nawrotka na serwis. 3 dni pan mechanik myślał i myślał i obserwował i wydumał ze w zbiorniku kosz nie szczelny. Wiec uszczelnił i oddal lalunie. Na drugi dzień to samo paliwo sie cofnęło. I tak stoi autko pod domem i myślę czy możE nie pozakładać elektrozawowkow przy zbiorniku i to problem powinno rozwiazac. tylko nie bardzo wiem gdzie w Szczecinie moge dostac takie cos???

audi a6c5 2,5 2001r. pewnego dnia nie odpalilo na parkingu , laweta mechanik.
renomowany zaklad ' redy car ' diagnoza spalona pompka w zbiorniku.
Wymienili pompke oddali auto , na drugi dzien to samo , nie odpala.
Zawrotka na warsztat , diagnoza nowa pompka z usterka fabryczna , wymienili.
Na drugi dzien to samo. Moze jednak oddac do serwisu???
Izapadła decyzja serwis bosch Szczecin kijewo.
Pan serwisant po ogledzinach stwierdzil ze weze przy zbiorniku odwrotnie zalozone , pozamienial i skasowal 300zł. Ale wystapił problem auto na serwisie po godzinie pracy umarlo.
Diagnoza? uszkodzona pompa vp44. bład 59. To co regenerujemy? Będzie pan zadowolony.
Demontarz / montarz pompy 800zł regeneracja 3200zl. Audi zagadalo. i tak przez jeden dzien. Na drugi dzien nie odpalilo. Paliwo sie cofnelo. Zawrotka na serwis. 3 dni pan mechanik myslal i myslal i obserwowal i wydumal ze w zbiorniku kosz nie szczelny. Wiec uszczelnil i oddal lalunie. Na drugi dzien to samo paliwo sie cofnelo. I tak stoi autko pod domem i mysle czy moze nie pozakladac elektrozawowkow przy zbiorniku i to problem powinno rozwiazac. tylko nie bardzo wiem gdzie w Szczecinie moge dostac takie cos???




[ Dodano: 2016-04-08, 15:27 ]
Panowie odnosnie regeneracji pompy odradzam serwis bosch Szczecin kijewo.
audi a6c5 2,5 2001r. pewnego dnia nie odpaliło na parkingu , laweta mechanik.
renomowany zakład ' redy car ' diagnoza spalona pompka w zbiorniku.
Wymienili pompkę oddali auto , na drugi dzień to samo , nie odpala.
Nawrotka na warsztat , diagnoza nowa pompka z usterka fabryczna , wymienili.
Na drugi dzień to samo. Moze jednak oddac do serwisu???
I zapadła decyzja serwis bosch Szczecin kijewo.
Pan serwisant po oględzinach stwierdził ze węzę przy zbiorniku odwrotnie założone , pozamieniał i skasował 300zł. Ale wystąpił problem auto na serwisie po godzinie pracy umarło.
Diagnoza? uszkodzona pompa vp44. bład 59. To co regenerujemy? Będzie pan zadowolony.
Demontaż / montaż pompy 800zł regeneracja 3200zl. Audi zagadało. i tak przez jeden dzień. Na drugi dzień nie odpaliło. Paliwo się cofnęło. Nawrotka na serwis. 3 dni pan mechanik myślał i myślał i obserwował i wydumał ze w zbiorniku kosz nie szczelny. Wiec uszczelnił i oddal lalunie. Na drugi dzień to samo paliwo sie cofnęło. I tak stoi autko pod domem i myślę czy możE nie pozakładać elektrozawowkow przy zbiorniku i to problem powinno rozwiazac. tylko nie bardzo wiem gdzie w Szczecinie moge dostac takie cos???




Witam a6 c5 quattro 2004r. Poznań. Nie chcę zakładć nowego tematu. Koledzy mam problem z odpalaniem auta po nocy tylko raz i zaś cały dzień jest pięknie . Najbardziej dzieje się to zimą , latem zero problemów . Przebiera 3 może 5 sekund biały dym po czym jest ok. Wymieniłem świece , drugi filtr paliwa , zaworek na filtrze z aso , akumulator , regeneracja rozrusznika , wężyki przelewowe, zawór na pompie vp44 z podkładkami , na vagu zero błędów . I pompa po regeneracji w autoryzowanym serwisie bosch w Poznaniu gdzie byłem cztery razy u nich z tym problemem nawet auto zostawiałem i oni problemu nie widzą. Pompa robiona przez przypadek ( inny sprawa) między filtrem a pompą w przezroczystym wężu zero powietrza. Jak auto kupowałem przy minus 4 stopniach odpalał pięknie równo i wydaje mi się , że problem pojawił się po ich regeneracji (przepraszam ale na ten serwis patrzeć już nie mogę ) przepraszam za bałagan ale nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić , zrobić.
[ Dodano: 2016-05-17, 20:01 ]
Witam koledzy , chciałem powiedzieć koledzy że po długich walkach z odpalaniem auta znalazłem swoje rozwiązanie. Okazało się że na trzech świecach były znaczne przedmuchy i były nie dokońca wkręcone. Teraz zrobione wszyskie gwinyty plus dwa helikole , nowe świece beru i auta nie poznaje , zakochałem się na nowo we v6 . Silnik pracuje ciszej ,lepiej się zbiera i równe obroty przy odpalaniu. A świece wymieniane w styczniu tego roku na febi przez mojego tatę
Najważniejsze , że jest ok 
[ Dodano: 2016-05-17, 20:01 ]
Witam koledzy , chciałem powiedzieć koledzy że po długich walkach z odpalaniem auta znalazłem swoje rozwiązanie. Okazało się że na trzech świecach były znaczne przedmuchy i były nie dokońca wkręcone. Teraz zrobione wszyskie gwinyty plus dwa helikole , nowe świece beru i auta nie poznaje , zakochałem się na nowo we v6 . Silnik pracuje ciszej ,lepiej się zbiera i równe obroty przy odpalaniu. A świece wymieniane w styczniu tego roku na febi przez mojego tatę

