Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

2,5 ; 180KM, zapowietrza się

Silniki wysokoprężne
krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 24 sty 2016, 21:40

Nie śrubka tylko zaworek, przy nim kostka elektryczna i wężyk gumowy. Tak na dobrą sprawę to nie wiem jak jest w dislu ale w benzynie jest na 100% chyba evap się to nazywa, ogólnie ma usuwać opary z układu paliwowego
Spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa, jak zasyczy to znak że zbiornik się zapowietrza, możesz korek zostawić nie dokręcony i zobaczysz czy jest różnica

Tomasz822
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 24 sty 2016, 13:20
Lokalizacja: Żary

pomoc

Post autor: Tomasz822 » 29 sty 2016, 15:42

witam podepne sie do tematu poniewaz tez mam problem z zapowietrzeniem auta po kilku godzinach postoju cierzko odpala i uklad paliwa jest zapowietrzony
na komputerze odczytalem takie bledy :
00542 czujnik wzniesienia iglicy
01441 czujnik braku paliwa g210
00550 regulacja rozpoczecia wtrysku
01376 sygnal obrotowy dla pompy wtryskowej
01318 jednostka sterujaca dla pompy wtryskowej j399



prosze o pomoc
Tomasz821

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 29 sty 2016, 19:42

Tomasz821 to chyba się nazywa śmierć ,pierwsze zacznij od pływaka w baku i dokładnie obejrzyj przewody paliwa od baku do filtra (a szczególnie ten odcinek nad tylną belką nad plastikową osłoną u mnie tam przerdzewiał) drugie wtryski sprawdź i pewnie sterujący do wymiany ,i pompa do regeneracji bo zatarty tłoczek i padła z tego powodu elektronika (nie będzie tanio )
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

Tomasz822
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 24 sty 2016, 13:20
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tomasz822 » 05 lut 2016, 14:18

ale na pelnym baku paliwa jest dobrze nie zapowietrza sie

[ Dodano: 2016-02-05, 14:18 ]
PomPa działa wtrysk wymieniony ale auto w dalszym ciągu się zapowietrza węże są dobre poprzedni właściciel muwilas ze auto zaczęło się zapowietrzac jak wymienili filtr powietrza
Tomasz821

Awatar użytkownika
kronvwservice
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 05 lut 2016, 07:52
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: kronvwservice » 05 lut 2016, 14:55

witam , zbiornik ma dwie komory sprawdż obydwa pływaki , może być jeden uszkodzony i stąd ten problem , przy pełnym zbiorniku będzie ok.

dragonek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 08 gru 2014, 22:40
Lokalizacja: szczecin

Post autor: dragonek80 » 08 lut 2016, 14:12

po założeniu zaworka zwrotnego na ten przeźroczysty wężyk paliwo już nie ucieka, trzyma i można odpalić auto po nocy nawet postawione silnikiem pod górkę.

co może być że ucieka za to z filtra paliwa do baku ?

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 08 lut 2016, 14:47

Zawór zwrotny w pompie, zaworek w obudowie filtra paliwa, zużyta pompa paliwa, przewody paliwowe -sprawdzić czy gdzieś nie są zapocone, łącznie z przelewowymi. Ogólnie zrobiłeś tak jak napisałem na początku, można na tym jeździć.

dragonek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 08 gru 2014, 22:40
Lokalizacja: szczecin

Post autor: dragonek80 » 08 lut 2016, 18:25

ciekawe tylko jak taki dodatkowy zaworek długo wytrzyma ? wiem że to tylko takie tymczasowe rozwiązanie problemu

gdzie można dostać takie wężyki przelewowe oprócz ASO?

nadyb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 09 mar 2014, 09:36
Lokalizacja: Jeżów Sudecki

Post autor: nadyb » 08 lut 2016, 18:59

Oryginalnie w instalacji nie ma żadnego zaworka zwrotnego. Jeśli gdziekolwiek jest jakaś nieszczelność to zawsze zaciąga nią powietrze powodując uciekanie paliwa. A więc na próżno można szukać pocenia się.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.:)

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 08 lut 2016, 21:34

Jesteś pewien kolego że nie ma? ....
Na filtrze paliwa jest coś co fachowo nazywa się chyba "zawór regulacyjny". W zbiorniku zaworek zwrotny. Na pewno dobrze trzeba Po sprawdzać cały ukł paliwowy, gdzieś bierze lewe powietrze. Niby najczęstszą przyczyną jest filtr paliwowy, wężyki przelewowe, wtryskiwacze no i sama pompa

adams1142
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 07 mar 2016, 05:20
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: adams1142 » 08 kwie 2016, 15:27

panowie odnosnie regeneracji pompy odradzam serwis bosch Szczecin kijewo.
audi a6c5 2,5 2001r. pewnego dnia nie odpalilo na parkingu , laweta mechanik.
renomowany zaklad ' redy car ' diagnoza spalona pompka w zbiorniku.
Wymienili pompke oddali auto , na drugi dzien to samo , nie odpala.
Zawrotka na warsztat , diagnoza nowa pompka z usterka fabryczna , wymienili.
Na drugi dzien to samo. Moze jednak oddac do serwisu???
Izapadła decyzja serwis bosch Szczecin kijewo.
Pan serwisant po ogledzinach stwierdzil ze weze przy zbiorniku odwrotnie zalozone , pozamienial i skasowal 300zł. Ale wystapił problem auto na serwisie po godzinie pracy umarlo.
Diagnoza? uszkodzona pompa vp44. bład 59. To co regenerujemy? Będzie pan zadowolony.
Demontarz / montarz pompy 800zł regeneracja 3200zl. Audi zagadalo. i tak przez jeden dzien. Na drugi dzien nie odpalilo. Paliwo sie cofnelo. Zawrotka na serwis. 3 dni pan mechanik myslal i myslal i obserwowal i wydumal ze w zbiorniku kosz nie szczelny. Wiec uszczelnil i oddal lalunie. Na drugi dzien to samo paliwo sie cofnelo. I tak stoi autko pod domem i mysle czy moze nie pozakladac elektrozawowkow przy zbiorniku i to problem powinno rozwiazac. tylko nie bardzo wiem gdzie w Szczecinie moge dostac takie cos??? :| :| :| :|

[ Dodano: 2016-04-08, 15:27 ]
Panowie odnosnie regeneracji pompy odradzam serwis bosch Szczecin kijewo.
audi a6c5 2,5 2001r. pewnego dnia nie odpaliło na parkingu , laweta mechanik.
renomowany zakład ' redy car ' diagnoza spalona pompka w zbiorniku.
Wymienili pompkę oddali auto , na drugi dzień to samo , nie odpala.
Nawrotka na warsztat , diagnoza nowa pompka z usterka fabryczna , wymienili.
Na drugi dzień to samo. Moze jednak oddac do serwisu???
I zapadła decyzja serwis bosch Szczecin kijewo.
Pan serwisant po oględzinach stwierdził ze węzę przy zbiorniku odwrotnie założone , pozamieniał i skasował 300zł. Ale wystąpił problem auto na serwisie po godzinie pracy umarło.
Diagnoza? uszkodzona pompa vp44. bład 59. To co regenerujemy? Będzie pan zadowolony.
Demontaż / montaż pompy 800zł regeneracja 3200zl. Audi zagadało. i tak przez jeden dzień. Na drugi dzień nie odpaliło. Paliwo się cofnęło. Nawrotka na serwis. 3 dni pan mechanik myślał i myślał i obserwował i wydumał ze w zbiorniku kosz nie szczelny. Wiec uszczelnił i oddal lalunie. Na drugi dzień to samo paliwo sie cofnęło. I tak stoi autko pod domem i myślę czy możE nie pozakładać elektrozawowkow przy zbiorniku i to problem powinno rozwiazac. tylko nie bardzo wiem gdzie w Szczecinie moge dostac takie cos??? :| :| :| :|

krych1983
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 06 sty 2016, 17:15
Lokalizacja: Poznań

Post autor: krych1983 » 17 maja 2016, 20:01

Witam a6 c5 quattro 2004r. Poznań. Nie chcę zakładć nowego tematu. Koledzy mam problem z odpalaniem auta po nocy tylko raz i zaś cały dzień jest pięknie . Najbardziej dzieje się to zimą , latem zero problemów . Przebiera 3 może 5 sekund biały dym po czym jest ok. Wymieniłem świece , drugi filtr paliwa , zaworek na filtrze z aso , akumulator , regeneracja rozrusznika , wężyki przelewowe, zawór na pompie vp44 z podkładkami , na vagu zero błędów . I pompa po regeneracji w autoryzowanym serwisie bosch w Poznaniu gdzie byłem cztery razy u nich z tym problemem nawet auto zostawiałem i oni problemu nie widzą. Pompa robiona przez przypadek ( inny sprawa) między filtrem a pompą w przezroczystym wężu zero powietrza. Jak auto kupowałem przy minus 4 stopniach odpalał pięknie równo i wydaje mi się , że problem pojawił się po ich regeneracji (przepraszam ale na ten serwis patrzeć już nie mogę ) przepraszam za bałagan ale nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić , zrobić.

[ Dodano: 2016-05-17, 20:01 ]
Witam koledzy , chciałem powiedzieć koledzy że po długich walkach z odpalaniem auta znalazłem swoje rozwiązanie. Okazało się że na trzech świecach były znaczne przedmuchy i były nie dokońca wkręcone. Teraz zrobione wszyskie gwinyty plus dwa helikole , nowe świece beru i auta nie poznaje , zakochałem się na nowo we v6 . Silnik pracuje ciszej ,lepiej się zbiera i równe obroty przy odpalaniu. A świece wymieniane w styczniu tego roku na febi przez mojego tatę ;/ Najważniejsze , że jest ok :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja