Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[BDV 2.4 170 KM] Błedy zapłonów.

Silniki benzynowe
Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

[BDV 2.4 170 KM] Błedy zapłonów.

Post autor: Bagzz » 26 sty 2016, 11:14

Witam,
ostatnio pojawiły mi się następujące błędy:
16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0431 - 35-00 - -
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean
P1138 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0421 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent

Błedy pojawiły się podczas wyprzedzania na LPG. Najpierw zaświecił się check engine i mrygał przez jakiś czas po czym zgasł i zapalił się na stałe po ok. 30km.
Samochód przy obrotach ok. 1,5k - 2k delikatnie szarpał.
Po wystudzeniu szarpanie ustąpiło i przez kolejne 160km nie pojawiło się ponownie.
Tłumaczyłem te błędy ale jestem jeszcze nie doświadczony w tych kwestiach i proszę o łopatologiczne wytłumaczenie.

Dziękuję za wytłumaczenie i wyrozumiałość.

Pozdrawiam
B

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 26 sty 2016, 11:43

Co jest w bloku pomiarowym 32?
Prawdopodobnie gaz do ustawienia.

Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Bagzz » 26 sty 2016, 11:50

Dodatkowo z tego co wiem to mam prawdopodobnie zepsutą jedną sonde lambda która odpowiada za 4 , 5 , 6 wtrysk tak powiedział mi gazownik.
Widziałem na wykresie ,że rzeczywiście podaje na tych wtryskach więcej paliwa.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 26 sty 2016, 12:15

jak jest za ubogo to i bedą zapłony wypadać ;)


Pokasuj błędy i zobacz co na PB wyskoczy.

Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Bagzz » 26 sty 2016, 12:21

jakubczyk_7 pisze:Co jest w bloku pomiarowym 32?
Prawdopodobnie gaz do ustawienia.
Jak sprawdzić zawartość bloku pomiarowego 32?

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 26 sty 2016, 12:32

Podpinasz vaga,wchodzisz w silnik i potem w bloki pomiarowe i tam wpisujesz 032 i go

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 26 sty 2016, 12:36

i będzie wszystko na +25 pewno

Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Bagzz » 27 sty 2016, 09:38

bendzji pisze:i będzie wszystko na +25 pewno
Nie wiem co to znaczy,że wszystko na +25 :)

W linkach logi

http://speedy.sh/ZYzgX/LOG-01-032-xxx-xxx.csv

http://speedy.sh/5aujc/LOG-01-032-xxx-xx2.csv

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 sty 2016, 10:16

Wrzuć logi na vaglog

Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Bagzz » 27 sty 2016, 10:25


Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 sty 2016, 10:31

Na jałowym spoko, ale pod obciążeniem druga głowica idzie na ubogo. Zrób loga jeszcze 033 jak dasz radę.

Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Bagzz » 27 sty 2016, 11:14


Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 sty 2016, 11:27

jestes w stanie powiedzieć co się stało w 50 sekundzie że było za ubogo ( korekty poszły na +15 ) na Banku 2 ( głowica od kierowcy ) ? To jest na LPG czy PB? Auto w pełni rozgrzane?

Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Bagzz » 27 sty 2016, 11:30

Nie auto nie w pełni rozgrzane, prawdopodobie przełączyło się a LPG.

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 27 sty 2016, 11:39

To może warto siè tą sondą zająć . Jak wyeliminujesz wadliwy sprzęt to potem będzie trochę łatwiej zdiagnozować. Cyl. 456 to jest właśnie ten od kierowcy na którym jest ubogo.

[ Dodano: 2016-01-27, 11:39 ]
To trzeba na ciepło robiće <rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja