17748Czujnik obrotów silnika 2.7 T 230KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 sty 2016, 08:09
- Lokalizacja: SH
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jak bezpiecznik cały to może przekaznik. Chyba w vagu w procedurach szło zastartować pompę sai. Może jest spalona. Pomijając to ważne żeby węże były całe. Ja wywaliłem pompę i zaslepiłem przewód. Nie zawracam sobie tym głowy. Czeka z z tego powodu mi nie wywala 
na zdjeciu zaslepiłem przewód idący do pompy a pompę do kosza

na zdjeciu zaslepiłem przewód idący do pompy a pompę do kosza

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 sty 2016, 08:09
- Lokalizacja: SH
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Jak Ci szkoda 500 zł to polecam lekturę - http://s4wiki.com/wiki/Tuning i http://www.nefariousmotorsports.com/forum/ znajdziesz tam rozwiązanie