[ TIP+Q] Falujace obroty po zwolnieniu do 40-50
[ TIP+Q] Falujace obroty po zwolnieniu do 40-50
Witam, mam problem z autem. silnik pracuje rowno jak jade to przyspiesza poprawnie, lecz mam dziwne falujace obroty jak zwolnie z wiekszej predkosci np do 40 i jade ze stało predkosci to silnikowi faluja obroty ale jak zmnienie bieg w tipie na nizszy to przestaje, zastanawiam sie na wymiana oleju w skrzyni. 50 tys mam przejechane na oleju. Prosze o jakies sugestie drazni mnie to jak faluje bo to dziwne....
pozdr
Sebastian
pozdr
Sebastian
Kolego takie same miałeś objaw, możesz opisać co się działo u ciebie.Arekbtm pisze:Wymieniłem konwerter na nowy, olej filtr i uszczelniacze, koszt 3,800 w ASB Palka Mysłowice.
Dają 12 miesięcy gwarancji, Wszystkie objawy znikły.
ja narazie to znalezlem gdzie regenereuja konwenter i daja 3 lata gwarancji na niego a olej to wedlug Elsy z moim mechanikiem zrobie. tylko nie chce rozbierać i dawać 2 tys a nie pomoże bo mam ponoć 170 tys.
Powiem Ci, że dużo też już przeczytałem tematów... Jak nie wtryskiwacze to pompa, to zaś całą skrzynia wysiada itd itd. Moje objawy były takie że jak był całkiem zimny silnik nic się nie działo, tylko jak dostał już temp powyżej 50 C. Trzymając gaz na obrotach 1600-2000 czyli tak lekko zaczynały się drgania (tak jak byś przejeżdżał przez paski ostrzegawcze na jezdni) przy biegach 3 na 4 i 4 na 5 a szczególnie było czuć jak pod górkę gdzieś (większe obciążenie). No i te falowanie na 4,5,6 biegu. Większość jednak wskazywała że to konwerter. Dałem do tego serwisu co pisałem, no i od razu inne auto
Nie wiem czy rzeczywiste opłaca się regenerowany konwerter, też już kilka opinii o tym słyszałem, ale to już twój wybór
Nie wiem czy rzeczywiste opłaca się regenerowany konwerter, też już kilka opinii o tym słyszałem, ale to już twój wybór
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga