Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] Przepływomierz

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

[ AFB 2.5 150 KM] Przepływomierz

Post autor: Daniel1555 » 17 sty 2016, 17:12

Witam moja przepływka pokazuje ok 380 do 430 mg/skok ma drugą pokazuje więcej 380 do 500 mg/skok ale jak odepnę pokazuje stałe 570mg/skok ,czyli obie przepływki okłamują ,mam pytanko ,czy ktoś mógłby sprawdzić ile pokazuje przepływka w waszych autach ,i czy zna ktoś wartości jakie powinny być na kostce między pinami od przepływki

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 18 sty 2016, 09:38

Cześć kolego na tej stronie masz wartości jakie cie interesują a odnośnie wskazan jakie być powinny to nie pomoge bo sam mam problemy z przeplywka która zakupiłem w serwisie auto dalej nie ma mocy http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 27&t=61907

nadyb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 09 mar 2014, 09:36
Lokalizacja: Jeżów Sudecki

Post autor: nadyb » 18 sty 2016, 17:29

Powiedz jeszcze co jest w tym samym czasie w kanale 11 czyli jeszcze raz sprawdź kanał 3 i 11. A tak w ogóle to przepływke się sprawdza w logach dynamicznych.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.:)

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 18 sty 2016, 20:45

możliwe że jakaś nieszczelność jest w układzie dolotowym->doładowania (turbina->intercooler->kolektor ssący)
może być też zacięty EGR tzn. otwarty
i nie ma bata że co innego;)

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 18 sty 2016, 23:03

nie mam nie szczelności w układzie dolotowym turbo pompuje ponad 2bar ,a przepływka jest przecież przed turbo więc to nie wpływa na wykazania przepływki ,a egr zaślepiony(nie chce mi się co chwilę czyścić kolektorów) ,gorzej bo jeden wtrysk się kończy głośno pracuje jak rano zapalę i korekta wynosi już prawie 2mg
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

nadyb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 09 mar 2014, 09:36
Lokalizacja: Jeżów Sudecki

Post autor: nadyb » 19 sty 2016, 17:35

A te wartości są na postoju tak? Turbo ma właśnie znaczenie. Jak ustawisz sztangę tak że na biegu jałowym będziesz mieć 1090mbar to przepływke pokaże ponad 500. Powtarzam że przepływke sprawdza się w logach dynamicznych. Kanał 3 i 8.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja