[TIP+Q] 2.7 Biturbo wymiana skrzynia
- karol_17
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 07:39
- Imię: Karol
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kraków
[TIP+Q] 2.7 Biturbo wymiana skrzynia
Witam, szukuje sie do demontarzu i naprawy mojej skrzynia automatycznej w moim Audi A6 C5 1999r z silnikiem AJK 2.7 Biturbo naped Quattro chciał bym zasięgnąć informacji co i jak muszę zrobic zebny wymontowac skrzynię z samochodu ? Dziękuję za info z góry.
Polecam wyjechać z całym napędem czyli odkręcasz i odłaczasz silnik i skrzynie i po zdemontowaniu przodu wyjeżdzasz tym z auta. Wg mnie to najbezpieczniejsza metoda bo jesli tego nie robiłes to masz bardzo czuły punkt jakim jest konwerter i jego szyjka. łatwo to uszkodzic przy demontowaniu samej skrzyni z auta.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
tu masz fotki poglądowe co wyciągają przy demontażu skrzyni - https://picasaweb.google.com/1077111664 ... iA6Quattro
Tak. Konwerter siedzi na 3 śrubach przykreconych do "zamachu" odkręcasz je przez dziure po rozruszniku-teraz może juz sobie wyobrażasz delikatna i bardzo trudna prace demontażu skrzyni bez silnika z auta. Po odkreceniu owego konwertera odkrecasz dopiero skrzynie i razem z nim wychodzi.
Istotne jest by nic nie robic na siłe czy po przekątnej bo wtedy uszkodzic sie może szyjka konwertera-jego najdelikatniejsza cześć,i szlag trafi wtedy panewke-wycieki lub tez i pompe oleju.
Istotne jest by nic nie robic na siłe czy po przekątnej bo wtedy uszkodzic sie może szyjka konwertera-jego najdelikatniejsza cześć,i szlag trafi wtedy panewke-wycieki lub tez i pompe oleju.