Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ARS 4.2 299 KM] szarpie, drga na niskich obrotach 1800-2200

Silniki benzynowe
marcaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marcaudi » 16 sty 2016, 00:29

co to sa logi dynamiczne i jak to sie robi sprawdza?

Awatar użytkownika
Wasabi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 11 lis 2015, 22:37
Lokalizacja: Wro

Post autor: Wasabi » 16 sty 2016, 01:01

ależ proszę:
all-a6-podstawy-diagnostyki-vt59491.htm

grupa 90 pokazuje prace nastawników, 93 to ustawienie rozrządu....

ernieball
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: ernieball » 16 sty 2016, 06:04

Kumaty majster ustawi rozrząd w V8 i bez blokad, znaki są na kołach i wałkach tylko trzeba pokrywy zaworów zrzucić i wiedzieć na co patrzeć.
W tym konkretnym przypadku stawiam na źle ustawiony rozrząd. Bez logów to będziemy gdybać jeszcze ze dwie strony na forum.

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 16 sty 2016, 11:33

ernieball pisze:Kumaty majster ustawi rozrząd w V8 i bez blokad, znaki są na kołach i wałkach tylko trzeba pokrywy zaworów zrzucić i wiedzieć na co patrzeć.
Tylko pytanie po co? A i tak może się nie udać tego zrobić dobrze. Zrzucanie pokryw, to tylko zmarnowanie czasu, no chyba, że sie leje z uszczelek to ok. Zakup nowych uszczelek to praktycznie zakup blokady, cena podobna i roboty dużo mniej i pewniej.

ernieball
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: ernieball » 17 sty 2016, 14:30

elwarka1 pisze:
ernieball pisze:Kumaty majster ustawi rozrząd w V8 i bez blokad, znaki są na kołach i wałkach tylko trzeba pokrywy zaworów zrzucić i wiedzieć na co patrzeć.
Tylko pytanie po co? A i tak może się nie udać tego zrobić dobrze. Zrzucanie pokryw, to tylko zmarnowanie czasu, no chyba, że sie leje z uszczelek to ok. Zakup nowych uszczelek to praktycznie zakup blokady, cena podobna i roboty dużo mniej i pewniej.
Ja tylko stwierdzam fakt, nikogo przecież nie namawiam na taką operację bez blokad.

marcaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marcaudi » 17 sty 2016, 16:34

ja tez juz glupi jestem ale czekam poniedzialek wtorek bede wstawial do elektromechanika zobaczymy jaka bedzie diagnoza
ma posprawdzqc cala instalacje kazda koncowke wszystko co mozliwe od strony elektro mechaniki a jesli okaze sie ze jest wszystko ok znow dzwonie do mechanika ale z tego wyczuwam nie bardzo sie chce brac za ewentualne rozebranie i sprawdzenie rozrzadu tak na 100%
powiedzcie mi czy sa jeszce mechanicy z powolania tacy ktorzy zajma sie samochodem szcerze a nie standardowo wymienicze ? moze cos polecicie kolo mazowieckiego?

Awatar użytkownika
Wasabi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 11 lis 2015, 22:37
Lokalizacja: Wro

Post autor: Wasabi » 17 sty 2016, 19:46

jako, że sam borykam się z problemami z rozrządem w esce, przeglądam forum.

w wątku: -all-42-v8-5v-grupa-093-wartosci-vt36045.htm

Zagór polecał ten warsztat: http://www.protronic.com.pl/ (5 strona wątku)

Czy dalej poleca nie wiem, ale możesz napisać PW :)

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 17 sty 2016, 19:47

Hej
Robilem w swojej kpletny rozrzad wraz z lancuchami i nastawnikami
Jakby co mozemy zrobic spota.technicznego w Plonsku (w polowie drogi) i sprawdzimy jak wygladaja grupy 90 i 93 bo to podstawa
Inaczej stracisz majatek na tych majsteow co beda jeden po drugim sprawdzac rozrzady i wtyczki
Wystarczy fejs za pare groszy i oprogramowanie.
Jakby co wal na PW

marcaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marcaudi » 20 sty 2016, 20:56

DZIEKI Z GORY PANOWie bede sie odzywal jesli nadal beda objawy takie same ale denerwuje mnie tylko jedno ze daje czlowiek samochod do naprawy i zamias go zrobic zrobia gorzej niz bylo narazie samochod stoi niechce ryzykowac mam drugi jeszce wiec nrazie niema problemu posprawdza elektryke jesli nic nieznajdzie bede kombinowal dalej by moja ,,niunia; :-) znow rwala sie do jazdy bo narazie szlu nierobi chodz bylo dobrze:-(

[ Dodano: 2016-01-17, 20:45 ]
kuki_wml napisalem na priv niewiem czy doszlo ale jesli nie podaj jakis namiar na forum na ciebie albo e mail podaj napisze

[ Dodano: 2016-01-20, 20:56 ]
WITAM
wracam do tematu samochod odebralem od elektro mechan9ka wszystko posprawdzane sondy lambda ok czujniki ok jednak niestety dalej blad u niego P1340
:-/ SAMOCHOD NIE JEZDZI JAK PRZED WSTAWIENIEM do mechanika dzwonie mowie co jest grane pan mowi mi ze to co mal zrobic zrobil rozrzad ustawiony dobrze
nagle nadmienil ze moze na lancuszku mogl pszeskoczyc
czy to mozliwe?

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 20 sty 2016, 22:38

Ponoć jest to możliwe jak zakręci się wałem w lewą strone.
Podjezdzaj tak jak pisalem i będziemy działać ;)

marcaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marcaudi » 21 sty 2016, 00:11

:)

milosik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 30 sty 2011, 17:35
Lokalizacja: Lubki

Post autor: milosik » 27 sty 2016, 20:22

Jak tam auto? Dalej szarpie? Też mam problemy z szarpaniem i jedynie do czego mogę się przyczepić to wskazania sond. Jedna pracuje w zakresie +/-10% a druga stoi na bogato nawet na +25%. Kasując korekty i przejeżdżając czasami 10 czasami 20km nie ma żadnego problemu, później szarpanie najczęściej w dolnym zakresie obrotów.

Gość.

Post autor: Gość. » 27 sty 2016, 20:27

milosik, na benzynie czy LPG? Jeździłes po skasowaniu korekt na samej PB? Ile?

milosik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 30 sty 2011, 17:35
Lokalizacja: Lubki

Post autor: milosik » 27 sty 2016, 21:23

Apophis pisze:milosik, na benzynie czy LPG? Jeździłes po skasowaniu korekt na samej PB? Ile?
Na początku myślałem że to przez LPG ale wziąłem sprawy we własne ręce i ustawiłem po korektach po czasie wtrysku pb i dalej problem jest. Po skasowaniu korekt pojeździłem jakieś 60km w dwóch przejazdach po czym podłączyłem vaga i korekty były ale szarpanie jakie było tak dalej jest. Później ponowny reset korekt i po kilku km zaczęły się pojawiać długoterminowe(vag cały czas zapięty do auta). Oczywiście na samej pb.

marcaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marcaudi » 16 lut 2016, 00:17

witam po przerwie :-)
auto zrobione smiga jak nalezy a to wszystko zaslug a kolegi z forum kuki wml ktorego pozdrawiam
kolega kumaty w temacie wie co sprawdzic i jak nie zaden wymieniacz czy paprok ktory nie wie co sie dzieje jak zobaczy v8 rachunki paragony czescie stare czy zdjecia tego co naprawia coz epsute itd peln profesionalizm i mozna zaufac
pierwszy temat jaki sie okazal nastawnik lancuszka rozrzadu dwa byly takie same jakies rzezbiarze tak poskladali taki kupilem poskrecany na sylikon:-)))) byl... nastepnie wiskoza szmelc czujnik niby wymieniony przed wstawieniem do kolegi na nowy bosch okzuje sie ze orginalna urzywka nastepnie super wczesniejsi mechanicy wlozyli zle termostat :-) popa wody zlom dlatego zalozone wszystko co trzeba i jk nalezy teraz co do czujnika temperatury padl ten przy eku w dzien kiedy mialem jechac do kolegi kuki wml :-
D ja juz panika ze najgorsze i co laweta i podstawilem co sie okazalo czujnik pokazywal 109 stopni na kopie a na blacie normalnie 90 padl ten od eku i nie zalaczal ssania
bylo troche tego ale juz po wszystkim ale tak podsumowujac jak sie trafi na mechanika ktory wie ze dzwonia ale niewie w korym kosciele to bedzie tak jak zemna wczesniej :-)
a teraz szykuje sie na wymiane oleju i filtra w skrzyni :-) tez u kolegi ....jeszce raz dzieki za pomoc polecema wszystkim kolege napewno nie zawiedzie:-)pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl