[ARS 4.2 299 KM] szarpie, drga na niskich obrotach 1800-2200
ależ proszę:
all-a6-podstawy-diagnostyki-vt59491.htm
grupa 90 pokazuje prace nastawników, 93 to ustawienie rozrządu....
all-a6-podstawy-diagnostyki-vt59491.htm
grupa 90 pokazuje prace nastawników, 93 to ustawienie rozrządu....
Tylko pytanie po co? A i tak może się nie udać tego zrobić dobrze. Zrzucanie pokryw, to tylko zmarnowanie czasu, no chyba, że sie leje z uszczelek to ok. Zakup nowych uszczelek to praktycznie zakup blokady, cena podobna i roboty dużo mniej i pewniej.ernieball pisze:Kumaty majster ustawi rozrząd w V8 i bez blokad, znaki są na kołach i wałkach tylko trzeba pokrywy zaworów zrzucić i wiedzieć na co patrzeć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Ja tylko stwierdzam fakt, nikogo przecież nie namawiam na taką operację bez blokad.elwarka1 pisze:Tylko pytanie po co? A i tak może się nie udać tego zrobić dobrze. Zrzucanie pokryw, to tylko zmarnowanie czasu, no chyba, że sie leje z uszczelek to ok. Zakup nowych uszczelek to praktycznie zakup blokady, cena podobna i roboty dużo mniej i pewniej.ernieball pisze:Kumaty majster ustawi rozrząd w V8 i bez blokad, znaki są na kołach i wałkach tylko trzeba pokrywy zaworów zrzucić i wiedzieć na co patrzeć.
ja tez juz glupi jestem ale czekam poniedzialek wtorek bede wstawial do elektromechanika zobaczymy jaka bedzie diagnoza
ma posprawdzqc cala instalacje kazda koncowke wszystko co mozliwe od strony elektro mechaniki a jesli okaze sie ze jest wszystko ok znow dzwonie do mechanika ale z tego wyczuwam nie bardzo sie chce brac za ewentualne rozebranie i sprawdzenie rozrzadu tak na 100%
powiedzcie mi czy sa jeszce mechanicy z powolania tacy ktorzy zajma sie samochodem szcerze a nie standardowo wymienicze ? moze cos polecicie kolo mazowieckiego?
ma posprawdzqc cala instalacje kazda koncowke wszystko co mozliwe od strony elektro mechaniki a jesli okaze sie ze jest wszystko ok znow dzwonie do mechanika ale z tego wyczuwam nie bardzo sie chce brac za ewentualne rozebranie i sprawdzenie rozrzadu tak na 100%
powiedzcie mi czy sa jeszce mechanicy z powolania tacy ktorzy zajma sie samochodem szcerze a nie standardowo wymienicze ? moze cos polecicie kolo mazowieckiego?
jako, że sam borykam się z problemami z rozrządem w esce, przeglądam forum.
w wątku: -all-42-v8-5v-grupa-093-wartosci-vt36045.htm
Zagór polecał ten warsztat: http://www.protronic.com.pl/ (5 strona wątku)
Czy dalej poleca nie wiem, ale możesz napisać PW
w wątku: -all-42-v8-5v-grupa-093-wartosci-vt36045.htm
Zagór polecał ten warsztat: http://www.protronic.com.pl/ (5 strona wątku)
Czy dalej poleca nie wiem, ale możesz napisać PW
Hej
Robilem w swojej kpletny rozrzad wraz z lancuchami i nastawnikami
Jakby co mozemy zrobic spota.technicznego w Plonsku (w polowie drogi) i sprawdzimy jak wygladaja grupy 90 i 93 bo to podstawa
Inaczej stracisz majatek na tych majsteow co beda jeden po drugim sprawdzac rozrzady i wtyczki
Wystarczy fejs za pare groszy i oprogramowanie.
Jakby co wal na PW
Robilem w swojej kpletny rozrzad wraz z lancuchami i nastawnikami
Jakby co mozemy zrobic spota.technicznego w Plonsku (w polowie drogi) i sprawdzimy jak wygladaja grupy 90 i 93 bo to podstawa
Inaczej stracisz majatek na tych majsteow co beda jeden po drugim sprawdzac rozrzady i wtyczki
Wystarczy fejs za pare groszy i oprogramowanie.
Jakby co wal na PW
DZIEKI Z GORY PANOWie bede sie odzywal jesli nadal beda objawy takie same ale denerwuje mnie tylko jedno ze daje czlowiek samochod do naprawy i zamias go zrobic zrobia gorzej niz bylo narazie samochod stoi niechce ryzykowac mam drugi jeszce wiec nrazie niema problemu posprawdza elektryke jesli nic nieznajdzie bede kombinowal dalej by moja ,,niunia; znow rwala sie do jazdy bo narazie szlu nierobi chodz bylo dobrze:-(
[ Dodano: 2016-01-17, 20:45 ]
kuki_wml napisalem na priv niewiem czy doszlo ale jesli nie podaj jakis namiar na forum na ciebie albo e mail podaj napisze
[ Dodano: 2016-01-20, 20:56 ]
WITAM
wracam do tematu samochod odebralem od elektro mechan9ka wszystko posprawdzane sondy lambda ok czujniki ok jednak niestety dalej blad u niego P1340
SAMOCHOD NIE JEZDZI JAK PRZED WSTAWIENIEM do mechanika dzwonie mowie co jest grane pan mowi mi ze to co mal zrobic zrobil rozrzad ustawiony dobrze
nagle nadmienil ze moze na lancuszku mogl pszeskoczyc
czy to mozliwe?
[ Dodano: 2016-01-17, 20:45 ]
kuki_wml napisalem na priv niewiem czy doszlo ale jesli nie podaj jakis namiar na forum na ciebie albo e mail podaj napisze
[ Dodano: 2016-01-20, 20:56 ]
WITAM
wracam do tematu samochod odebralem od elektro mechan9ka wszystko posprawdzane sondy lambda ok czujniki ok jednak niestety dalej blad u niego P1340
SAMOCHOD NIE JEZDZI JAK PRZED WSTAWIENIEM do mechanika dzwonie mowie co jest grane pan mowi mi ze to co mal zrobic zrobil rozrzad ustawiony dobrze
nagle nadmienil ze moze na lancuszku mogl pszeskoczyc
czy to mozliwe?
Jak tam auto? Dalej szarpie? Też mam problemy z szarpaniem i jedynie do czego mogę się przyczepić to wskazania sond. Jedna pracuje w zakresie +/-10% a druga stoi na bogato nawet na +25%. Kasując korekty i przejeżdżając czasami 10 czasami 20km nie ma żadnego problemu, później szarpanie najczęściej w dolnym zakresie obrotów.
Na początku myślałem że to przez LPG ale wziąłem sprawy we własne ręce i ustawiłem po korektach po czasie wtrysku pb i dalej problem jest. Po skasowaniu korekt pojeździłem jakieś 60km w dwóch przejazdach po czym podłączyłem vaga i korekty były ale szarpanie jakie było tak dalej jest. Później ponowny reset korekt i po kilku km zaczęły się pojawiać długoterminowe(vag cały czas zapięty do auta). Oczywiście na samej pb.Apophis pisze:milosik, na benzynie czy LPG? Jeździłes po skasowaniu korekt na samej PB? Ile?
witam po przerwie
auto zrobione smiga jak nalezy a to wszystko zaslug a kolegi z forum kuki wml ktorego pozdrawiam
kolega kumaty w temacie wie co sprawdzic i jak nie zaden wymieniacz czy paprok ktory nie wie co sie dzieje jak zobaczy v8 rachunki paragony czescie stare czy zdjecia tego co naprawia coz epsute itd peln profesionalizm i mozna zaufac
pierwszy temat jaki sie okazal nastawnik lancuszka rozrzadu dwa byly takie same jakies rzezbiarze tak poskladali taki kupilem poskrecany na sylikon:-)))) byl... nastepnie wiskoza szmelc czujnik niby wymieniony przed wstawieniem do kolegi na nowy bosch okzuje sie ze orginalna urzywka nastepnie super wczesniejsi mechanicy wlozyli zle termostat popa wody zlom dlatego zalozone wszystko co trzeba i jk nalezy teraz co do czujnika temperatury padl ten przy eku w dzien kiedy mialem jechac do kolegi kuki wml :-
D ja juz panika ze najgorsze i co laweta i podstawilem co sie okazalo czujnik pokazywal 109 stopni na kopie a na blacie normalnie 90 padl ten od eku i nie zalaczal ssania
bylo troche tego ale juz po wszystkim ale tak podsumowujac jak sie trafi na mechanika ktory wie ze dzwonia ale niewie w korym kosciele to bedzie tak jak zemna wczesniej
a teraz szykuje sie na wymiane oleju i filtra w skrzyni tez u kolegi ....jeszce raz dzieki za pomoc polecema wszystkim kolege napewno nie zawiedzie:-)pozdrawiam
auto zrobione smiga jak nalezy a to wszystko zaslug a kolegi z forum kuki wml ktorego pozdrawiam
kolega kumaty w temacie wie co sprawdzic i jak nie zaden wymieniacz czy paprok ktory nie wie co sie dzieje jak zobaczy v8 rachunki paragony czescie stare czy zdjecia tego co naprawia coz epsute itd peln profesionalizm i mozna zaufac
pierwszy temat jaki sie okazal nastawnik lancuszka rozrzadu dwa byly takie same jakies rzezbiarze tak poskladali taki kupilem poskrecany na sylikon:-)))) byl... nastepnie wiskoza szmelc czujnik niby wymieniony przed wstawieniem do kolegi na nowy bosch okzuje sie ze orginalna urzywka nastepnie super wczesniejsi mechanicy wlozyli zle termostat popa wody zlom dlatego zalozone wszystko co trzeba i jk nalezy teraz co do czujnika temperatury padl ten przy eku w dzien kiedy mialem jechac do kolegi kuki wml :-
D ja juz panika ze najgorsze i co laweta i podstawilem co sie okazalo czujnik pokazywal 109 stopni na kopie a na blacie normalnie 90 padl ten od eku i nie zalaczal ssania
bylo troche tego ale juz po wszystkim ale tak podsumowujac jak sie trafi na mechanika ktory wie ze dzwonia ale niewie w korym kosciele to bedzie tak jak zemna wczesniej
a teraz szykuje sie na wymiane oleju i filtra w skrzyni tez u kolegi ....jeszce raz dzieki za pomoc polecema wszystkim kolege napewno nie zawiedzie:-)pozdrawiam