[A4 B5 98r. ] 1.8 + LPG Nie odpala
[A4 B5 98r. ] 1.8 + LPG Nie odpala
Witam!
Jeszcze przed mrozami, auto po przejechaniu nieprzerwanie 300km, po 15 minutowym postoju przestało odpalać. Laweta i do domu..
Podpiąłem auto pod kompa, wywaliło błąd napięcia - prawdopodobnie przez długie kręcenie do końca akku
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki po lewej stronie deski, zdemontowałem wąż zasilający od pompy paliwa i przekręciłem zapłon. Paliwo zaczęło lecieć. Założyłem z powrotem - zaczął zachowywać się jakby miał już za chwile odpalić, ale coś w silniku go blokuje - przez chwile zacząłem się zastanawiać nad tym czy przypadkiem rozrząd nie przeskoczył..
Pokręciłem nieprzerwanie przez niecałą minute i w końcu przestał zachowywać się jakby chciał odpalić - tylko kręcił. Pomyślałem - rozrząd strzelił na szczęście jeszcze jest cały, ale pompa przestała pompować paliwo..
Teraz pytania..
Pompa? Przekaźnik? Rozrząd?
Mam już dość zajmowania się tym autem - tym bardziej, że jest tak zimno
Pozdrawiam
Jeszcze przed mrozami, auto po przejechaniu nieprzerwanie 300km, po 15 minutowym postoju przestało odpalać. Laweta i do domu..
Podpiąłem auto pod kompa, wywaliło błąd napięcia - prawdopodobnie przez długie kręcenie do końca akku
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki po lewej stronie deski, zdemontowałem wąż zasilający od pompy paliwa i przekręciłem zapłon. Paliwo zaczęło lecieć. Założyłem z powrotem - zaczął zachowywać się jakby miał już za chwile odpalić, ale coś w silniku go blokuje - przez chwile zacząłem się zastanawiać nad tym czy przypadkiem rozrząd nie przeskoczył..
Pokręciłem nieprzerwanie przez niecałą minute i w końcu przestał zachowywać się jakby chciał odpalić - tylko kręcił. Pomyślałem - rozrząd strzelił na szczęście jeszcze jest cały, ale pompa przestała pompować paliwo..
Teraz pytania..
Pompa? Przekaźnik? Rozrząd?
Mam już dość zajmowania się tym autem - tym bardziej, że jest tak zimno
Pozdrawiam
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Czujnik wymieniony, bo czasami rzeczywiście błąd wywalał, ale sporadycznie.Ziomek pisze:Mi przychodzi do głowy czujnik położenia wału ale to chyba by błąd biło na kompie.
Dalej to samo. Pokręcę chwilę, prawie załapie, zacina go i po kilku takich próbach - odłącza pompę paliwa, odczekam 10 minut, znów to samo..
Czy możliwe że to pompa paliwa? Czy może coś ją gdzie indziej elektronicznie odłącza?
Pozdrawiam
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Zero efektuMazdomania pisze:Naciśnij i przytrzymaj ten guzik, którym przełączasz PB/LPG i próbuj odpalić auto.
Jak zapala się zielona kontrolka, po kilku sekundach gaśnie, a jak próbuje odpalić auto gdy ta zielona się świeci - nie ma reakcji..
Coś najwyraźniej blokuje pompę paliwa. Jak byłem przed chwilą, sytuacja znów się powtórzyła. Kręcił, jakby chciał zaskoczyć, ale raptem blokada - jakby go w ogóle przycięło bądź odcięło..
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Myślisz że to coś mi da?
Czytałem gdzieś, że pompa może się co jakiś czas przycinać.
Gdybym teraz podszedł do auta, odpiął przewód zasilający listwę wtryskową, przekręcił zapłon - pompa będzie pompować. Jeżeli pokręcę około 30 sekund "coś" pompę odłącza i i trzeba chwilę poczekać, żeby pompa znów zaczęła pompować.
Czytałem gdzieś, że pompa może się co jakiś czas przycinać.
Gdybym teraz podszedł do auta, odpiął przewód zasilający listwę wtryskową, przekręcił zapłon - pompa będzie pompować. Jeżeli pokręcę około 30 sekund "coś" pompę odłącza i i trzeba chwilę poczekać, żeby pompa znów zaczęła pompować.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Nie wiem może źle myślę, ale gdyby nawet co jakiś czas przycinało samą w sobie pompę to i tak dałoby się odpalić auto, a najwyżej po chwili by zgasło, a tak to kręcisz i kręcisz i nic.
Jeśli nie ma błędów, a nie da się odpalić auta to chyba trzeba by zacząć od sprawdzenia bezpieczników i przekaźników.
Jeśli nie ma błędów, a nie da się odpalić auta to chyba trzeba by zacząć od sprawdzenia bezpieczników i przekaźników.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga