[S6 C5] 4.2 340KM RS6 by Gruzin
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
kolega pewnie na air ride śmiga to ma wyjeb*ne
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2014, 21:56 przez IreK_PV808, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- Michałł
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1027
- Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
- Imię: Michał
- Moje auto: Q5
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Van
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja to tak się zastanawiałem jak to wgl działa ?
Po 1 primo nadmucham na maxa i mogę jezdzić tak ile wlezie i nie zejdzie mi to powietrze ?
Po 2 pirmo - jaki komfort jest na tym zawieszeniu ?
Po 3 pirimo ile one wytrzymuje ? czyli po jakim czasie trzeba kupić nowy zestaw- bo sądze ,ze to jak z amorami zwykłymi co jakis czas trzeba zmieniać
Po 1 primo nadmucham na maxa i mogę jezdzić tak ile wlezie i nie zejdzie mi to powietrze ?
Po 2 pirmo - jaki komfort jest na tym zawieszeniu ?
Po 3 pirimo ile one wytrzymuje ? czyli po jakim czasie trzeba kupić nowy zestaw- bo sądze ,ze to jak z amorami zwykłymi co jakis czas trzeba zmieniać
1 mozna nadmuchac na maxa i nie zejdzie przesz tydzień nic a nicMichałł pisze:Ja to tak się zastanawiałem jak to wgl działa ?
Po 1 primo nadmucham na maxa i mogę jezdzić tak ile wlezie i nie zejdzie mi to powietrze ?
Po 2 pirmo - jaki komfort jest na tym zawieszeniu ?
Po 3 pirimo ile one wytrzymuje ? czyli po jakim czasie trzeba kupić nowy zestaw- bo sądze ,ze to jak z amorami zwykłymi co jakis czas trzeba zmieniać
2 komfort jest jak na dobrym gwincie
3 z tego co mi wiadomo w angli na ty, zestawie jeżdzą na codzień i po 20 tyś km żadnego z użycia nie ma . generalnie się nie kupuje nowego zestawu tylko sie wyienia miechy jak by sie z użyły. Amory mam sportowe blisten i koni sport bo na zwykłych sie nie opłaca montować
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Sprężyny zostają zamienione miechami powietrznymi amory się gwintuje i montuje na nie okucia nigdy się nie zostawia sprężyn bo nie zejdzie niżej . z tyłu mam obcięte amortyzatoy o 4 cm . widziałem passata co ma wielowachacz jak w audi i żeby było nisko wycieli (nie czesław) kielichy z przodu żeby weszły wachacze górneMazdomania pisze:Fajnie siadła, ale teraz to fele inne by się przydały
Powiedz jak możesz, ten zestaw Air Ride montuje się niezależnie od amortyzatorów - w sensie amortyzatory i sprężyny zostają na aucie
[ Dodano: 2014-04-05, 17:59 ]
Przed
Po
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 08 gru 2013, 15:20
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0.TDI 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Krośnice
informacje są tutaj ale narazie nie ma nic o zapisach choć pewnie w maju już będą się odbywać http://a4-klub.pl/zloty-ogolnopolskie-1 ... -a-311861/
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga