Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 4.2 299PS do 3tys nie ciągnie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

A6 4.2 299PS do 3tys nie ciągnie

Post autor: Cinekk » 22 sty 2016, 18:02

Witam
Od kilku dni mam dziwny problem.Autko nie zbiera sie do 3tys i przy tym czuc ze jakos minimalnie inaczej slychac silnik..dopiero od 3tys auto dostaje buta i juz wtedy nastepuje odpowiednie przyspieszanie.od razu sprawdzilem czy pracuja gruszki ale z nimi jest wszystko ok. Autko ogolnie juz jak kupilem nie zbieralo sie tak jak powinno co juz przerabialismy tutaj na forum ale teraz slabe wkrecanie na obroty do 3tys jest wyraznie odczuwalne.

[ Dodano: 2016-01-22, 18:02 ]
Dodam ze w zakresie obrotow 1000-2000 np na 2 czy 3 biegu silnik dziwnie drga jak mocniej wciskam gaz
Zrobilem kilka logow. ogolnie w grupie 002 kilka razy powtarzalem bo zdarzylo sie ze redukowal do 2 biegu.Moze cos z tego wyczytacie czy czasem to nie przeplywka wariuje na nizszych obrotach.

http://vaglog.pl/log_247305.html

Zbój
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 17 sie 2014, 21:28
Lokalizacja: Siedlce/Parczew

Post autor: Zbój » 22 sty 2016, 23:03

Rozrząd źle ustawiony... przepływka moim zdaniem pokazuje ok za to wtryski chyba trochę przelewają... niema żadnych błędów w sterowniku?? Podejrzewam sondy...

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 23 sty 2016, 10:59

Bledow nie pokazuje.Tak rozrzad juz od dawna wiem ze do poprawki ale jesli chodzi o te drgania i brak ciagu od dolu to mam to od niedawna :/ Musze faktycznie zrobic logi na sondy i dzis podesle wynik

[ Dodano: 2016-01-23, 10:59 ]
A tak wogole jak najlepiej sprawdzic sondy ?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 23 sty 2016, 11:12

Daj loga 032+033 przed i po skasowaniu błędów.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 23 sty 2016, 14:50

Bledow nie bylo ale i tak dalem na kasowanie i zrobilem logi przed i po.Chyba faktycznie klekla jedna sonda.Z reszta sami ocencie

http://vaglog.pl/log_247356.html

http://vaglog.pl/log_247355.html

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 23 sty 2016, 14:53

Temperatura płynu była minimum 80 st? Na czym logi robione PB czy LPG ?

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 23 sty 2016, 15:00

Tak auto rozgrzane.Test oczywiscie na Pb

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 23 sty 2016, 15:04

Po skasowaniu błędów 2 głowica idzie początkowo sporo na ubogo, ale generalnie korekty długoterminowe masz zawaliste.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 23 sty 2016, 15:10

Czyli ?Sonda ,sondy do wymiany ?

Awatar użytkownika
Wasabi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 11 lis 2015, 22:37
Lokalizacja: Wro

Post autor: Wasabi » 23 sty 2016, 15:39

Zacząłbym od sprawdzenia podciśnień i gruszek oraz klap w kolektorze...

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 23 sty 2016, 15:50

Gruszki i klapy pracuja jak nalezy.Nie znam sie tak na diagnostyce ale podczas robienia testu przed kasowaniem bledow chyba jedna sonda nie zmieniala wartosci a po skasowaniu wszedzie bylo 0.0.Chyba ze sie myle?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 23 sty 2016, 15:59

Co, żeś się uczepił sond. One pracują prawidłowo. Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnień - czy wszystkie są powpinane i czy któryś nie jest gdzieś załamany.

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 23 sty 2016, 16:15

A najlepiej jak byś miał możliwość przejechania się innym audi z tą pojemnością dla porówniania

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 23 sty 2016, 17:52

No jednej strony przydalo by sie porownac ale z drugiej to wyraznie czuc ze dolu teraz nie ma i to od niedawna.Jak kupilem samochod ponad 1.5 roku do tylu to nie dzialaly gruszki.Ale teraz ten brak dolu inaczej jest odczuwalny.Na niskich obrotach strasznie czuc drgania i nie chce sie napedzac dopiero jak sobie zredukuje i zlapie wyzsze obroty to zaczyna jechac..Faktycznie musze poszperac z tymi podcisnieniami jeszcze..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja