Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPP 2.7 179 KM] Nie pali na jeden cylinder

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 03 paź 2015, 19:49

Weź go zmień.Koniecznie musisz je zakodować bo będziesz miał właśnie takie objawy że będzie kopcił jak by wtryski lały..
I pomiar ciśnienia tylko z pod poziomy świec żarowych.pod warunkiem że nie masz ceramicznych świec żarowych..

Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: atmpitbull » 03 paź 2015, 20:06

@Robert74 dzięki za zainteresowanie. Właśnie taki mam objaw jakby wtryski lały ale są 1000% sprawne wszystkie bo te co przyszły też sprawdzałem w Bosch Serwis. Elektryk mówił że nie ma błędów odnośnie nie zakodowania wtrysków. Nie mam żadnych żadnych innych błędów poza DPF i za dużej dawki na wtryskach. Ciśnienie sprawdzę dopiero w poniedziałek. Kolega ma VAG Com professional tam nie można zakodować wtrysków? Tylko bym poprosił krok po kroku.

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 03 paź 2015, 20:43

To jest normalna procedura kodowania wtryskiwaczy,jeżeli masz kolesia który w tym siedzi to zrobi ci to bez problemu tylko musicie spisać kod IMA z wtryskiwacza.Podłącz pod interface typu VCDS lub VAS i na pewno będziesz mał błędy w sterowniku.Na pewno mówił o korektach.
Nie ma za co.po to jest to forum.

Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: atmpitbull » 10 paź 2015, 22:25

To nie wina źle zakodowanych wtryskiwaczy. Okazało się, że nie ma ciśnienia na 2 cylindrach. W 2 jest 0 na reszcie około 30. Czeka mnie kupno nowego silnika czy może szukać przyczyny w pierścieniach albo tłokach? Nie chcę wydawać 5tyś na nowy silnik.

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 11 paź 2015, 12:09

Tak przypuszczałem, moim zdaniem masz wypalone tłoki. 5tys. za dobry silnik to bardzo optymistyczna wersja, jak za tyle znajdziesz pewną jednostkę to nawet się nie zastanawiaj tylko bierz. Remont starej wyjdzie zdecydowanie więcej :(

Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: atmpitbull » 25 gru 2015, 16:01

Witam ponownie. Po prawie 3 miesiącach Audi zrobione na tip top. Koszt silnika tylko części wyszło mnie mniej niż 3 tyś. Wymieniłem pierścienie, tłok, regeneracja głowic, 2 wtryski, uszczelki, simeringi, wymieniłem od razu sprzęgło, termostat, rolki pasków, pasek i rolki rozrządu.

A moja głowica wyglądała tak przed remontem do tego tłok jeden na śmietnik

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja